Skocz do zawartości

[rower] Felt Q800 + Bomber MX Comp Eta 2003


Andrew

Rekomendowane odpowiedzi

* Frame (Rama): Felt Q800

* Fork (Widelec): Marzocchi MX Comp ETA 105mm 2003

* Headset (Stery): BBB BHP-0

 

* Cables (Pancerze i linki): Jagwire Ripcord L3

* Cassette (Kaseta): SLX 11-28T with alloy lockring(218g)

* Chain (Łańcuch): Campagnolo Record C9

* Crankset (Korby + Suport): XT FC-M770

* Derlr Front (Przerzutka przednia): XT FD-M771

* Derlr Rear (Przerzutka tylna): XT RD-772 GS

* Shifters (Manetki): XT SL-M770

* Pedals (Pedały): Accent Helium

 

* Wheel Front (Koło przednie):

- DT XR400

- Novatec NT-711

- Sapim D-light 31 black + 1 red

- Geax Saguaro 2.0

- Maxxis ultralight 95g

- nyple DT mosiężne

* Wheel Rear (Koło tylne):

- DT 4.2d

- Nuke Proof Generator QR (320g)

- DT Competition 32szt.

- Geax AKA 2.0

- Maxxis Ultralight

- nyple DT mosiężne

 

* Front Brake : Avid CODE 7R + G3CS 185mm

* Rear Brake : Avid Juicy 7 + G3CS 160mm

 

* Grips (Gripy): Bontrager Xlite

* Handlebar (Kierownica): Ghost Riser (to jakiś Kalloy)

* Stem (Mostek): Ritchey PRO 4-axis 100mm

* Seatpost (Sztyca): PRO Xlt

* Seat (Siodło): Selle Italia Bianchi

 

* Licznik - VDO C1DS

----------------

Waga - 11,3kg

 

dscf0090e.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amorek działa baardzo dobrze, płynnie. Po ustawieniu właściwego sagu pracuje prawie całym skokiem. Miałem okazję pojeździć na rebie i nie zachwyciła mnie swoją pracą, choć na pewno była źle ustawiona (widział ktoś dobrze ustawioną?!).

 

W każdym razie będę go męczyć dopóki się nie rozpadnie. Nie muszę go czyścić, smarować, chuchać i dmuchać - ciągle działa tak samo dobrze - dlatego właśnie nie chcę Rock Shoxa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś w tym pewnie jest. Z Rebą jest tak, że trzeba ją pięknie ładnie ustawić, co trochę zajmuje a do tego przydałoby się nie zaopiekować, ale uwierz, że potrafi się z to odwdzięczyć. Żałuję tylko, że nie potrafię porównać jej właśnie do bomberków.

Dlatego ja byś się kiedyś wybierał w Beskid Niski, to zapraszam na herbatkę i werbalną masturbację sprzętów(oczywiście rowerowych) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Amorek działa baardzo dobrze, płynnie. Po ustawieniu właściwego sagu pracuje prawie całym skokiem. Miałem okazję pojeździć na rebie i nie zachwyciła mnie swoją pracą, choć na pewno była źle ustawiona (widział ktoś dobrze ustawioną?!).

 

W każdym razie będę go męczyć dopóki się nie rozpadnie. Nie muszę go czyścić, smarować, chuchać i dmuchać - ciągle działa tak samo dobrze - dlatego właśnie nie chcę Rock Shoxa

Andrew, tym stwierdzeniem stałeś się Persona Non Grata dla wyznawców kościoła Jedynie Słusznego Amorka. Ich bojówki już Cię namierzyły. Żegnaj więc. Będziemy Cię wspominać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrew, tym stwierdzeniem stałeś się Persona Non Grata dla wyznawców kościoła Jedynie Słusznego Amorka. Ich bojówki już Cię namierzyły. Żegnaj więc. Będziemy Cię wspominać.

 

 

Chyba już przesadzasz... Gdzie tylko nie spojrzę tam jesteś anty RS. To już aż razi.

A każdy ma prawo do swojego zdania. Jeden lubi stare bombery, inny "jakże oklepaną i fatalnie pracującą(tak-dobrze się domyślasz, to jest ironia)" Rebę, bądź ogólnie RS czy też Fox...

Poza tym nawet nikt tu nie napisał, że Reba jest best of :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Chyba już przesadzasz... Gdzie tylko nie spojrzę tam jesteś anty RS. To już aż razi.

A każdy ma prawo do swojego zdania. Jeden lubi stare bombery, inny "jakże oklepaną i fatalnie pracującą(tak-dobrze się domyślasz, to jest ironia)" Rebę, bądź ogólnie RS czy też Fox...

Poza tym nawet nikt tu nie napisał, że Reba jest best of :icon_wink:

Bojówki są czujne :wallbash:

Unosisz się na słowa krytyki względem Reby jednocześnie potwierdzając największe wady tego amorka. Fobia? Kompleks czasochłonnego amorka? Zmęczenie poszukiwaniem odpowiednich ciśnień?

Piszesz o prawie do własnego zdania negując to prawo. Nie jestem AntyRS- to bardzo fajne amorki, skierowane do szerokiej rzeszy rowerzystów posiadających masę wolnego czasu potrzebnego do ustawienia amorka ( czyli wykonania rzeczy niemożliwej).

Revelation w 19 opcjach- i co teraz? Który wybrać? Znowu stres i pot na czole.

Sorki za Off Topic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że wytykam wady Reby. A to dlatego, że to nie jest amor idealny. I nie unoszę się wobec krytyki względem Reby a jedynie Twojemu usilnemu poszukiwaniu "Bojówek", "Obrońców krzyża(tj. Reba)".

Ja już nie poszukuję ciśnień, ani w Rebie ani w żadnym innym amorku, a dlaczego? A dlatego, że już nigdy w życiu nie będzie mi wolno jeździć na rowerze górskim, chyba że po asfalcie, ale po ch** mi amor na asfalt?!

W żaden sposób nie mogę nikomu zabronić prawa do własnego zdania, ale proszę, byś już nie najeżdżał od razu na tych, którzy próbują w jakiś sposób zareklamować, lub pochwalić RS-tyle.

Andrew, wybacz za całą tą sytuację, za naszą sprzeczkę w temacie o Twoim rowerze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Twój rowerek jest nieco magiczny...

Przeszukując cale forum można znaleźć rowery całe na XTR, bądź na XX i jakoś nie robią na mnie takiego wrażenia jak Twój, może to przez Bombera... Nie wiem.

W każdym bądź razie jest fantastyczny :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Kilka dni temu Bomber przeszedł operację - musiałem przeszczepić górne golenie, ponieważ moje były trochę zniszczone. Przedstawię Wam krótką historię tego amortyzatora:

 

XI 2009 - zakup Bombera Comp ETA w super stanie w Tychach(jechałem z Wrocka pociągiem...)

p1010083zo.th.jpg

XI 2009 - dostrzegłem pęknięcie na mocowaniu hamulca

bomber1.th.jpg

XII 2009 - zakup nowych goleni dolnych ze ślizgami, uszczelkami, naklejkami. Amorek wygląda i działa jak nówka

20091224003.th.jpg

 

VII 2010 - groźny wypadek. W wyniku ataku menela na mój plecak położony pod tylnym kołem, rower oparty o murek osunął się i oparł się prawą golenią górną o kant marmurowej płyty.

dscf0034l.th.jpg

dscf0035py.th.jpg

Przejeździłem z tym cały sezon, troszkę schodziło powietrze, trochę się ślinił. W każdym razie uszczelek nie poniszczyło.

 

X 2010 - na allegro pojawia się MX Comp Coil, rzekomo w idealnym stanie, z papierami i paragonem! Zdecydowałem, że kupię go i przełożę z niego golenie górne. Niestety amor nie był w tak idealnym stanie, gdyż ślizgi miał wytarte do gołej blachy. Obie golenie w dolnej części nabawiły się podłużnych rys zrobionych przez zużyte ślizgi. Mimo wszystko zdecydowałem się na zamianę, ponieważ ryski były naprawdę małe i wyglądały bardzo niewinnie. Składaka Comp Coila sprzedałem, a Comp ETA został złożony i odstawiony na bok.

Po zamontowaniu do roweru okazało się, że na prawej goleni dolnej jest wyczuwalny wyraźny luz. Najprawdopodobniej goleń obdarta przez ślizg miała nieco mniejszą średnicę, stąd luzy.

 

II 2011 - na allegro wypatrzyłem rower wyposażony w Comp Air. Cały rower należał 4 lata temu do mojego kolegi. Wtedy był w idealnym stanie, a ponieważ rower nie wyglądał na zużyty - podejrzewałem, że amortyzator będzie w stanie przynajmniej bardzo dobrym. Link do roweru : Allegro.pl - aukcje internetowe, bezpieczne zakupy

Umówiłem się z właścicielem na zamianę górnych goleni z moją dopłatą(300zł sic!). Klient przyjechał do Wrocławia z amortyzatorem. Po rozłożeniu okazało się, że golenie górne są w stanie bardzo dobrym, posiadają jedynie mikroskopijne ryski widoczne jedynie pod światło. Dokonałem zamiany.

Fotki dawcy przed zabiegiem:

dsc03403ea.th.jpg

Fotki biorcy po zabiegu:

dsc03413q.th.jpg

dsc03414cl.th.jpg

 

Nareszcie udało mi się przywrócić Bomberkowi 100% sprawność. Jedynie muszę porządnie wypolerować koronę.

Obecnie uzgadniam z Gregorio możliwość wymiany tłumika ssv na HSCV.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

Kolejny upgrade :

- Tylny hamulec dostał nową klamkę J7

- Stara klamka J7 została połączona z nowym zaciskiem CODE R. Tym sposobem powstała hybryda o niespotykanie dużej sile i umiarkowanej masie. Na asfalcie oczy wypadają z orbit przy hamowaniu :)

 

Postaram się zważyć hybrydę i oryginalnego J7. Przewody są tej samej długości, więc będzie to świetne porównanie wagi obu zestawów. Podejrzewam, że hybryda z tarczą będzie lżejsza i mocniejsza od J7 na 185. Waga zweryfikuje te podejrzenia :)

 

Kilka fotek :

94233704.th.jpg

 

94265891.th.jpg

 

80179783.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...