Andrew Napisano 2 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2010 * Frame (Rama): Felt Q800 * Fork (Widelec): Marzocchi MX Comp ETA 105mm 2003 * Headset (Stery): BBB BHP-0 * Cables (Pancerze i linki): Jagwire Ripcord L3 * Cassette (Kaseta): SLX 11-28T with alloy lockring(218g) * Chain (Łańcuch): Campagnolo Record C9 * Crankset (Korby + Suport): XT FC-M770 * Derlr Front (Przerzutka przednia): XT FD-M771 * Derlr Rear (Przerzutka tylna): XT RD-772 GS * Shifters (Manetki): XT SL-M770 * Pedals (Pedały): Accent Helium * Wheel Front (Koło przednie): - DT XR400 - Novatec NT-711 - Sapim D-light 31 black + 1 red - Geax Saguaro 2.0 - Maxxis ultralight 95g - nyple DT mosiężne * Wheel Rear (Koło tylne): - DT 4.2d - Nuke Proof Generator QR (320g) - DT Competition 32szt. - Geax AKA 2.0 - Maxxis Ultralight - nyple DT mosiężne * Front Brake : Avid CODE 7R + G3CS 185mm * Rear Brake : Avid Juicy 7 + G3CS 160mm * Grips (Gripy): Bontrager Xlite * Handlebar (Kierownica): Ghost Riser (to jakiś Kalloy) * Stem (Mostek): Ritchey PRO 4-axis 100mm * Seatpost (Sztyca): PRO Xlt * Seat (Siodło): Selle Italia Bianchi * Licznik - VDO C1DS ---------------- Waga - 11,3kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rybka33 Napisano 2 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2010 Zupełne ot, ale gdyby nie było tam tego roweru, to zdjęcie byłoby "majstersztyk". Ale jestem ciekaw jak pracuje bomberek, może masz jakieś porównanie z czymś typu Reba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 2 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2010 Amorek działa baardzo dobrze, płynnie. Po ustawieniu właściwego sagu pracuje prawie całym skokiem. Miałem okazję pojeździć na rebie i nie zachwyciła mnie swoją pracą, choć na pewno była źle ustawiona (widział ktoś dobrze ustawioną?!). W każdym razie będę go męczyć dopóki się nie rozpadnie. Nie muszę go czyścić, smarować, chuchać i dmuchać - ciągle działa tak samo dobrze - dlatego właśnie nie chcę Rock Shoxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rybka33 Napisano 5 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2010 Coś w tym pewnie jest. Z Rebą jest tak, że trzeba ją pięknie ładnie ustawić, co trochę zajmuje a do tego przydałoby się nie zaopiekować, ale uwierz, że potrafi się z to odwdzięczyć. Żałuję tylko, że nie potrafię porównać jej właśnie do bomberków. Dlatego ja byś się kiedyś wybierał w Beskid Niski, to zapraszam na herbatkę i werbalną masturbację sprzętów(oczywiście rowerowych) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 5 Listopada 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Listopada 2010 Amorek działa baardzo dobrze, płynnie. Po ustawieniu właściwego sagu pracuje prawie całym skokiem. Miałem okazję pojeździć na rebie i nie zachwyciła mnie swoją pracą, choć na pewno była źle ustawiona (widział ktoś dobrze ustawioną?!). W każdym razie będę go męczyć dopóki się nie rozpadnie. Nie muszę go czyścić, smarować, chuchać i dmuchać - ciągle działa tak samo dobrze - dlatego właśnie nie chcę Rock Shoxa Andrew, tym stwierdzeniem stałeś się Persona Non Grata dla wyznawców kościoła Jedynie Słusznego Amorka. Ich bojówki już Cię namierzyły. Żegnaj więc. Będziemy Cię wspominać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rybka33 Napisano 5 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2010 Andrew, tym stwierdzeniem stałeś się Persona Non Grata dla wyznawców kościoła Jedynie Słusznego Amorka. Ich bojówki już Cię namierzyły. Żegnaj więc. Będziemy Cię wspominać. Chyba już przesadzasz... Gdzie tylko nie spojrzę tam jesteś anty RS. To już aż razi. A każdy ma prawo do swojego zdania. Jeden lubi stare bombery, inny "jakże oklepaną i fatalnie pracującą(tak-dobrze się domyślasz, to jest ironia)" Rebę, bądź ogólnie RS czy też Fox... Poza tym nawet nikt tu nie napisał, że Reba jest best of Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 6 Listopada 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Listopada 2010 Chyba już przesadzasz... Gdzie tylko nie spojrzę tam jesteś anty RS. To już aż razi. A każdy ma prawo do swojego zdania. Jeden lubi stare bombery, inny "jakże oklepaną i fatalnie pracującą(tak-dobrze się domyślasz, to jest ironia)" Rebę, bądź ogólnie RS czy też Fox... Poza tym nawet nikt tu nie napisał, że Reba jest best of Bojówki są czujne Unosisz się na słowa krytyki względem Reby jednocześnie potwierdzając największe wady tego amorka. Fobia? Kompleks czasochłonnego amorka? Zmęczenie poszukiwaniem odpowiednich ciśnień? Piszesz o prawie do własnego zdania negując to prawo. Nie jestem AntyRS- to bardzo fajne amorki, skierowane do szerokiej rzeszy rowerzystów posiadających masę wolnego czasu potrzebnego do ustawienia amorka ( czyli wykonania rzeczy niemożliwej). Revelation w 19 opcjach- i co teraz? Który wybrać? Znowu stres i pot na czole. Sorki za Off Topic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rybka33 Napisano 6 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2010 Oczywiście, że wytykam wady Reby. A to dlatego, że to nie jest amor idealny. I nie unoszę się wobec krytyki względem Reby a jedynie Twojemu usilnemu poszukiwaniu "Bojówek", "Obrońców krzyża(tj. Reba)". Ja już nie poszukuję ciśnień, ani w Rebie ani w żadnym innym amorku, a dlaczego? A dlatego, że już nigdy w życiu nie będzie mi wolno jeździć na rowerze górskim, chyba że po asfalcie, ale po ch** mi amor na asfalt?! W żaden sposób nie mogę nikomu zabronić prawa do własnego zdania, ale proszę, byś już nie najeżdżał od razu na tych, którzy próbują w jakiś sposób zareklamować, lub pochwalić RS-tyle. Andrew, wybacz za całą tą sytuację, za naszą sprzeczkę w temacie o Twoim rowerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustMe Napisano 6 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2010 To wprowadziło element zaciekawienia ogólnego wyglądu, przynajmniej ja tak to odbieram Rower naprawdę bardzo mi się podoba, jedyne co mnie dziwi to pedały. Skąd ten wybór ? Dlaczego nie spd ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rybka33 Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 Twój rowerek jest nieco magiczny... Przeszukując cale forum można znaleźć rowery całe na XTR, bądź na XX i jakoś nie robią na mnie takiego wrażenia jak Twój, może to przez Bombera... Nie wiem. W każdym bądź razie jest fantastyczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 24 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 Rybka33 - dzięki za miłe słowa:) Sporo walki było o bomberka - całodniowy wyjazd do Tych, zakup nowych goleni dolnych, naklejek - całość zamknęła się w koszcie używanej Reby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 11 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2011 Kilka dni temu Bomber przeszedł operację - musiałem przeszczepić górne golenie, ponieważ moje były trochę zniszczone. Przedstawię Wam krótką historię tego amortyzatora: XI 2009 - zakup Bombera Comp ETA w super stanie w Tychach(jechałem z Wrocka pociągiem...) XI 2009 - dostrzegłem pęknięcie na mocowaniu hamulca XII 2009 - zakup nowych goleni dolnych ze ślizgami, uszczelkami, naklejkami. Amorek wygląda i działa jak nówka VII 2010 - groźny wypadek. W wyniku ataku menela na mój plecak położony pod tylnym kołem, rower oparty o murek osunął się i oparł się prawą golenią górną o kant marmurowej płyty. Przejeździłem z tym cały sezon, troszkę schodziło powietrze, trochę się ślinił. W każdym razie uszczelek nie poniszczyło. X 2010 - na allegro pojawia się MX Comp Coil, rzekomo w idealnym stanie, z papierami i paragonem! Zdecydowałem, że kupię go i przełożę z niego golenie górne. Niestety amor nie był w tak idealnym stanie, gdyż ślizgi miał wytarte do gołej blachy. Obie golenie w dolnej części nabawiły się podłużnych rys zrobionych przez zużyte ślizgi. Mimo wszystko zdecydowałem się na zamianę, ponieważ ryski były naprawdę małe i wyglądały bardzo niewinnie. Składaka Comp Coila sprzedałem, a Comp ETA został złożony i odstawiony na bok. Po zamontowaniu do roweru okazało się, że na prawej goleni dolnej jest wyczuwalny wyraźny luz. Najprawdopodobniej goleń obdarta przez ślizg miała nieco mniejszą średnicę, stąd luzy. II 2011 - na allegro wypatrzyłem rower wyposażony w Comp Air. Cały rower należał 4 lata temu do mojego kolegi. Wtedy był w idealnym stanie, a ponieważ rower nie wyglądał na zużyty - podejrzewałem, że amortyzator będzie w stanie przynajmniej bardzo dobrym. Link do roweru : Allegro.pl - aukcje internetowe, bezpieczne zakupy Umówiłem się z właścicielem na zamianę górnych goleni z moją dopłatą(300zł sic!). Klient przyjechał do Wrocławia z amortyzatorem. Po rozłożeniu okazało się, że golenie górne są w stanie bardzo dobrym, posiadają jedynie mikroskopijne ryski widoczne jedynie pod światło. Dokonałem zamiany. Fotki dawcy przed zabiegiem: Fotki biorcy po zabiegu: Nareszcie udało mi się przywrócić Bomberkowi 100% sprawność. Jedynie muszę porządnie wypolerować koronę. Obecnie uzgadniam z Gregorio możliwość wymiany tłumika ssv na HSCV..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielasty Napisano 4 Marca 2011 Udostępnij Napisano 4 Marca 2011 Wielki podziw dla rekonstrukcji bombera. Ja ujeżdżam Taiwanską wersje tego modelu, i nie omieszkałbym kupić właśnie starszego modelu chociażby dla samego wyglądu czy pracy. Oczywiście wersje z sprężyną i powietrzem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 9 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2011 Mała zmiana - doszła nowa korba XT 770, stara przeszła na emeryturę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 12 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2011 Kolejny upgrade : - Tylny hamulec dostał nową klamkę J7 - Stara klamka J7 została połączona z nowym zaciskiem CODE R. Tym sposobem powstała hybryda o niespotykanie dużej sile i umiarkowanej masie. Na asfalcie oczy wypadają z orbit przy hamowaniu Postaram się zważyć hybrydę i oryginalnego J7. Przewody są tej samej długości, więc będzie to świetne porównanie wagi obu zestawów. Podejrzewam, że hybryda z tarczą będzie lżejsza i mocniejsza od J7 na 185. Waga zweryfikuje te podejrzenia Kilka fotek : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Logith Napisano 12 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2011 Jak dla mnie rower bomba! Oglądając takie chce mi się czasem wrócić do XC. Pozdrawiam, Mateusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 29 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2011 Kolejna drobna modernizacja. Wymieniłem - kasetę XT11-32 na SLX 11-28 - łańcuch XTR na Campagnolo C9 - Crossmarka na Geaxa AKA Czas zrobić nowe foty, bo obecne są coraz mniej aktualne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.