Skocz do zawartości

[rower] kross level a4 custom


jasskulainen

Rekomendowane odpowiedzi


  •  
  • Bar Ends (Rogi): zoom
  • Brake Front (Hamulec przedni): tektro auriga comp 160mm
  • Brake Rear (Hamulec tylny): tektro auriga comp 160mm
  • Brake Levers (Klamki Hamulcowe): tektro auriga comp
  • Cables (Pancerze i linki): NoName/shimano
  • Cassette (Kaseta): SH SLX CS-HG80 11-32
  • Chain (Łańcuch): SH LX CN-HG73
  • Crankset (Korby + Suport): Deore FC-M590 + suport Accent
  • Derlr Front (Przerzutka przednia): Shimano Alivio
  • Derlr Rear (Przerzutka tylna): Shimano deore
  • Fork (Widelec): rst first 09
  • Frame (Rama): Kross Level A4 2009
  • Grips (Gripy): no name
  • Handlebar (Kierownica): kross
  • Headset (Stery): kross
  • Pedals (Pedały): Shimano PD-M520
  • Seat (Siodło): San Marco blaze
  • Seatpost (Sztyca): Truvativ stylo
  • Seatpost clamp (Zacisk sztycy): accent
  • Shifters (Manetki): Shimano deore
  • Skewers (Zaciski koł): Fulcrum red metal 5
  • Stem (Mostek): Truvativ XR
  • Tire Front (Opona przednia): Continental Vapor 2.1 zwijana
  • Tire Rear (Opona tylna): Continental Vapor 2.1 zwijana
  • Tubes (Dętki): schwalbe/accent
  • Wheel Front (Koło przednie): Fulcrum red metal 5
  • Wheel Rear (Koło tylne): Fulcrum red metal 5

 

 

Planowane zmiany przed przyszlym sezonem:

 


  •  
  • -tarcza 180mm przod
  • -gripy kcnc
  • -kierownica kcnc
  • -slx na tyl
  • -deore/slx na przod
  • -rogi pro/accent (okolice 60g)

 

Rower wyglada tak:

http://iv.pl/images/79012559110351078843.jpg

 

przebieg: 4200km

 

Przjechalem na nim juz 3 maratony i spisal sie dzielnie

 

chetnie wyslucham waszych opini/porad

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie znam dokladnej wagi roweru ale schudl sporo w stosunku do seri

 

zmiana darta ~2.4kg na firsta 1750g

 

duzo lzejsze kola,opony, jeszcze pare gram ucieknie na kierownicy, rogach i przerzutkach

 

hamulce jak zmieniac to na cos pozadnego i niestety drogiego

 

tektro wypada lepiej niz avidy juicy3 (klamka ma straszne luzy) , najtansze deore tez szalu nie robi

 

na razie zmienie tarcze na 180mm i zobacze jak bedzie, przy zmianie hampli i tak sie przyda :icon_lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Może zamiast kokpitu pomyślisz o lżejszych oponach? Vapory są niezłe ,ale ich masa i opory toczenia pozostawiają sporo do życzenia. Inwestując np. w Kendy Karmy zyskasz jakieś 250 gram na masie rotowanej- a ten zysk jest ważniejszy niż parę gram na kierownicy.

Poza tym całkiem ,całkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...


  •  
  • Bar Ends (Rogi): -
  • Brake Front (Hamulec przedni): Magura julie hp 2011 160mm
  • Brake Rear (Hamulec tylny): Magura julie hp 2011 160mm
  • Brake Levers (Klamki Hamulcowe): Magura julie hp 2011
  • Cables (Pancerze i linki): NoName/shimano
  • Cassette (Kaseta): SH SLX CS-HG80 11-32
  • Chain (Łańcuch): SH LX CN-HG73
  • Crankset (Korby + Suport): Deore FC-M590 + suport Accent
  • Derlr Front (Przerzutka przednia): Shimano Deore LX FD-M581 Down Swing
  • Derlr Rear (Przerzutka tylna): Shimano Deore XT rd-m771 gs
  • Fork (Widelec): rst first 09
  • Frame (Rama): Kross Level A4 2009
  • Grips (Gripy): Author
  • Handlebar (Kierownica): S-works carbon low-riser
  • Headset (Stery): kross
  • Pedals (Pedały): Shimano PD-M520
  • Seat (Siodło): San Marco blaze
  • Seatpost (Sztyca): Truvativ stylo
  • Seatpost clamp (Zacisk sztycy): accent
  • Shifters (Manetki): Shimano deore
  • Skewers (Zaciski koł): Fulcrum red metal 5
  • Stem (Mostek): boplight race 100x31.8
  • Tire Front (Opona przednia): Continental Vapor 2.1 zwijana
  • Tire Rear (Opona tylna): Continental Vapor 2.1 zwijana
  • Tubes (Dętki): kenda super lite
  • Wheel Front (Koło przednie): Fulcrum red metal 5
  • Wheel Rear (Koło tylne): Fulcrum red metal 5

 

Pare fotek:

http://iv.pl/images/99069334567355373676.jpg

http://iv.pl/images/66492888198650042853.jpg

http://iv.pl/images/38977124138540779731.jpg

http://iv.pl/images/12397061738502207494.jpg

http://iv.pl/images/56983274726588359896.jpg

http://iv.pl/images/23758495447238357025.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...


  •  
  • Bar Ends (Rogi): -
  • Brake Front (Hamulec przedni): Magura julie hp 2011 180mm
  • Brake Rear (Hamulec tylny): Magura julie hp 2011 160mm
  • Brake Levers (Klamki Hamulcowe): Magura julie hp 2011
  • Cables (Pancerze i linki): NoName/shimano
  • Cassette (Kaseta): SH SLX CS-HG80 11-32
  • Chain (Łańcuch): SH LX CN-HG73
  • Crankset (Korby + Suport): Deore FC-M590 + suport Accent
  • Derlr Front (Przerzutka przednia): Shimano Deore LX FD-M581 Down Swing
  • Derlr Rear (Przerzutka tylna): Shimano Deore XT rd-m771 gs
  • Fork (Widelec): rst first 09
  • Frame (Rama): Kross Level A4 2009
  • Grips (Gripy): Author
  • Handlebar (Kierownica): S-works carbon low-riser
  • Headset (Stery): kross
  • Pedals (Pedały): Shimano PD-M520
  • Seat (Siodło): San Marco blaze
  • Seatpost (Sztyca): Truvativ stylo
  • Seatpost clamp (Zacisk sztycy): accent light na imbus
  • Shifters (Manetki): Shimano deore
  • Skewers (Zaciski koł): bbb imbus
  • Stem (Mostek): [boplight race 100x31.8
  • Tire Front (Opona przednia): Continental Vapor 2.1 zwijana
  • Tire Rear (Opona tylna): Continental Vapor 2.1 zwijana
  • Tubes (Dętki): kenda super lite
  • Wheel Front (Koło przednie): Fulcrum red metal 5
  • Wheel Rear (Koło tylne): Fulcrum red metal 5

 

 

Doszly jeszcze karbonowe podkladki pod mostek

Zmienilem tez stopniowanie blatow w korbie: 42/32/24

 

Planuje wymienic opony na karmy lub racing ralphy

 

po glowie chodzi mi tez lzejsza sztyca

 

hample super ale sa upierdliwe w regulacji, przestrzen pomiedzy klockami a tarcza jest bardzo mala i regulacja wymaga troche zabawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź się tych sterów pozbądź bo to mega badziew, waży koło 130gram, a działa byleby działać. Accent Airplan 70gram, do tego tanie i dość porządne.

Nadmiar sterówki możesz też uciąć, bo to za dużo, a tylko przypadkiem jeszcze klejnotami przydzwonisz w ten komin ;) Podobnie rzecz się ma z hydrauliką, warto skrócić te przewody bo wyglądają na bardzo długie, no chyba, że wolisz, przypadkiem je wyrwać kiedyś ;)

Polecam też zmianę manetek, jak chcesz się ścigać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

aktualna konfiguracja

 

Bar Ends none

Brake Front: magura julie 160mm

Brake Rear: magura julie 160mm

Brake Levers: magura julie

Cables : NoName/shimano

Cassette : SH SLX CS-HG80 11-32

Chain : SH LX CN-HG73

Crankset : Deore FC-M590 + suport Accent

Derlr Front : Shimano Deore LX FD-M581 Down Swing

Derlr Rear : Shimano Deore XT rd-m771 gs

Fork : rst first 09

Frame : Kross Level A4 2009

Grips : accent lite (foam)

Handlebar : boplight xl

Headset : kross

Pedals : Shimano PD-M520

Seat : San Marco blaze

Seatpost : Truvativ stylo 27.2x400

Seatpost clamp : accent

Shifters : Shimano deore

Skewers : BBB WHEELFIXED BQR-03

Stem : boplight race 31.8x100

Tire Front : schwalbe racing ralph 2.1 performance

Tire Rear : schwalbe racing ralph 2.1 performance

Tubes : kenda super lite

Wheel Front : Fulcrum red metal 5

Wheel Rear : Fulcrum red metal 5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam też zmianę manetek, jak chcesz się ścigać

A w czym owe manetki przeszkadzają aby z powodzeniem się ścigać? Mają zły napis, czy wszystko co poniżej XT to amatorszczyzna i co najwyżej po bułki można z takim osprzętem jeździć?

 

Sorry za zaśmiecanie tematu, ale czytając takie bzdury trudno się nie powstrzymać nad napisaniem odpowiedniego posta.

 

P.S Ważyłeś może Racing Ralphy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...