MrPawlix Napisano 31 Października 2010 Napisano 31 Października 2010 Siema. Mam taki dylemat... A dokładnie chcę kupić amortyzator z osią QR20. Rower to Sign DS mam w nim koło Alxremisa DM24 ze zwykłą piastą. I teraz pytanie do Was. Czy brać nowe koło z piastą QR20 czy kupić nową piastę i przełożyć do DM24 ? Proszę o pomoc bo jestem zielony w tych sprawach. I jeszcze jedno... Czy będę musiał wymienić szprychy (jak bym przekładał piastę...). Pozdro
Artursx1 Napisano 31 Października 2010 Napisano 31 Października 2010 Całe koła używane są zazwyczaj tańsze i za 250 zł-300 zł kupisz koło np : http://allegro.pl/mavic-721-hope-pro-ii-qr20-cn-spoke-ideal-tanio-i1293920154.html któro już jest sprzętem z wysokiej półki .
enduroriderPL Napisano 31 Października 2010 Napisano 31 Października 2010 Przekładanie piasty = nowe szprychy+zaplot. Teoretycznie mógłbyś trafić w piastę z kołnierzami o dokładnie tej samej wysokości, ale to jest mało prawdopodobne. Jeżeli zostawiasz sobie stary amor to zostaw i stare koło a jeżeli nie to sprzedaj je i dołóż do nowego zestawu.
MrPawlix Napisano 1 Listopada 2010 Autor Napisano 1 Listopada 2010 A za ile mógłbym opchnąć używanego DM 24 używanego niecałe 3 miesiące ? Koło nie było prostowane bo nie ma takiej potrzeby. Zero bić itd.
enduroriderPL Napisano 1 Listopada 2010 Napisano 1 Listopada 2010 Umiesz pisać na forum to alleprowzji też się odnajdziesz. Poszukaj w dziale używanych kół.
AdasMatysek Napisano 16 Listopada 2010 Napisano 16 Listopada 2010 Spokojnie możesz kupić piastę z takim samym kołnierzem (+/- 2,3mm) i powinno być ok jak masz nyple nie wyjechane. To jest mit ,że trzeba wymieniać szprychy. Nowa piasta 150zł, przeplecenie 50zł i jeżeli mechanik nie jest leserem to spokojnie sobie poradzi. Dm24 to fajna, tania obręcz i szkoda się pozbywać za bezcen. Ja tak robiłem już kilka razy i koła nie są wcale gorsze, fakt - nie każdy mechanik lubi się bawić w używane szprychy i nyple.