Skocz do zawartości

[rękawiczki] długie

DCP

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy moglibyście doradzić mi jakie wybrać rękawiczki długie? Szukam czegoś do XC, zjazdów między drzewami. Nie wiem czy wybrać coś w stylu z ochroną na palcach:

http://allegro.pl/nowe-rekawiczki-fox-unabomber-glove-10-roz-xl-i1298488568.html#gallery,

http://allegro.pl/fox-pawtector-rekawiczki-cross-l-fox-leszno-i1297299589.html#gallery bądź czy lepiej:

http://allegro.pl/fox-dirtpaw-empire-rekawice-2010-xl-polecam-i1289039432.html#gallery

http://allegro.pl/rekawiczki-fox-platinum-black-xl-fr-dh-wys-0zl-i1263779486.html#gallery

a może nie z firmy FOX? Możecie coś polecić? Bardzo proszę o pomoc, jestem kompletnym amatorem. Pozdrawiam.

Ogolnie musisz sie zastanowic nad kilkoma kwestiami - czy rekawiczki maja byc na nadchodzacy okres? Jesli tak, mozesz rozwazyc cos z ociepleniem, chocby lekkim. Piszesz, ze maja byc do XC, wiec nie wiem czy nie powinienes poszukac czegos z poduszeczkami zelowymi od spodu - chyba ze masz naprawdę dobre chwyty i rece Ci nie dretwieja to mozesz odpuscic ta kwestie.

Poza tym dosc wazna sprawa - czy chcesz rekawiczki na dluzej niz sezon czy niekoniecznie... teoretycznie mozesz wiecej zainwestowac i miec na dluzej, lecz z tym bywa roznie - mialem juz rekawiczki po 200zl, ktore wytrzymaly tylko kilka miesiecy jazdy nie zaliczajac zadnej gleby - szwy, rzepy, przetarcia...

Odnosnie marek - FOX od jakis dwoch lat nie zbiera pochlebnych opinii na temat rekawiczek. Zawsze byly super i hiper... a obecnie jakos to przeminelo. Sam mialem dwa modele Unabomber - pierwsza para przetrwala 2 lata, a druga 3 miesiace - mimo ze rekawiczka prawie ta sama, to jakosc i trwalosc juz nie ta.

Podobnie jest niestety z 661, ktorych to modeli przerobilem chyba wszystkie, ale one z trwalosci nigdy nie slynely.