Skocz do zawartości

[trik] problem ze skokiem

psioter5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jako nowicjusz na forum i świeżo upieczony rowerzysta chciał bym poprosić o pomoc specjalistów. Mam problem z wykonaniem poczciwego skoku, wraz z kolegą i szwagrem zmontowaliśmy sobie tor leśny na powierzchni 6ha po starych okopach i z slalomowymi 40m zjazdami do doliny, na końcu jednego ze zjazdów wykonałem najazd do skoków pod kątem od dna wąwozu 20stopni a od zbocza około 40stopni. najazd jest dość równy i zakończony pionowo, lecz po wybiciu się z niego nie mogę utrzymać roweru w odpowiedniej pozycji mimo odchylenia się do tyłu rower nurkuje a ja spadam na przednie zamiast na tylne koło. Z taką jazdą na rowerach mam od niedawna styczność, lecz już od kilki lat jeżdżę na full crosie i nie mam takich problemów nawet przy skokach z prędkością 100-140km/h. po prostu jestem zielony i proszę o radę.

Czyli skaczesz na tym kamikadze :D Radzę zmienić bo trudno Ci się będzie na nim dobrze nauczyć skakać... Jeśli chcesz stracić zęby to dalej na nim skacz :) Zacznij na płaskim robić BH (buunyhop) Jak ogarniesz BH to na hopkach też ogarniesz :) I pamiętaj przede wszystkim ochrona ! Pozdrawiam

lecz po wybiciu się z niego nie mogę utrzymać roweru w odpowiedniej pozycji mimo odchylenia się do tyłu rower nurkuje a ja spadam na przednie zamiast na tylne koło.

Czyli robisz klasycznego Ice-picka (jak to się pisze??)

Na początek mam jedno pytanie - jakiej długości jest prosta część wybijaczki (hopy)? Chodzi mi o prosty (nie łukowo wygięty) odcinek przed końcem wybijaczki.