Skocz do zawartości

[rower] uzywany full do 2600

sniegulak

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Szukam roweru używanego z pełnym zawieszeniem w cenie ok 2200-2600. Tutaj pojawia się pytanie czy lepiej kupować na allegro czy szukać kogoś w Krakowie kto złoży coś ciekawego ( nie wiem czy ktoś w ogóle czymś takim się zajmuje, a ja sam nie znam się wystarczająco dobrze żeby kupować każdą część z osobna).Ważę 90kg, wzrost 180 cm, roweru chciałbym używać do małych szaleństw ( delikatne amatorskie DH, XC), mini maratonów, do jazdy codziennej.

Uprzejmie proszę o pomoc, porady i opinie.

Napisano

Rower który zaproponowałeś to rower enduro. Ale jeśli ma to byc "delikatne dh i XC" To może lepszy będzie hard bo z kolei na fullu jak bedziesz chcial sobie na jakąś wycieczke pojechac to sie troche zmeczysz a na hardzie np takim http://allegro.pl/rower-gorski-mtb-hardtail-jamis-durango-3-tanio-i1286021314.html bedziesz mógł spokojnie pojechac na wycieczke i pobawic sie troszke w amatorskim dh i XC. Tylko pamiętaj niezależnie od tego czy trasa na downhillu jest latwa czy trudna ubieraj kask fullface a jeśli takowego nie posiadasz to go kup bo nawet najłatwiejsza trasa nigdy nie jest bezpieczna.

Napisano

Macie racje z tym enduro. Mea culpa.

Ten jamis wydaje się być świetny osprzętowo tylko... rama 21 cali boję się, że będzie za duża, a do tego jakoś nie mogę się przekonać do twardego tyłu. Po ostatnich moich wypadach na hardtailowym rowerku miałem srednią przyjemność z jazdy, i dlatego właśnie myślałem o fullu.

Napisano

Nie wiem od kiedy cube ams to rower do enduro. Jest to typowy rowerek do XC. Oczywiście można sobie na nim poszaleć zwłaszcza na zjazdach. Zarówno trek i merida przedstawione w powyzszych postach to rowerki jak mi sie wydaje do all mountain i jeżeli chcesz uprawiać ostrzejsze XC z fajnymi zjazdami i przy tym nie męczyć się zbytnio na podjazdach to właśnie w tą półkę bym celował. Osobiście używam cuba ams i sobie chwale.

Zarchiwizowany