reventos Napisano 24 Października 2010 Napisano 24 Października 2010 Mam pytanie co do hamulca tylnego do roweru do dirt'u/street'u czy lepiej mechaniczny lepszy, czy hydrauliczny gorszy? Jeżeli miałby to być mechaniczny to mam upatrzony nast. zestaw: Avid BB7 + tarcza G2 203mm + linka kevlarowa, polerowana oddysey + klamka Avid FR-5 Albo Avid Juicy 3 160mm, ewentualnie Tektro Auriga 160mm. Który będzie najlepszy do dirt'u/street'u. Jeżeli żaden z nich to proszę o swoje propozycje (cena to max. 260zł). Lub jeżeli ktoś miał do czynienia z którymś z ww. hamulców to proszę go opisać.
Silver400 Napisano 24 Października 2010 Napisano 24 Października 2010 jak dla mnie BB7 w tym secie. Jak sie juz raz ustawi i nie przywali potem pare razy to zupełnie bezobsługowy i pewny - zawsze zadziała
Wroner Napisano 30 Października 2010 Napisano 30 Października 2010 A ja Ci dobrz eradze o kup sobie juicy 5 lub elixir r, lub formula k18 - przy barspinach rower nie bedzie ci hamował tak jak to się dzieje przy mechanikach..
Bugatti Napisano 6 Listopada 2010 Napisano 6 Listopada 2010 Myślę,że z tych trzech hampli najlepszy bęndzie j3 siła do dirtu i streetu wystarczająca
damian1310 Napisano 7 Listopada 2010 Napisano 7 Listopada 2010 Cena max: 260. Avid Juicy 5 chyba troche wykracza poza ten przedział. Z tych co podałes oczywiscie Avid. Jest jeszcze wersja 3.5 ,ale nie wiem czy jest lepsza czy gorsza. Niby powinna lepiej pracowac: http://allegro.pl/avid-juicy-3-5-bikeatelier-gliwice-i1297354523.html
Artursx1 Napisano 7 Listopada 2010 Napisano 7 Listopada 2010 Używane Juicy 5 w stanie bdb kupisz za 200 zł z kompletem adapterów i z tarczą 203 , więc da się kupić w tej cenie ten hebel a na dodatek będzie najbardziej opłacalny , rzadko zdarzają się w nim usterki , tanie koszty eksploatacji oraz uniwersalność sprawia że jest faworytem . BTW : http://allegro.pl/avid-juicy-7-tyl-tarcza-200-nie-hope-hayes-i1299433911.html
damian1310 Napisano 7 Listopada 2010 Napisano 7 Listopada 2010 Czy autor tematu moze napisac czy hampelek moze byc uzywany? Jesli chodzi o uzywkę to oczywiscie J5 jak najbardziej, ale sądze ,ze chodzi o nowy hamulec.
kwachu Napisano 20 Listopada 2010 Napisano 20 Listopada 2010 Ja ci moge polecić Avida bb5 mam go w u siebie i jest genialny jak na tą cene
XxUzixX Napisano 20 Listopada 2010 Napisano 20 Listopada 2010 Trzymaj się z daleka od mechaników, do Dirtu/Streetu się nie nadają. Tak jak kolega wyżej napisał, że przy robieniu barspinów/X-upów będzie Ci hamował. Ja bym celował w Soczki 5...
SifoDyas Napisano 21 Listopada 2010 Napisano 21 Listopada 2010 Popytaj w sklepach, ja w zeszłym tygodniu kupiłem juicy 5 za 275zł
bendus Napisano 22 Listopada 2010 Napisano 22 Listopada 2010 Te forumowe mądrości... Od iluś lat jedyną odpowiedzią na pytanie jaki hamulec, jest magiczne "Juicy 5". Do dirtu i streetu? Po co? Wg. mnie lepiej sprawdzi się hamulec mechaniczny. Dowolny. Siła przy takich zastosowaniach będzie na 100% wystarczająca, a w razie gleby (o która w tych dyscyplinach niełatwo) trudniej o uszkodzenie, tudzież łatwiej i taniej się naprawia. Do tego nie tarcza 203. Taki rozmiar to tylko w góry i to strome. W D/S lepsza mniejsza - mniejsze prawdopodobieństwo walnięcia takową o murek, czy śmieci inne, a co za tym idzie mniejsze prawdopodobieństwo pogięcia.
XxUzixX Napisano 22 Listopada 2010 Napisano 22 Listopada 2010 Ale zrozum to, że gdy będzie chciał owinąć linkę w koło mostka (po to aby robić np. barspiny) to hamulec mechaniczny będzie mu hamował. Ja już to przerabiał i stanowczo odradzam.
Schwefel Napisano 22 Listopada 2010 Napisano 22 Listopada 2010 Jak będzie chciał okręcać linki to już prędzej kabel hydrauliczny wyrwie z końcówki. Od tego są specjalne stery i wtedy nie ma problemów z linką.
enduroriderPL Napisano 23 Listopada 2010 Napisano 23 Listopada 2010 Prosi jeżdzą z hydrami i robią barspiny tylko trzeba zwrócić uwagę jaką długość przewodu mają w rowerze Stery przelotowe a dokładnie gwiazdka z przelotową śrubą bodajże 8mką na pewno jest pomysłem na tę kwestię ale tak samo można przepuścić przewód od hydraulika tyle, że kłania się rozpiecie wszystkiego i odpowietrzenie układu. @Reventos poczytaj na forum bikeaction, z tego co pamiętam to takie kwestie były omawiane wielokrotnie do upojenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.