marc81 Napisano 19 Października 2010 Napisano 19 Października 2010 Witam, mam pyatnie do znawców tematu. Chodzi o to, że mam na oku rower firmy marin model Belvedere 2011r. Jest to rower, jak to producent określa, do przemieszczania się w terenie zabudowanym i na wycieczki. raczej rower trasowy, opony 700 x 28C. Tu pojawia się mój dylemat. Chciałbym ten rower po sprowadzeniu do Polski przerobić na typowy rower cossowy. Chodzi mi mianowicie o zastąpienie opony na 700 x 35C. Myslicie, że zmieści mi sie w tylnym widelcu? oto rowerek http://www.marinbikes.com/2011/bike_specs.php?serialnum=1474 Dziękuję za komentarze i pozdrawiam.
Klosiu Napisano 19 Października 2010 Napisano 19 Października 2010 Bardzo fajny crossik, brakuje takich rowerow na sztywnym widelcu w Polsce. Oczywiscie opona 35mm sie zmiesci, to glownie zalezy od hamulcow a v-ki mieszcza spore opony, aczkolwiek jesli nie chcesz jezdzic po jakims super terenie tylko w wiekszosci po szosie to spokojnie mozesz zostac przy tych oponkach.
marc81 Napisano 20 Października 2010 Autor Napisano 20 Października 2010 Dziękuję za szybką odpowiedź. Jeśli chodzi o widelec to może też w przyszłości zapragnąłbym czegoś z amortyzatorem, a to chyba już nie jest problem. Problemem może jednak być zamontowanie bagażnika, bo jakoś nie mogę się dopatrzyć na tej fotografii otworów do montażu. Dodatkowo słyszałem, że warto kupować rame z możliwością zamontowania hamulców tarczowych na tylnym kole. Jeśli ktoś ma dobry wzrok to może looknie? Klosiu widzisz coś? Pozdrawiam
Sandacz Napisano 20 Października 2010 Napisano 20 Października 2010 wg. mnie widać punkty mocowania bagażnika - zarówno nad hakiem przerzutki, jak i w górnej części trójkąta (pod białą nalepką). Jeśli chodzi o tarcze - skuteczniejszy hamulec powinien być z przodu. Jeśli docelowo planujesz amora, to z tyłu zostawiasz V, a tarczówkę instalujesz z przodu.
Klosiu Napisano 20 Października 2010 Napisano 20 Października 2010 Na powiekszeniu widac otwory i z tylu i z przodu do montazu pelnych blotnikow i bagaznikow. Do crossa tarczowek sie nie montuje, po co? Tarcze sie przydaja tylko w ciezkim terenie i na kilkunastokilometrowych stromych zjazdach w Alpach.
Sandacz Napisano 20 Października 2010 Napisano 20 Października 2010 ja bym sobie nawet głowy amorem nie zawracał. Pomijając jego drugorzędne znaczenie w jeździe crossowo-trekkingowej, amor popsuje elegancki wygląd tego bicykla :-)
marc81 Napisano 20 Października 2010 Autor Napisano 20 Października 2010 Dziękuję za odpowiedzi. Problematyczne staje się, a raczej zawsze było, sprowadzanie sprzętu do Polski. Już nie chodzi o transport, ale o fakt że nie można się przymierzyć do sprzętu. Mam 189 cm wzrostu, wagę 110 kg(nadwaga) i mam nadzieję, że rozmiar 22 będzie dla mnie dobry. Nigdy w życiu nie przymierzałem się do rowerów i nie czytałem o ich geometrii. Bardzo zależy mi na trafionym zakupie wyjątkowego roweru. Marina czytałem, że fajna firma z tradycjami. Mam nadzieję, że bedę zadowolony. Obiecuję też, że jeśli dojdzie do zakupu to zamieszcxze fotki jak ten rower wygląda na żywo. Może ktoś się orientuje jak wygląda sprawa ze cłem za rowery zza ocean? Czytałem, że wylatując do USA z zamiarem zakupu roweru to warto wziąć z Polski jakiegoś złoma, żeby było odnotowane,że się coś wwoziło. Tam się złomuje, a przyprowadza się nowy. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.