ramir Napisano 17 Października 2010 Napisano 17 Października 2010 Witam - mam dylemat czy kupić gotowe SLR-y czy złożyć sobie kółka na piastach hope, obręczach Mavic XC 717 oraz szprychach DT Revo ??? Jeśli macie jakieś zdanie na ten temat chętnie przeczytam Wasze opinie. Oczywiście szukam kółek pod tarcze i raczej skłaniam się przy rozwiązaniu na 6 śrub (wydaje mi się bardziej uniwersalne niż CL). Pozdrawiam
mbike Napisano 17 Października 2010 Napisano 17 Października 2010 Witam - mam dylemat czy kupić gotowe SLR-y czy złożyć sobie kółka na piastach hope, Tylna piasta Hope... - połamane blaszki/pieski, wyrywane kołnierze przez szprychy (nawet zaplatane na alu nyplach), zatarte bębenki (oto nasze przygody z tymi piastami) i o zgrozo ta cena, śmiem porównać do piast Boplighta... Przednia bez z zarzutów. Bezapelacyjnie w moim odczuciu wygrywają SLR-y, wyjdą jednak znacznie drożej od zestawy podanego powyżej. Do 717 i revo (polecam również Sapim Laser) nie mam zastrzeżeń. pozdrawiam Adrian
Schwefel Napisano 18 Października 2010 Napisano 18 Października 2010 Zamiast Hope'a załóż DT240 i masz koła lepsze od SLRów. No chyba, że chcesz się potem bujać z Harfą jak strzeli szprycha czy padnie piasta.
ramir Napisano 18 Października 2010 Autor Napisano 18 Października 2010 Co do DT 240 to chyba HUGI były warte swojej ceny. W opiniach obecne DT 240 sprawiają sporo problemów łącznie z samym zaplotem kół. Zastanawiam się czy nie zrezygnować z ekstrawagancji i nie złożyć kół na piastach XTR (szkoda tylko że są jedynie na Center Lock).
ukaniex Napisano 18 Października 2010 Napisano 18 Października 2010 Kolejna wiejsko-forumowa opinia? Problem z 240s?
ramir Napisano 18 Października 2010 Autor Napisano 18 Października 2010 Wiejska - nie wiejska - są tematy - wątki o partii nieudanych (wadliwych???) piast DT 240 (chyba s, ale głowy nie dam). HUGI w opiniach użytkowników (za takich przynajmniej się podają) były rewelacyjne, ale raczej niedostępne.
ukaniex Napisano 24 Października 2010 Napisano 24 Października 2010 Jeśli chodzi o 240s to jedyną znaną wadą w pewnej partii były nieuleczalne luzy pojawiające się dość często.
1415chris Napisano 24 Października 2010 Napisano 24 Października 2010 A ludzi z 240-kami i ich luzami jest jednak sporo.
p4lm Napisano 24 Października 2010 Napisano 24 Października 2010 Ja ze swojej strony mogę polecić piasty hope. W zeszłym roku w zimie złożyłem na nich koła i na razie działają bez zarzutu. Przeżyły kilkanaście maratonów, czyszczenie karcherem i treningi - żadnego uszczerbku na zdrowiu.
tompoe Napisano 25 Października 2010 Napisano 25 Października 2010 To może pewniejsze rozwiązanie czyli dt 340.
ukaniex Napisano 25 Października 2010 Napisano 25 Października 2010 Tylko nie będzie to najlżejszym rozwiązaniem, lepszy by byłby Mack.
ramir Napisano 25 Października 2010 Autor Napisano 25 Października 2010 Ja ze swojej strony mogę polecić piasty hope. W zeszłym roku w zimie złożyłem na nich koła i na razie działają bez zarzutu. Przeżyły kilkanaście maratonów, czyszczenie karcherem i treningi - żadnego uszczerbku na zdrowiu. A jakie wagi kół Tobie wyszły z tymi hopam? Jak z przyśpieszaniem - czuje się tę wagę piast???
p4lm Napisano 25 Października 2010 Napisano 25 Października 2010 A jakie wagi kół Tobie wyszły z tymi hopam? Jak z przyśpieszaniem - czuje się tę wagę piast??? Na obręczach mavic xm719 i szprychach dt comp ~1850g. Na przyspieszanie raczej większy wpływ ma masa obręczy i w porównaniu do moich poprzednich kół, które miały grubo powyżej 2kg jeździ się lepiej. Dla mnie priorytetem była raczej to żeby były pancerne i wytrzymały kilka sezonów a nie waga.
mlodyasg Napisano 25 Października 2010 Napisano 25 Października 2010 Ja na moje hope'y też nie narzekam. Według mnie są bardzo wytrzymałe a nie mają lekko. Wizualnie najlepiej wyglądać będą SLRy ale każda awaria to zabawa z częściami. Pomyśl też nad american classic.
ukaniex Napisano 25 Października 2010 Napisano 25 Października 2010 Ciężko będzie z pozytywnymi opiniami wśród użytkowników, utarła się opinia że AC czy Rotaz to najźlejsze zło. Więc wybór na własne ryzyko. Ja bym kupił zestaw który sprzedawany jest przez jednego z użytkowników forum DT 4.1d/Comp/240s za 1000zł. Kupujesz ZTR Alpine za ok 550zł (ofc nie w Polsce) plus szprychy np.: SuperComp, alu nyple i dostajesz mocny, sztywny zestaw w wadze +/- 1400g! Ewentualnie rozważ koła Reynolds.
RafalB Napisano 30 Października 2010 Napisano 30 Października 2010 W moim Hope padly 3 z 4 blaszek/zapadek... Naprawa nie byla problemem ale pewien niesmak pozostal bo usterka wystapila tuz po okresie gwarancji, a ze strony Wiggle totalne zlanie tematu. A SLR? Dupy nie urywa ale fajnie wyglada, zwracaja uwage.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.