Krzychuuu Napisano 11 Października 2010 Napisano 11 Października 2010 Witam gdyż jestem zielony w tym temacie część mojej wypowiedzi lub całość będą bez sensu... A więc chciał bym przerobić moja kolarkę z przerzutkami 2 z przodu i 5 z tyłu na Torpedo. Moje pytanie brzmi czy jest taka możliwość i ile by to ewentualnie kosztowało nie chodzi mi o jakieś kosmiczne koło jest to mój pierwszy tego typu rower i przy zakupie nie zastanawiałem się nad tym ... ;/ PROSZĘ O PILNĄ ODPOWIEDŹ !!!!
Miecho87 Napisano 11 Października 2010 Napisano 11 Października 2010 Co masz na myśli pisząc, że chcesz mieć torpedo? Chcesz mieć tylko jedną zębatkę z tyłu i z przodu czyli single speed, czy chcesz mieć hamulec "w nogach"? W pierwszym przypadku najtaniej można to zrobić prawdopodobnie na tym kole, które masz teraz, a jak nie to właściwie na każdym na kasetę. Co do właściwego torpeda, czyli piasty z hamulcem bębnowym, to używane koło całkiem przyzwoitej klasy można kupić za mniej niż 100 zł jak się poszuka, nowe myślę, że dałoby się złożyć w granicach 150-200 zł. Pierwsze koło czyli singla oczywiście też można złożyć nowe na częściach do tego przeznaczonych.
Krzychuuu Napisano 11 Października 2010 Autor Napisano 11 Października 2010 Dokładnie chcę mieć jedną zębatkę z przodu i jedną z tyłu i hamulec "w nogach". O ile mogę to zrobić na tym kolę to powiedz proszę jak
Miecho87 Napisano 11 Października 2010 Napisano 11 Października 2010 A no tak to się nie da niestety. Jeśli ma też być hamulec w nogach to musisz już mieć koło na piaście z torpedem. Czyli trzeba poszukać / złożyć koło używane / nowe. Napisz coś o tym kole - jaka obręcz ma być i jaki budżet, czy ma być nowe czy używane itp. to może się coś znajdzie.