tomke1 Napisano 11 Października 2010 Udostępnij Napisano 11 Października 2010 Mam w niedługim czasie do wymiany, pewnie na wiosnę zestaw części (kiera, mostek, rogi, chwyty, sztyca), może też siodło i stery ale to mniej ważne i w sumie nie są to elementy serii. W sumie to najpierw myślałem o komplecie Ritchey WCS ale przy wadze 78kg czasami więcej mogą skrzypieć Potem było czytanie o Easton'ie aluminiowym i też nie do końca jestem przekonany. Potem była myśl na temat serii KCNC Scandium, mocne i lekkie ale cenowo zabójcze jak dla mnie. I pojawiła sie wizja kompletu Pro Koryak, waga nie najgorsza i cena też nie taka zła no i jak dla mnie wygląd czarny z dodatkami magnezu jest idealny A wszystko i tak będzie lepsze od tego co teraz mam Ktoś powie że sztyca lepsza taka a mostek inny, to wiem, naczytałem się forum że aż czasami głowa bolała, ale ja uparty jestem na jednolitość elementów. Ma dobrze jeździć, nie skrzypieć, nie rozsypać się pod moją wagę i wyglądać No i ważyć nie zbyt dużo. Teraz ma niecałe 13kg, a po zmianach nie tylko tych z tematu ma mieć 11,8, i jeszcze na amorze i kołach mogę sporo urwać ale to daleka przyszłość i się aż tak nie pali. Zastanawiam się dlaczego tak mało opinie na temat alementów PRO na forum, czy to w serii Koryak czy też XCR (droższa zdecydowanie). Jeśli ktoś jeździ na interesujących mnie elementach proszę o opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arroyo Napisano 11 Października 2010 Udostępnij Napisano 11 Października 2010 Sztyca Pro Koyrak 27,2 400mm, bez offsetu. Łatwa regulacja siodełka, które zakręca się na jednej śrubie co jest o tyle wygodne, że nie muszę zdejmować torby podsiodłowej aby przestawić lub zdjąć siodło. Jak dla mnie fajna rzecz, anoda ściera się jak każda ale na wyglądzie się nie jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomke1 Napisano 11 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2010 Dokładnie też 27,2 mi potrzebny, ścieranie to rzecz oczywista, wkońcu zawsze powód by kupić nową Powiedz jak z wytrzymałością ? jaka jest Twoja waga ? jakieś skrzypienie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 11 Października 2010 Udostępnij Napisano 11 Października 2010 U siebie zamontowałem kierownicę i mostek pro koryak. Do tego te rogi (żeby dopasować się kolorystycznie ale też mieć dobrą wagę): http://allegro.pl/nowe-rogi-xlc-pro-sl-58-gramm-2010-wyprzedaz-i1259779019.html Nic nie skrzypi, nic nie pęka. Przejechałem na tym secie ponad 2000 km i farba się cały czas trzyma. Wygląda to też fajnie. Tutaj jeszcze ze starymi rogami i nie przyciętymi linkami: http://picasaweb.google.com/padiszachti/Canyon#5484134374576298914 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arroyo Napisano 11 Października 2010 Udostępnij Napisano 11 Października 2010 Waga 80kg, czasami sztyca strzela, ale to u mnie normalne, jakiej sztycy bym nie miał zdarza się strzelanie z rury podsiodłowej, wystarczy wtedy wyczyścić rurę z syfu i przechodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomke1 Napisano 11 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2010 Waga 80kg, czasami sztyca strzela, ale to u mnie normalne, jakiej sztycy bym nie miał zdarza się strzelanie z rury podsiodłowej, wystarczy wtedy wyczyścić rurę z syfu i przechodzi. No to czyli spoko i wagowo też ok, teraz też tak mam a że rama GF którą mam lubi na kominie sztycy pękać to wogóle mam fioła i ciągle sztycę czyszczę żeby była cisza ... Nic nie skrzypi, nic nie pęka. Przejechałem na tym secie ponad 2000 km i farba się cały czas trzyma. Wygląda to też fajnie. ... No wygląda fajnie to prawda a że jeszcze na dodatek wszystko cacy się zachowuje to chyba się coraz bardziej do tego zestawu przekonuję zwłaszcza że cenowo nie zabija. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.