Skocz do zawartości

[napęd] wymiana całego napędu

kubeq

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Mam zamiar wymienić napęd przy swoim rowerze, jednak jestem w tym zielony. Proszę o propozycje, jakie elementy kupić, żeby do siebie pasowały; chodzi o:

- kasetę / wolnobieg

- korbę

- przerzutka przód i tył

- łańcuch

- manetki

Mój rower jest złożony na 23" ramie, jeżdżę praktycznie wyłącznie w płaskim terenie, 70% asfalt, 30% szuter.Chciałbym coś w miarę wytrzymałego i taniego (na razie nie wiem jaki przedział cenowy wchodzi w grę), dobrego na codzień oraz dającego radę podczas ewentualnego wyjazdu w sudety :)

Napisano

na razie nie wiem ile jestem w stanie wydać na napęd, chcę się jedynie rozeznać na jaką kwotę mam się szykować, żeby mieć ciś co spełnia w/w warunki

a forum przeglądałem i niestety nie znalazłem podobnego tematu o wymianie całego napędu

edit: obecnie mam napęd shimano, kaseta/wolnobieg 6 rzędowy, manetki shimano revoshift, całość jest już b.stara więc nie pamiętam konkretnie jakie są to modele

najmniejsza zębatka z tyłu ma 14 zębów

napęd został przełożony z mojego poprzedniego roweru typu makrokesz, tzn. buduję rower etapami ze względu na ograniczone fundusze :)

Napisano

Nie wiem, czym różni się kwadrat od ISIS więc załóżmy, że suport też wymienię.

Miecho, dzięki za jakże pomocną odpowiedź. Tak, jak napisałem - jestem zielony w temacie i nie wiem ile może kosztować napęd. Nie wiem, czy dostanę coś za 200zł, czy jeśli chcę coś porządnego będę musiał wydać 800zł czyli trochę zaczekać i uzbierać.

Nie wiem, czy mam kasetę czy wolnobieg, myślę że ten drugi ale nie będę teraz rozkręcał i się dowiadywał jako, że mam zamiar kupić również nowe koła, prawdopodobnie mavic crossride.

Napisano

Ależ nie ma za co. Moja odpowiedź jest adekwatna do Twojego pytania. Po prostu nie możemy Ci doradzić konkretnie, bo podałeś za mało informacji. A zakres finansowy podany przeze mnie akurat jest prawdziwy.

Napisano