KONOPIA Napisano 8 Października 2010 Napisano 8 Października 2010 Chciałbym kupić sobie rower by trochę poszaleć na mieście.Nie mówie tu o 2 metrowych mórkach tylko o krawężnikach jakieś przeszkody itp. Mam na oku rower Ghost 4X COMP 2009 jeśli ktoś chce go zobaczyc niech nazwe wpisze w google to jego części ja nie znam się za bardzo na rowerach , ale kolega mi go doradził, a jakie jest zdanie ekspertów? model: 4X COMP rama: 7005 T6 DRG widelec: RST Gila ML LO skok przedniego widelca: 100 mm przerzutka tył: Shimano Alivio przerzutka przód: Shimano dźwignie przerzutek: Shimano Alivio SL dźwignie hamulca: Tektro Auriga Comp Disc 180 mm hamulce: Tektro Auriga Comp Disc 180 mm mostek: GID kierownica: GID 600 mm stery: Ritchey sztyca: GID 31.4 mm siodełko: GHOST VL 2064-U pedały: GHOST light korbowód: Shimano kaseta: Shimano wkład suportu: Shimano obręcze: Alex DP 17 Disc piasty: Shimano 475 Disc szprychy: DT Swiss 1,8 opony: Schwalbe Albert Sport 2.25 wielkość ram: 42 mm kolor: grey waga 13.70 kg
Lollex Napisano 9 Października 2010 Napisano 9 Października 2010 Najpierw zaczniesz od kraweznikow, potem pzejdziesz na dropy jak ci sie spodoba A wracając... Gila sie nie nadaje do akrobacji. W jakim przedziale cenowym interesuja cie rowerki?
Schwefel Napisano 9 Października 2010 Napisano 9 Października 2010 To kolega cię na niezłą minę wprowadził z tą Gilą. To jest amor który pada przy jeździe turystycznej. Mało uniwersalny ale dobry do nauki -> http://allegro.pl/ns-bikes-holy-2009-tez-central-core-1-gratis-i1249160880.html
KONOPIA Napisano 9 Października 2010 Autor Napisano 9 Października 2010 a ten AGANG EXE 1.0 2010 RAMA: hi-ten, 26" ROZMIAR: KOLOR: 11" czarny WIDELEC: RST Launch T (80 mm) KORBA: FSA Step Up 32 zęby (170mm) PIASTY: QUANDO Disc 36 otworów OBRĘCZE: AUTHOR Reverse 36 otworów OPONY: KENDA przód - K-Rad 26"x2,30" tył - Kiniption 26"x2.30" SIODEŁKO: AGang BMX pivotal WAGA (kg): 15,10 kg ten amor jest dobry? szukam stron z dobrymi rowerami ale zeby na raty bo na teraz mam tylko 1200zł
kubek20 Napisano 9 Października 2010 Napisano 9 Października 2010 tutaj rama słaba bo hi-ten. Zastanów sie nad krosem signem ds2, przerób go na singlespeeda a resztę częsci sprzedaj
rastatajm Napisano 9 Października 2010 Napisano 9 Października 2010 Dokładnie, ogarnij takiego Signa - http://www.kross.pl/rower/85-Sign_DS2.html, będziesz miał sprzęt, który sprawdzi się na mieście jak i w lesie w razie czego. Za 1,8 tys spokojnie można go wyrwać.
KONOPIA Napisano 10 Października 2010 Autor Napisano 10 Października 2010 a kross sign ds1 zły? Mój kolega skacze z murków na panicu już rok i jakoś nic mu jeszcze się nie zepsuło A może kupie tego ghosta , a jak uzbieram kase to wymienie amora?
Toluz Napisano 10 Października 2010 Napisano 10 Października 2010 Kross panic i kross sign ds to dwa różne rowery.O tyle o ile sign ds 1 jest polecany do skakania ,jest dość tani i po wymianie paru rzeczy można już naprawde mieć dobry rower, to panic jest bardziej przystosowany pod enduro niż pod skakanie.
KONOPIA Napisano 11 Października 2010 Autor Napisano 11 Października 2010 A Kross sign ds 2 nadaje się na szalenie po mieście?
Toluz Napisano 12 Października 2010 Napisano 12 Października 2010 W sensie street?No pare części trzeba by wymienić , np. wywalić hamulec na przód, zmienić amor na sztywnego itd.No i rama troche klocowata.
KONOPIA Napisano 15 Października 2010 Autor Napisano 15 Października 2010 no właśnie nie street bo to bedzie rower tez na takie wypady więc myśleałem kupić tego ghost 4x comp i wymienić w nim amortyzator znacie jakiś fajne amorki do skakania za max 750zl?
Mordiz Napisano 16 Października 2010 Napisano 16 Października 2010 Albo skakanie albo wypady. Trzeba się w tej materii określić Wiem jak to jest. Koledzy fajnie sobie skaczą i w ogóle pełen lans. Też chciałem poszaleć w mieście kilka lat temu. Pożyczyłem rower zobaczyłem jak to jest. Ostatecznie złożyłem rower do XC. Tak więc przemyśl co chcesz robić na rowerze.
KONOPIA Napisano 16 Października 2010 Autor Napisano 16 Października 2010 wypady bedą bardzo rzadko i nie jakis szalencze wyprawy w góry czy jakkies lasy i własnie nie wiem czy kupic ghost 4x comp i wymienic w nim amora za max 750zł lub ghosta 4x comp d bez wymiany amora?
KONOPIA Napisano 16 Października 2010 Autor Napisano 16 Października 2010 znalazłem fajnego amora TUTAJ i bym wymienił gile i wstawił tego i by było dobrze?
Toluz Napisano 17 Października 2010 Napisano 17 Października 2010 Tak,było by dobrze.Możesz na tym amorku spokojnie skakać - jest on po prostu stworzony do tego
KONOPIA Napisano 18 Października 2010 Autor Napisano 18 Października 2010 Własnie sobie myslę czy nie kupic sobie jakiegos tanszego roweru bo jak i tak wymieniam amortyzator to moze wybiorę jakiś tanszy rower bo dawac 1800zł za rower w którym i tak wywalam amora i kupuje za 700zl amortyzator no to to jest trochę głupie a wy jak myslicie? moze jakis tanszy rower wybiore z tego sklepu rower.com.pl i wymienie w nim amora jak myslicie? pomozecie jakis wybrac?
KONOPIA Napisano 18 Października 2010 Autor Napisano 18 Października 2010 no musi byc na raty wiec znasz jakies sklepy rowerwe ktore maja ciekawy asortyment i sprzedają na raty?
KONOPIA Napisano 19 Października 2010 Autor Napisano 19 Października 2010 znalazłem dość fajny rowerek Mój odnośnik z dobrym amorem który chcialem kupic do ghosta tylko ze on ma mniejszy skok. Tylko nie wiem jak się jeździ na rowerze bez przerzutek? Bo ja zanim dojade do miasta musze pokonac kilka górek i własnie nie wiem czy bez przerzutek dam rade
Toluz Napisano 19 Października 2010 Napisano 19 Października 2010 Na single speedzie jeździ się znośnie.Mimo że sam jeżdżę na przerzutkach to na SS miałem okazje kilka razy pojeździć i nawet podjazd pod jakąś górkę nie sprawia super wysiłku ,tylko że trzeba mieć dobraną odpowiednią wielkość zębatek .
KONOPIA Napisano 20 Października 2010 Autor Napisano 20 Października 2010 znalazłem rowerek TUTAJ ma przerzutke co mnie bardzo cieszy i amor chyba wytrzyma moje wymagania które przedstawiłem na początku i pytam się was czy wart jest swej ceny i wogóle czy fajny?
Toluz Napisano 20 Października 2010 Napisano 20 Października 2010 Wszystko fajnie tylko że : 1.Amor...Sam mam Duracza i bez jego tuningu nie będzie dobrze chodził a troche zabawy wtedy z nim jest. 2.Hamulce.Tył v-brejk avida a przód mechanik octane one (??) na dodatek z tarczą 203mm - amor dość szybko złapie luzy a nie wiadomo jak z siłą hamowania. 3.Pedały. Mimo że wielu ludzi je ma , ja odradzam ich kupna.Na własne oczy widziałem jak pękły przy lekkim uderzeniu w wystający korzeń.Dodam tylko że stało się kiedy już zjechaliśmy trasą DH i powoli wracaliśmy dróżką - pedały również zabiły gwint w korbie .Wnioski wyciągnij sam. 4.Manetki przerzutek.Są to grip shifty - ich również nie polecam,łatwo o przypadkową zmianę biegów podczas jazdy a poza tym są trochę nieporęczne. Reszta jest ogólnie spoko - niech jeszcze ktoś inny się wypowie. Pozdrawiam
KONOPIA Napisano 21 Października 2010 Autor Napisano 21 Października 2010 a ten rower karaton gepida RAMA: 7005 ALLLOY DIRT I.S.C.G. WIDELEC: RST LAUNCH RA 100MM STERY: GEOIDA ALLOY A-HEAD KORBA: TRUVATIV ISOFLOW 22-32-42/170MM SUPORT: KINEX BLEOS MONOBLOCK OBRĘCZ: RODI ACROBAT, ALLOY, 36L SZPRYCHY: DT, BLACK PIASTA: GEPIDA DISC QR 36L HAMULEC - PRZÓD: GEPIDA TX-118 HAMULEC - TYŁ: GEPIDA TX-118 DŹWIGNIA HAMULCA: GEPIDA XL-92, ALLOY ŚWIATŁA: - KIEROWNICA: GEPIDA HB-3008 ALLOY 680MM MOSTEK KIEROWNICY: GEPIDA TDS-AL-60 BLACK SIODŁO: VELO 5065 SZTYCA PODSIODŁOWA: GEPIDA ALLOY 31,6X300 MM MANETKI: SHIMANO ALIVIO PRZERZUTKA - TYŁ SHIMANO ALIVIO PRZERZUTKA - PRZÓD: SHIMANO ALIVIO TRYB / ZĘBATKA: SHIMANO HG30-8 OPONY: SCHWALBE SMART SAM 26X2,2 i wymiana amora na jakiegos marzochiego za 700zł? a co do tamtego roweru znaczy sie kit? bo szukam szukam i nie moge fajnego rowerku znalezc moze by mi ktos pomogl znalezc pozadny rower do 2tys na raty i zeby miał chociaz jedna przerzutke? a i jeszcze o jaki tuning chodzi? a gdybym wywalił przedni hamulec i kupił wiosną marzochiego nie miał by juz luzów?
Toluz Napisano 21 Października 2010 Napisano 21 Października 2010 Przez tuning,mam na myśli m.in : ucięcie elastometru,zalanie oleju , dostosowanie amorka pod swoją wagę. Tamten rower kitem nie jest aczkolwiek parę słabszych części ma. Można jakiś link do tego roweru którego dałeś specyfikacje powyżej? Na twoim miejscu zastanowiłbym się nad poszukaniem Signa ds 2 który byłby chyba najlepszym rozwiązaniem , aczkolwiek trudno go teraz znaleźć.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.