KONOPIA Napisano 8 Października 2010 Napisano 8 Października 2010 Chciałbym kupić sobie rower by trochę poszaleć na mieście.Nie mówie tu o 2 metrowych mórkach tylko o krawężnikach jakieś przeszkody itp. Mam na oku rower Ghost 4X COMP 2009 jeśli ktoś chce go zobaczyc niech nazwe wpisze w google to jego części ja nie znam się za bardzo na rowerach , ale kolega mi go doradził, a jakie jest zdanie ekspertów? model: 4X COMP rama: 7005 T6 DRG widelec: RST Gila ML LO skok przedniego widelca: 100 mm przerzutka tył: Shimano Alivio przerzutka przód: Shimano dźwignie przerzutek: Shimano Alivio SL dźwignie hamulca: Tektro Auriga Comp Disc 180 mm hamulce: Tektro Auriga Comp Disc 180 mm mostek: GID kierownica: GID 600 mm stery: Ritchey sztyca: GID 31.4 mm siodełko: GHOST VL 2064-U pedały: GHOST light korbowód: Shimano kaseta: Shimano wkład suportu: Shimano obręcze: Alex DP 17 Disc piasty: Shimano 475 Disc szprychy: DT Swiss 1,8 opony: Schwalbe Albert Sport 2.25 wielkość ram: 42 mm kolor: grey waga 13.70 kg
Lollex Napisano 9 Października 2010 Napisano 9 Października 2010 Najpierw zaczniesz od kraweznikow, potem pzejdziesz na dropy jak ci sie spodoba A wracając... Gila sie nie nadaje do akrobacji. W jakim przedziale cenowym interesuja cie rowerki?
Schwefel Napisano 9 Października 2010 Napisano 9 Października 2010 To kolega cię na niezłą minę wprowadził z tą Gilą. To jest amor który pada przy jeździe turystycznej. Mało uniwersalny ale dobry do nauki -> http://allegro.pl/ns-bikes-holy-2009-tez-central-core-1-gratis-i1249160880.html