Skocz do zawartości

[Rower] Ghost 4X COMP

KONOPIA

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chciałbym kupić sobie rower by trochę poszaleć na mieście.Nie mówie tu o 2 metrowych mórkach tylko o krawężnikach jakieś przeszkody itp. Mam na oku rower Ghost 4X COMP 2009 jeśli ktoś chce go zobaczyc niech nazwe wpisze w google

to jego części ja nie znam się za bardzo na rowerach , ale kolega mi go doradził, a jakie jest zdanie ekspertów?

model: 4X COMP

rama: 7005 T6 DRG

widelec: RST Gila ML LO

skok przedniego widelca: 100 mm

przerzutka tył: Shimano Alivio

przerzutka przód: Shimano

dźwignie przerzutek: Shimano Alivio SL

dźwignie hamulca: Tektro Auriga Comp Disc 180 mm

hamulce: Tektro Auriga Comp Disc 180 mm

mostek: GID

kierownica: GID 600 mm

stery: Ritchey

sztyca: GID 31.4 mm

siodełko: GHOST VL 2064-U

pedały: GHOST light

korbowód: Shimano

kaseta: Shimano

wkład suportu: Shimano

obręcze: Alex DP 17 Disc

piasty: Shimano 475 Disc

szprychy: DT Swiss 1,8

opony: Schwalbe Albert Sport 2.25

wielkość ram: 42 mm

kolor: grey waga 13.70 kg

Napisano

Najpierw zaczniesz od kraweznikow, potem pzejdziesz na dropy jak ci sie spodoba :)

A wracając... Gila sie nie nadaje do akrobacji. W jakim przedziale cenowym interesuja cie rowerki?

Napisano

a ten AGANG EXE 1.0 2010

RAMA: hi-ten, 26"

ROZMIAR:

KOLOR: 11"

czarny

WIDELEC: RST Launch T (80 mm)

KORBA: FSA Step Up 32 zęby (170mm)

PIASTY: QUANDO Disc 36 otworów

OBRĘCZE: AUTHOR Reverse 36 otworów

OPONY: KENDA przód - K-Rad 26"x2,30" tył - Kiniption 26"x2.30"

SIODEŁKO: AGang BMX pivotal

WAGA (kg): 15,10 kg

ten amor jest dobry?

szukam stron z dobrymi rowerami ale zeby na raty bo na teraz mam tylko 1200zł

Napisano

a kross sign ds1 zły? Mój kolega skacze z murków na panicu już rok i jakoś nic mu jeszcze się nie zepsuło

A może kupie tego ghosta , a jak uzbieram kase to wymienie amora?

Napisano