kosciczek Napisano 6 Października 2010 Udostępnij Napisano 6 Października 2010 Witam! W najbliższym czasie zamierzam kupić nową kierownicę w kwocie do około 300zł. Proszę Was o pomoc gdyż jest tego wszystkiego za dużo, a nie chciałbym wydać pieniędzy w błoto. Kierownca musi być karbonowa z możliwością zamontowania rogów. Teraz posiadam Ritcheya WCS 31,8 (148g) i szukam czegoś lżejszego. Kierownca musi pasować do mostka WCS 4-axis w którym zamierzam póki co wymienić tylko śruby na ti aby było lżej. Mam jedną propozycję, którą jest FSA K-Force 31,8. Proszę wszystkich o swoje propozycje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dolli Napisano 6 Października 2010 Udostępnij Napisano 6 Października 2010 Idz za ciosem, bierz wcs carbon'a. Z rogami roznie to bywa, ja od 2 sezonow na niej mam boplighty, koncowki minimalnie sie zdeformowaly, ( zauwazylem niedawno, jak zmienialem gripy) ale trzymaja, i to sie liczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 6 Października 2010 Udostępnij Napisano 6 Października 2010 FSA mozna urwac do 20g ale mozesz trafic na taka ktora wazy tyle ile twoja dotychczasowa, spotkalem sie z wagami od 126g do 146g (ta druga to moja docieta do 580mm) Ciekawa propozycja wydaj sie byc http://cgi.ebay.com/Bontrager-Race-XXX-Lite-Carbon-Flat-Bar-110g_W0QQitemZ150383648004QQcmdZViewItemQQptZCycling_Parts_Accessories?hash=item2303905d04#ht_2485wt_941 Aczkolwiek z tego co sie orientuje sa mieszane opinie producent/uzytkownicy co do mozliwosci uzywania rogow. Ten pierwszy twierdzi ze tak ci niektorzy ze nie (polamane koncowki). Kolejna opcja: http://cgi.ebay.com/Bike-MTB-Earldom-Handlebar-31-8MM-x-580-Carbon-105G-/270634542062?pt=Cycling_Parts_Accessories&hash=item3f031363ee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 6 Października 2010 Udostępnij Napisano 6 Października 2010 Korki syntace winny zapobiec temu procederowi? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 6 Października 2010 Udostępnij Napisano 6 Października 2010 Tylko ze wtedy zalozenie 'wagowe' mozna wsadzic do kosza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosciczek Napisano 7 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2010 Ta kiera Bontrager XXX wydaje się całkiem fajną propozycją, tylko jak ją kupię i połamię ją przez rogi to będę bardzo niepocieszony. Na alledrogo jest kiera FSA i waży realnie 125g przy 600mm szerokości i można ja ponoć skracać, a co najważniejsze można zamontowac rogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 7 Października 2010 Udostępnij Napisano 7 Października 2010 Tak jak pisalem powyzej, jezdzilem na fsa z rogami przed i po skroceniu, bardzo solidna kiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosciczek Napisano 7 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2010 1415chris pamiętasz może ile zyskałeś gram po skróceniu jej na 580mm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 7 Października 2010 Udostępnij Napisano 7 Października 2010 Nie pamietam ale jak mnie pamiec nie myli to powinienem miec jeszcze te dwa odciete krazki. Jak wroce do domu to je zwaze 2x1cm =4.3g + troche opilkow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakubas Napisano 7 Października 2010 Udostępnij Napisano 7 Października 2010 http://allegro.pl/nowa-kierownica-easton-ec90-xc-cnt-99-g-carbon-i1263561754.html Ewentualnie można by przejść na cienką kiere i mostek, wtedy można z oboma zejść do koło 200-230gr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosciczek Napisano 7 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2010 Brałem w pewnym momencie pod uwagę Eastona EC90 ale nie jest pod rogi, a nie chciałbym jej połamać. Link który podałeś też jest pod 31,8 i wydaję mi się trochę wąska. Hmm czyli FSA 125g-ok.4g to będzie coś pod 120g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosciczek Napisano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2010 Sorry ze pisze post pod postem, ale mam pytanie do kogoś mądrego który mi wyjaśni pewną sprawę odnośnie kiery FSA K-force. Zamówiłem przez kupmla z UK właśnie taką kierownicę i jakie jest moje zdziwienie że jej długość to 640mm i tak też jest napiane na kierownicy, a nie 600mm jak jest w katalogach. Może mi ktoś bardziej obeznany w tym temacie coś podpowiedzieć?? Jeszcze jedna sprawa, a mianowicie waga kierownicy. Jak to mozliwe że przy tej szerokości waży tylko 122g? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 23 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2010 Kupowana na ebayu czy w 'sklepie'? Na ebayu i nie tylko jest sporo jej podrobek w tym 640mm i fakt ze fsa nie podaje takiej dlugosci, te zazwyczaj waza ok 20g wiecej niz oryginal. W tej sytuacji sprawa ma sie nieco inaczej, waga dobra ale dla 600mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosciczek Napisano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2010 Kupiona była na ebayu, ale koleś sprzedaje same częsci rowerowe i ma bardzo dużo komentarzy pozytywnych więc wydawał się uczciwy. Jeśli to podróbka to ciekawe jak będzie z jej wytrzymałością w szczególności przy tej wadze i nie wiadomo czy ma wzmocnienia do rogów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artro Napisano 23 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2010 Odeślij, zażądaj zwrotu pieniędzy, wystaw odpowiedni komentarz i grzecznie podziękuj za współpracę... Pamiętaj, że sztuczne zęby są droższe niż nieoryginalna kierownica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 23 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2010 Kiedys tez kupowalem ta kiere na ebayu uk, z tym ze byla to 600mm i 151g!!!! Takze materialu bylo i to w nadmiarze, jezdzilem na niej z rogami i to po skroceniu o 20mm. Szacuje ze jak przytniesz do 600 to ok 8-10g bedzie mniej, waga robi sie bardzo ciekawa ale chyba nie o to tu chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosciczek Napisano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2010 Kurde teraz to już nigdy chyba nie można być pewnym czy się kupuje oryginał. Waga mnie powaliła, bo gdybym ją skrócił to byłby niezły light. Napisałem do FSA i koleś odpisał że mam prysłać linka do aukcji. Zobacze jak to się rozwinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qball Napisano 23 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2010 A nie wiecie może czy Far Near (scandium) / Easton CT2 (carbon) działa z rogami bez zadnych wstawek/problemow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 24 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2010 Glowy nie dam za Far&Near ale zakladajac ze jest to chyba identyczny wyrob co KCNC scandium (ten sam projektant i ten sam material) to patrzac na spore grono ludzi z powodzeniem uzywajacych jej z rogami mozna wnioskowac ze powinno byc ok. Na lb jest rower z kierownica far near i rogami, do tego wlasciciel ze sluszna waga, nie zglasza problemow. Easton CT2 nie ma wzmocnien pod rogi. Co oczywiscie nie oznacza ze jak sie je zalozy to kiera od razu sie rozsypie, niemniej duzo latwiej, dokrecajac rogi, mozna uszkodzic strukture carbonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosciczek Napisano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2010 Moją chyba powiesze sobie nad łożkiem. chyba że podejmę próbe jej używania i ciągle będę sprawdzał czy nic się nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lajtspid Napisano 24 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2010 Na forum l-b jest bardzo długi wątek o podrabianych częściach (głównie karbonowych) z ebaya. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosciczek Napisano 7 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 Koleś okazał się chyba ok i zgodził się bez problemu na zawrot. Kierownica odesłana, a ja nadal zostałem bez niczego. Teraz juz biorę pod uwagę kupno także mostku i chyba zrobię tak że: * mostek KCNC SC Wing * kiera scandium KCNC Bone lub Far and Near Za Far&Near przemawia waga, ale nic nie wiem o tej firmie, ani nie znam opinie jak się zachowuje z rogami. Chyba że się zdecyduję na 25,4 wtedy Bone i doradzcie mi w jakim standardzie Wy śmigacie na swoich bikach. Wtedy uda mi się całkiem sporo urwać na wadze, ale czy warto bo im mniej materiału tym badziej miękka no chyba że się mylę. Dodam że moja waga to około 75kg na gotowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 Przez kilka lat jezdzilem na 25.4, potem przyszla moda na OS, teraz znowu mam 25.4..... ja tam nie czuje zadnej roznicy, zawsze to byla karbonowa kiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosciczek Napisano 7 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 Muszę się mocno zastanowić co z tym fantem zrobić. Teraz mam OS i jest ok, ale jak bedzie gdy przejdę na 25,4 to ciężko powiedzieć i do tego te lekkie rurki KCNC. Jeśli 25,4 to kolejne 10-15g w dół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasskulainen Napisano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2010 http://allegro.pl/amoeba-scud-carbon-kierownica-mtb-112g-25-4-580mm-i1348323435.html ja mysle nad tym waga i cena bardzo ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.