Waler Napisano 1 Października 2010 Napisano 1 Października 2010 Witam, Jezdze na chwile obecna na ramce Mbike Evo. Sprawuje sie swietnie, jednak wydaje mi sie ze mostek moglby byc o 3 cm dluzszy. Na podjazdach przednie kolo idzie do gory, nie mam pomyslu jak je dociazyc. Myslalem nad zmiana ramy na Kellys Sabotage z 2008 - mam mozliwosc zakupu owej ramy w przystepnej cenie. Z racji tego ze nie jestem wielkim specem od geometrii, licze na wasza pomoc rura pod siodlowa - 490 //480 rura gorna - 590 // 600 tylni trojkat - 425 // 420 glowka - 155// 130 ta po lewej - mbike po prawej - sabotage. Rure podsiodlowa i tak idzie regulowac sztyca, mam b.dluga wiec tu odpada problem wyboru. rura gorna chyba lekko na korzysc kellysa, potrzebna mi w tej lini paru cm. Nie wiem jednak jak przedstawia sie dluugosc tylniego trojkata oraz wielkosc glowki na jazde. Jezeli chodzi o katy to sa prawie takie same. Chcialbym poznac wasza opinie w tej kwestii. Dzieki Moj blad podaje jeszcze raz geometrie obu rowerow rura pod siodlowa - 490 //480 rura gorna - 590 // 590 tylni trojkat - 425 // 425 glowka - 155// 130
pawelsystem Napisano 2 Października 2010 Napisano 2 Października 2010 a jak masz ustawiony mostek ??? ja mam 110 na samym dole i na minus i nic takiego sie nie dzieje pozatym rama evo jest typowo nastawiona na podjazdy bo jest długa i ma bardzo niską głowke pozatym ile pojezdzisz na tym kellysie????? niesktorzy potrafili łamać te ramy ro miesiąc.....
arek_wro Napisano 2 Października 2010 Napisano 2 Października 2010 Moj blad podaje jeszcze raz geometrie obu rowerow rura pod siodlowa - 490 //480 rura gorna - 590 // 590 tylni trojkat - 425 // 425 glowka - 155// 130 Coś pokręciłeś z tymi geometriami. Za stroną producentów EVO ma górną rurę 600 przy podsiodłowej 480, a sabotage 590 przy podsiodłowej 490. EVO jest więc dłuższy od kellysa.
pawelsystem Napisano 2 Października 2010 Napisano 2 Października 2010 Coś pokręciłeś z tymi geometriami. Za stroną producentów EVO ma górną rurę 600 przy podsiodłowej 480, a sabotage 590 przy podsiodłowej 490. EVO jest więc dłuższy od kellysa. pozatym gdzies czytałem ze zawodnicy z teamu kellysa narzekaja ze nie klei przedniego koła na podjazdach (jak pamietam to było apropo testów ktoregoś z kellysow)
Rulez Napisano 2 Października 2010 Napisano 2 Października 2010 narzekaja ze nie klei przedniego koła na podjazdac Ma fabrycznie za wysoki amor, zawodnicy zmieniają na amor o skoku 80 mm. Waler obniż mostek , popracuj nad techniką.
Mod Team michuuu Napisano 2 Października 2010 Mod Team Napisano 2 Października 2010 A czy problem odrywania przedniego koła na podjazdach nie ma związku z dłuższą główka w Mbiku + wysoki amorek. Przy tym samym amorku długość główki w Kellysie będzie korzystniejsza. A może jak Rulez -kwestia techniki i obniżenia mostka?
pawelsystem Napisano 3 Października 2010 Napisano 3 Października 2010 to ja mowie ze ja jakos tego nie odczuwam tyle ze mostek mam na minus i na samym dole (w standardzie w każdym evo sa dane 2 spore podładki) tylko w pierwszym poscie zpstały pomylone geo rowerów rura pod siodlowa - 490 //480 rura gorna - 590 // 600 tylni trojkat - 425 // 420 glowka - 155// 130 własnie po prawej to jest geo mbike evo 19"
Mod Team michuuu Napisano 3 Października 2010 Mod Team Napisano 3 Października 2010 to ja mowie ze ja jakos tego nie odczuwam tyle ze mostek mam na minus i na samym dole (w standardzie w każdym evo sa dane 2 spore podładki) tylko w pierwszym poscie zpstały pomylone geo rowerów rura pod siodlowa - 490 //480 rura gorna - 590 // 600 tylni trojkat - 425 // 420 glowka - 155// 130 własnie po prawej to jest geo mbike evo 19" No to mój poprzedni wywód jest bez sensu. Jeżeli teraz podnosisz koło na podjazdach to przy Kellysie będzie gorzej przy tym samym amorku. Od pewnego czasu przyglądam się ramie Renegade 0,6 Mbika ,dlatego zainteresował mnie temat. Podaj swoje wymiary , porównam i łatwiej będzie dobrać rozmiar.
Rulez Napisano 3 Października 2010 Napisano 3 Października 2010 własnie po prawej to jest geo mbike evo 19" Nie wiem co jest po której stronie, jednak Kellys Sabotage ma przy 19" główkę 130 mm, a górną rurę horyzontalnie 590 mm. Mbike przy 19" też ma główkę 130 mm a górną rurę 600 mm, przy tylnych widełkach 420 mm co sprawia, że na podjazdach będzie lepszy jednakże z powodu długości tylnych widełek trzeba się mocno przesunąć na przód siodełka i docisnąć przednie kółko - czyli technika jazdy się kłania Ponadto na podjazdach trzeba kręcić z większą kadencją (co ułatwia przesunięcie na przód siodełka), a nie siłowo wypychać nogi przy cofniętym siodełku - to właśnie powoduje podrywanie przodu.
Waler Napisano 4 Października 2010 Autor Napisano 4 Października 2010 Do michauu Moje wymiary 176 i chyab noga 84 ale juz nie pamietam. Obnizylem mostek o 1 podkladke i jest okey
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.