Oposss Napisano 1 Października 2010 Napisano 1 Października 2010 Cześć. Mam problem z oponami bez dętkowymi (schodzi powietrze). Kupiłem koła XT i opony Schwalbe Furious Fred 2.00 UST Evolution. Jak pompuję opone to ładnie mi sie formuje ale schodzi mi powietrze z wentyla a kupiłem nowy http://allegro.pl/no-tubes-ust-valve-stem-lemonbike-i1254345233.html Co może być ??
pawelsystem Napisano 1 Października 2010 Napisano 1 Października 2010 jesli masz zwykła opaske na obreczy to juz masz przyczyne
Miecho87 Napisano 1 Października 2010 Napisano 1 Października 2010 Coś mi mówi, że te koła nie potrzebują żadnych opasek, bo od strony opony nie mają żadnych otworów (poza wentylem).
pawelsystem Napisano 1 Października 2010 Napisano 1 Października 2010 Coś mi mówi, że te koła nie potrzebują żadnych opasek, bo od strony opony nie mają żadnych otworów (poza wentylem). no chyba ze tak bo tak bliżej im to się nie przyglądałem ale patrząc np tu http://allegro.pl/kola-shimano-deore-xt-2008r-mod-wh-m770-xtrabike-i1247135955.html wygląda na to ze mają normalne nyple wiec przypuszczam ze obrecz moze mieć otwory
Mod Team durnykot Napisano 2 Października 2010 Mod Team Napisano 2 Października 2010 Być może sie mylę,ale wentyl No Tubes ,który kupiłeś jest przeznaczony do obręczy " Non-UST"- standardowy zawór UST powinien mieć iiny kształ uszczelki od wewnetrznej strony. Wg mnie powineneś kupić taki jak w linku http://www.cyklotur.com/x_C_Sz2__T_Wentyl+Y4CK98030.html?PT=53078406&PZTA=8&HNT=T&PD=53010523&WSZDZ=T i powinno być OK. Pawelsystem- koła UST nie maja otworów na nyple od wewnetrznej strony- zreszta to jeden z charaktrystycznych punktów kół UST- dzieki temu nie ma koniecznosci stosowania opaski.
1415chris Napisano 2 Października 2010 Napisano 2 Października 2010 Nie orientuje sie jakie otwory maja te obrecze ale jak kolega powyzej sugeruje moze to byc przyczyna. Sprawdz dokladnie czy guma zaworu dokladnie 'zamyka' otwor obreczy. Jak masz otwor w ksztalcie prostokata to zawor stana moze nie byc wystarczajaco szczelny. Uzywam tych samych zaworow ale na no tubes obreczach ktorych otwory na wentyl sa standardowo okragle. W mavicach ust otwory byly prostokatne i do tego zaworki z prostokatnymi uszczelkami.
pawelsystem Napisano 2 Października 2010 Napisano 2 Października 2010 Pawelsystem- koła UST nie maja otworów na nyple od wewnetrznej strony- zreszta to jeden z charaktrystycznych punktów kół UST- dzieki temu nie ma koniecznosci stosowania opaski. wiesz ja trzymam sie z dala od fabrycznych kół....
Mod Team durnykot Napisano 2 Października 2010 Mod Team Napisano 2 Października 2010 wiesz ja trzymam sie z dala od fabrycznych kół.... Brak otworów od wewnatrz nie dotyczy tylko kół fabrycznych- zobacz obręcz Mavic 819. Z drugiej strony- też tak kiedyś mówiłem.
Kamil515 Napisano 2 Października 2010 Napisano 2 Października 2010 A jak się wkłada nyple do takiej obręczy?
rzymo Napisano 2 Października 2010 Napisano 2 Października 2010 To pytanie w kwestii formalnej - co w takim razie z kołami które po zastosowaniu opaski stają się pełnoprawnym UST (jest 'rowek', w który wskakuje opona) - można je nazwać UST czy nie? (ot chociażby Mavic Crossland). Kamil - część kół ma opaski, część ma gniazda na nyple lub same nyple są wkręcane.
Mod Team durnykot Napisano 2 Października 2010 Mod Team Napisano 2 Października 2010 A jak się wkłada nyple do takiej obręczy? W takich obręczach są stosowane troszku inne nyple http://www.mavic.com/en/product/rims/mountain-bike/rims/XM-819-Disc na dole strony jest przekrój takiej obręczy a tutaj wymiana szprychy ( i demontaż/montaż nypla) w Fulcrumach prawda ,że proste? Rzymo, mnie się widzi ,że chodzi Ci o Tubeless Ready
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.