Poczwar Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 Chciałbym wam zaprezentować mojego pierwszego fulla a właściwie jak na razie jego plan Części które już mam to : Rama -> GHOST ERT 9000 Kierownica -> Truvativ Hussefelt Risebar Mostek ->Truvativ aka Piasta tył -> Novatec D712 Felgi ->Dartmoor Trixie Hamulce ->Shimano SLX Manetki ->Shimano DEORE Przerzutka tył ->Shimano DEORE Przerzutka przód ->Shimano DEORE Korba ->Shimano DEORE M590 Kaseta ->Shimano HG50 Łańcuch ->Shimano DEORE LX HG73 Chwyty -> Dartmoor Race W planach: Amortyzator -> Rock Shox Domain / Marzocchi 55 Damper -> na dzień dzisiejszy nie mam pojęcia Piasta -> Dartmoor Dee-Force Stery ->? Sztyca ->? Siodełko ->? Myślę ,że w przeciągu 3-4 miesięcy uda mi się złożyć cały rower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAMIAN24 Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 Piękna rama >> zawsze mi się podobała. Aż się nie mogę doczekać produktu finalnego Sztyce polecam ci teleskopową, ale jeżeli na linkę to albo KSa albo Speca a jak masz kasę to bym brał hydraulikę od RSa czyli Reverb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Poczwar Napisano 4 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2010 W planach: Amortyzator -> Marzocchi 55 TST2 AIR Damper -> Marzocchi ROCO TST R Piasta -> Dartmoor Dee-Force Stery -> Dartmoor Big Bear Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Poczwar Napisano 9 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2010 Zawieszenie kupione Na dzień dzisiejszy rowerek wygląda tak Amortyzator -> Marzocchi 55 TST2 AIR Damper -> Marzocchi ROCO TST R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
philip100 Napisano 9 Października 2010 Udostępnij Napisano 9 Października 2010 Amortyzator + rama po prostu bajka Odnośnie obręczy to biały kolor już zostanie czy to tylko do przymiarki? Moim skromnym zdaniem fajnie pasowały by tutaj fulcrum'y czarno-biało-czerwone, np. red metal 1. ehhh... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Poczwar Napisano 9 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2010 białe obręcze zostają . Jeszcze dojdą wiśniowe stery i biała obejmka podsiodłowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Poczwar Napisano 11 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2010 Trochę się pobawiłem z starą piastą,aby jakoś przymocować ją do amora i zobaczyć mniej więcej efekt końcowy. No i udało się... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAMIAN24 Napisano 11 Października 2010 Udostępnij Napisano 11 Października 2010 do efektu końcowego to tu jeszcze daleko ale i tak świetnie się prezentuje. Te opony to tylko przejściowo czy tak już zostanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Poczwar Napisano 11 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2010 opony na jakiś czas zostaną (dopóki nie uzbieram kasy na nowe) tak samo z tarczami(a przynajmniej z przednią) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAMIAN24 Napisano 11 Października 2010 Udostępnij Napisano 11 Października 2010 Tarcze jak tarcze ale opony ewidentnie nie pasują do charakteru roweru a tarcze to rasowo by wyglądały pływające hope: 203mm przód + 180mm tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtekkrakow Napisano 11 Października 2010 Udostępnij Napisano 11 Października 2010 Piękna rama, szkoda że dla mnie to za dużo skoku, bo takie malowanie to bym widział u siebie jak mi moja padnie. Ciekawe jak zawias będzie się sprawował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Poczwar Napisano 11 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2010 DAMIAN -> jakie oponki byś polecił? Continental mountain king 2.4 mogą być??? Tarcze planuje wymienić na Shimano XT/SAINT (te na pająku) waham się tylko przy rozmiarach 180/180 czy 180/160 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 11 Października 2010 Udostępnij Napisano 11 Października 2010 Sorki za wcine, A może Kenda Nevegal 2,35 lub Fat Alberty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAMIAN24 Napisano 11 Października 2010 Udostępnij Napisano 11 Października 2010 Opony zależą od stylu jazdy , jeśli All Mountain to Mountain King 2.4, Nobby Nic 2.4 powinny wystarczyć ale jak lubisz dać ostrą parą w dół i techniczne górskie ścieżki to polecałbym jednak coś bardziej pod enduro typu Fat Albert 2.4, Rubber Queen 2.4 - ta jest naprawdę godna polecenia, bardzo duży balon, miękka mieszanka pozwala na spokojną jazdę po mokrych korzeniach i kamieniach. Co do Kendy Nevegal miałem ją i jako napędówka jest dobra jednak przód mi uciekał na szybkich zakrętach > może to przez to, że mam dosyć duże przechyły , ma IMO gorszą przyczepność od Rubber Queen a większe opory toczenia więc wniosek sam się nasuwa. Tarcze polecam Ci też jak największe 180/180 bo 180 na przodzie da pewne hamowanie a 180 na tyle szybsze odprowadzanie ciepła a jednak tyłu w górach się częściej używa bo przez kiere nikt latać nie chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 11 Października 2010 Udostępnij Napisano 11 Października 2010 mountain kingow w wersji supersonic nie polecam do nawet srednio agresywnej jazdy - delikatne, latwo sie tną, szybko ścierają a do tego wg mnie na luźnym podlożu nie dają zbyt wiele stabilności. plus oszukany rozmiar i z reguły realnie wyższa waga niż zadeklarowana. ZDECYDOWANIE w to miejsce polecam maxxisowe ardenty zakochałem się w nich, warte pieniędzy i targania trochę wyższej masy - trzymają się genialnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Poczwar Napisano 12 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2010 Będę musiał się zastanowić...ale jak na razie do opon jeszcze długa droga. Najpierw muszę cały rower złożyć,aby dało się jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hanzo Napisano 14 Października 2010 Udostępnij Napisano 14 Października 2010 Możesz napisać ile masz wzrostu i jaki rozmiar ramy wybrałeś? Mógłbyś wrzucić jakieś dokładniejsze zdjęcie zawiasu łączącego rocker z tylnym widelcem? Na jakie pedały się decydujesz, platformy czy jakieś zatrzaski? Zastanów się nad założeniem przynajmniej z przodu czterotłoczkowgo Sainta, to naprawdę świetny hamulec. Przerzutkę na tył daj jakiegoś shadowa, bo zwykła będzie strasznie walić o ramę (strasznie mnie to drażniło). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Poczwar Napisano 14 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2010 *wzrost coś ok. 176cm rama rozmiar-> 17,5 *zdjęcie zrobię i wstawię jutro ,ponieważ rower jest w serwisie (stery i tulejki) *pedały zdecydowanie platformowe (w końcu rower do enduro/freeride) *obecnie mam SLX na tarczach 160 i nie narzekam ( w planach jest zmiana tarcz na 180) *Napęd mam już zakupiony i przerzutka jest zwykła DEORE- jak będzie mocno walić to zmienię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAMIAN24 Napisano 14 Października 2010 Udostępnij Napisano 14 Października 2010 SAINT to fajny hamulec ale swoje waży>> jak się DH nie śmiga to wydaje mi się, że nie warto kupować i SLX powinien wystarczyć. A ja się tak jeszcze dopytam >> jak masz rozwiązaną rurę podsiodłową, możesz włożyć sztycę do końca czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Poczwar Napisano 14 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2010 sztycy jeszcze nie mam,więc po prostu nie wiem ale zakładając,że sztyca będzie miała dł.35cm ( zawsze można dociąć )to przy maksymalnym wsunięcie będzie wystawać coś (tak mi się wydaje) ok. 10cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAMIAN24 Napisano 14 Października 2010 Udostępnij Napisano 14 Października 2010 Do tego roweru to i tak najlepiej kupić sztyce teleskopową , wtedy jak już jest mege trudny i stromy zjazd można ją obniżyć, że wystaje samo siodło a normalnie nie trzeba się zatrzymywać i bawić jarzemkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Poczwar Napisano 17 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2010 Mógłbyś wrzucić jakieś dokładniejsze zdjęcie zawiasu łączącego rocker z tylnym widelcem? O to chodzi ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hanzo Napisano 18 Października 2010 Udostępnij Napisano 18 Października 2010 Mógłbyś wrzucić jakieś dokładniejsze zdjęcie zawiasu łączącego rocker z tylnym widelcem? O to chodzi ??? Nom dokładnie o to. Rozkręcałeś ten zawias, bo jestem ciekawy co tam siedzi. Ślizg czy normalne łożysko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Poczwar Napisano 18 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2010 rozkręcałeś...hehehe...nie i na razie nie mam zamiaru,ale jak będę z ramą w CR to mogę się zapytać. Jak się dowiem co tam siedzi to napiszę . Aha i takie pytanko do wszystkich : jaki kolor obejmki i siodełka byście wzięli??? (Sztyca - czarna) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość JGa Napisano 18 Października 2010 Udostępnij Napisano 18 Października 2010 wszędzie są łożyska oprócz "sworznia" który łączy tylny trójkąt z ramą tuż przy suporcie, tam jest taki element o niewielkim zakresie ruchu, coś podobnego do łożyska ale bez możliwości obracania się ma tylko taki minimalny luz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.