rzymo Napisano 30 Września 2010 Napisano 30 Września 2010 Z tego roweru najbardziej podobają mi się pedały
kosciczek Napisano 30 Września 2010 Napisano 30 Września 2010 w linku macie art. po polsku http://gadzetomania....ower-na-swiecie
mrsandman Napisano 30 Września 2010 Napisano 30 Września 2010 "ma już za sobą ponad 32 000 kilometrów testów" Nie spodziewałem się, że taka lekka konstrukcja tyle wytrzyma.
1415chris Napisano 30 Września 2010 Napisano 30 Września 2010 Szkoda ze nie dodali ile alu kaset i karbonowych zebatek w tym czasie zostalo zuzytych.
Mod Team safian Napisano 30 Września 2010 Mod Team Napisano 30 Września 2010 http://www.aerolitepedals.com/products.htm Te pedały to takie jakby oś normalnego platformowego + platforma w formie bloku, czy jak to działa? Bo to chyba nie są normalne zatrzaski? :F
Wampi Napisano 30 Września 2010 Napisano 30 Września 2010 safian: wygląda na to, że z takim pedałem raczej nie pociągnie w górę, ale w dół i w poziomie lepiej pewnie trzyma jak platforma. Oczywiście chodzi mi o obrót korbą.
Miecho87 Napisano 30 Września 2010 Napisano 30 Września 2010 Do pewnego stopnia można ciągnąć, ale powyżej pewnej siły te zatrzaski z tworzywa puszczą "pedał". Wycięcie w bloku ma więcej niż 180 stopni, więc w pewnym zakresie obejmuje od dołu pedał, ale z tego co widać w bardzo małym. Same pedały ciekawe - właściwie żadnych ruchomych części, do tego jakby je wykonywać z typowych materiałów to bardzo tanie w produkcji.
1415chris Napisano 30 Września 2010 Napisano 30 Września 2010 Patent pedalow juz troche z broda, jego wersja jest bardziej wylajtowana, oryginalne 70g http://www.aerolitepedals.com/products.htm
Mod Team Lookas 46 Napisano 30 Września 2010 Mod Team Napisano 30 Września 2010 Miałem te pedały i generalnie kicha Nie nadają się do dłuższej jazdy. Nie mają w ogóle luzu roboczego jak wepniesz nogę - tak siedzi. Sprint w nich to też czysta abstrakcja bloki za słabo trzymają.
Kellysbicycles Napisano 1 Października 2010 Napisano 1 Października 2010 Coś w te 2.7 kilo nie chcę wierzyć. Chciałby zobaczyć ile ważą poszczególne elementy takie jak rama, widelec, koła, korby, kaseta, łańcuch, sztyca, kiera...
1415chris Napisano 2 Października 2010 Napisano 2 Października 2010 Dla porownani zobacz rodzima produkcje Supra by Jarek/Luxtech.
pawelsystem Napisano 2 Października 2010 Napisano 2 Października 2010 Dla porownani zobacz rodzima produkcje Supra by Jarek/Luxtech. tylko tam jak pamietem był singiel a tu dochodzi jezcze przezutka....
missolini Napisano 2 Października 2010 Napisano 2 Października 2010 Jedna dziura i roweru nie ma. Nie sądzę by wytrzymał na Polskich drogach. Poza tym, bałbym się wsiąść na taką konstrukcję.
Niedzwiedz1 Napisano 2 Października 2010 Napisano 2 Października 2010 Akurat takie konstrukcje nie powstają żeby wytrzymać na polskich drogach Konstruktorzy robią je bo mogą i mają worek pieniędzy
Mordiz Napisano 2 Października 2010 Napisano 2 Października 2010 To jak skonstruowanie dragstera, wiemy że to szczyt technologi, który służy tylko do jazdy po prostej oraz po każdym starcie trzeba regenerować pewne części. Jest to udowodnienie, że da się. Pokazanie co możemy otrzymać dzięki dzisiejszej technologi.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.