Skocz do zawartości

[do 2000] rower miejski, dojazd do pracy


drzalek

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka,

Mam zamiar kupić sobie nowy rower. Zależy mi, żeby to był rower miejski, wygodny, tak, żeby pozycja

była wyprostowana. Teraz mam rower crossowy i taka pozycja nie za bardzo mi odpowiada. Rowerem

jeżdżę tylko po mieście, po ścieżkach rowerowych.

Na chwilę obecną znalazłem dwa rowery

1. Accent

http://www.velo.com.pl/rowery/?id=382

2. Unibike

http://www.unibike.pl/amsterdam8rgts.html

 

Niestety nie znam się za dobrze na rowerach. Staram się jakoś przygotować do zakupu. Przeczytałem

wiele tematów na forum, faq, ale nie czuje się pewnie. Postanowiłem zatem zapytać Was o

zdanie. Który z powyższych rowerów jest lepszy i czy w ogóle te rowery są dobre, a może macie jakieś

sprawdzone pewne marki i pewne modele.

 

Na rower chciałbym wydać maksymalnie 2000zł, byłoby miło zmieścić się w kwocie 1500zł choć przeprowadzony rekonesans świadczy o tym, że będzie ciężko. Tak czy inaczej cena nie jest najważniejszym kryterium. Jeśli rower będzie tego wart, mogę wziąć na raty za wyższą cenę, jednak wydaje mi się, że na moje wymagania nie będzie takiej potrzeby.

 

Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze dwa podobne http://www.kross.pl/rower/100-TRANS_SANDER.html , http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/tourer.cs.2.czarny/4701/39372/ ten giant też ma tańsza wersję .

Accent ma (jak i cała reszta ) dobry shimanowski napęd i piastę z prądnicą . Rower w sam raz do miasta . O jakości samej ramy , obreczy , opon raczej nikt nic nie powie . Myślę że jazdę miejską wytrzymają .

Unibike - cały osprzet dobry . 8 biegów to nawet szkoda do miasta . Ale.. rower jest ciężki , nie widzę nózki , rama jest dość długa nie wiem czy zapewni ci wyprostowaną pozycję .

Kross - producent zaliczył go do kategorii trekking - to coś wiecej niż mieszczuch . Rower ma wszystko co trzeba .