Czajnikowiec Napisano 25 Września 2010 Napisano 25 Września 2010 Witam, chciałbym zakupić sobie ramę, zależy mi aby miała tylny amortyzator. Pytanie czy są takowe do 600 zł, czy tylko makrokesze? Mam 184 cm wzrostu, wciąż rosne więc nie wiadomo ile będę mieć za 3 lata i czy rama wtedy nie bedzie do wyrzucenia. Nie mam stałęo zarobku ( nie mam 18 lat ) więc myśle że szybko kolejnej ramy nie kupie. gdynym już miał więcej wydać, to mógłbym sprzedać moją rame z Scotta Aspect z 2008 roku bodajże, ile taka rama może być warta? może mi ktoś poradzić? Wielkie dzięki.
MaroS Napisano 25 Września 2010 Napisano 25 Września 2010 Czasem można upolować za 600zł ale używaną i bez dampera, lecz może być ciężko z porządną ramą do full;a. Ostatnio w dziale sprzedam widziałem rame od gianta yukona fx3 mieszczącą sie w twoim budżecie.
Miecho87 Napisano 25 Września 2010 Napisano 25 Września 2010 Jak się bardzo postarasz to niedawno na Allegro za podobną kwotę można było mieć nową ramę Kellysa i damper Suntoura, ale nie wiem czy jeszcze da się kupić.
jasskulainen Napisano 26 Września 2010 Napisano 26 Września 2010 cos takiego da sie kupic http://allegro.pl/rama-kellys-wandal-toxic-beast-rozmiary-i1243977992.html
Miecho87 Napisano 26 Września 2010 Napisano 26 Września 2010 Dokładnie o tym myślałem. Do tego jakiś tłumik z Allegro nowy lub używany i masz pierwszego fulla, który nie będzie niczym grzeszył, ale będzie tani.
Czajnikowiec Napisano 26 Września 2010 Autor Napisano 26 Września 2010 Dzięki za odpowiedzi, fajnie ze mi pomogliscie, czyli sama rama kosztuje 390 zl a ile moze kosztowac tylni amorek? mozliwe ze drugie tyle nie? Aha, jescze przy moim wzroście, jaką wielkość ramy byście mi radzili? czytałem tematy o tym jaką rame wybrać itd, ale jakos nie skumałem do końca. powtarzam mam ( na razie ) 184 cm
Mod Team Puklus Napisano 28 Września 2010 Mod Team Napisano 28 Września 2010 CO to twojego wzrostu to wzią bym 19.5" bo 17.5" moze być za mała. Sam tez przymierzam sie do tej ramy. W sumie jestem zmuszony, moja obecna merida HT pękła i mimo zaspawania skrzypi dalej i nie wroze jej długiego zywota. Jako że nie jeziłem fullem mam kilka pytań. Czytałem troszke na temat tej ramy i wiem ze cudem inżynieryjnym ona nie jest i ma raczej mały skok. Obecnie posiadam amor o skoku 130 co wydaje sie być za dużo. Sag jest taki ze jak jade faktycznego soku jest 100mm czy to będzie ok? Jak z żywotnością tej ramy? Jestem co prawda w miare lekki (65kg) ale moja jazda bywa czasem dość szybka i potrafi być ostra (pewnie dlatego moja pękła). Jaki możecie polecić tłumik do tej ramy? Bo tu jest największy zgryz zwłaszcza ze tych o wymiarach 6.5" czyli 165mm jest stosunkowo mało.
Czajnikowiec Napisano 29 Września 2010 Autor Napisano 29 Września 2010 A czy da się zrobić by podłączyć tam vbrake, wiem ze to idiotycznie wygląda ale jak na razie nie ma kasy na tarczówki?
Mod Team Puklus Napisano 29 Września 2010 Mod Team Napisano 29 Września 2010 Jeżeli chodzi ci o kellysa to oczywiście bo rama posiada pivoty pod hamulce.
Czajnikowiec Napisano 1 Października 2010 Autor Napisano 1 Października 2010 Jeżeli sie orientuję to amortyzator tylni przy skoku 80 mm moze kosztować drugie tyle nie?
Rulez Napisano 1 Października 2010 Napisano 1 Października 2010 Piwoty tylko w modelu Beast (Toxic i Wandal nie mają), co do samej ramy - nie byłem zadowolony z jej wykonania - zarówno zawiasów, niezbyt precyzyjnie pospawanych elementów jak i lakieru , ale na początek ujdzie...
Czajnikowiec Napisano 2 Października 2010 Autor Napisano 2 Października 2010 Rulez wiesz ja nie jestem takim zawodowym rowerzystą żeby co miesiąc zmieniać rame bo rozwaliłem na zawodach albo na downhillu. Skoro mówisz że na początek ujdzie to widać starczy mi na jakiś czas.. ;p.
Rulez Napisano 2 Października 2010 Napisano 2 Października 2010 Co ma zawodostwo do tandetnego wykonania ramy ponieważ nie chciałem od razu reklamować ramy musiałem poprawić ją dzięki pomocy warsztatu mechanicznego, ponieważ jakiś chiński partacz odwrotnie wspawał uszy dolnego wahacza, ponadto niestety łożyska dolnego wahacza zacinały się, dwa dolne płaskowniki służące do mocowania dampera miały różną długość więc jeden został lekko wygięty w celu dopasowania - taka to właśnie "jakość" Oczywiście nie twierdzę, że seryjnie tak partaczą wszystkie te ramy, jednak daje to pojęcie o tym czego się można spodziewać
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.