Skocz do zawartości

[Kolejny Ibis:)] Mojo SL


kunis8

Rekomendowane odpowiedzi

Po ataku wściekłej pomarańczy daida czas na bardziej stonowaną wersję Ibisa:)

 

a więc:

 

 

Brake (Front): Sram XX 160 mm

Brake (Rear): Sram XX 160 mm

Brake Levers: Sram XX

Cables: gore ride on

Cassette: Sram XX 11-36

Chain: Sram 1090r

Crankset: Sram XX 42/28

Derlr (Front): Sram xx 34,9 top pull

Derlr (Rear): Sram xx średni wózek

Fork: Fox RLC 140 FIT QR15

Rear Shock: Fox RP23 BV

Frame: Ibis Mojo SL

Grips: Ritchey WCS

Handlebar: FSA Force 660 mm

Headset: Cane creek IS3

Pedals: Cranki SL

Seat: Fizik Arione carbon braided

Seatpost: Thomson masterpiece 350 x 31,6

Shifters: Sram XX

Skewers: Mavic

Stem: FSA OS 115 90 mm

Tire (Front): Hutchinson TL Ready 2,15 + caffelatex

Tire (Rear): Hutchinson TL Ready 2,15 + caffelatex

Wheel Front: Mavic ST

Wheel Rear: Mavic ST

 

waga obecnie 10,92 cel poniżej 10,5, rower jeszcze dziewica, 0 km, dzisiaj kończyłem skręcanie;

 

http://img27.imageshack.us/g/dsc0420eh.jpg/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musze zapytac krolika czemu sprzedal kolejnego ptoka bez mojego pozwolenia :)

 

bardzo ciekawi mnie jak ride ony sprawdzą się w tym fullu, założyłem w sumie do trzech różnych ram i przy ostatniej biegi zmieniały się same, przez ugięcie odcinka pancerza między wahaczem i przednim trójkątem... chętnie wróciłbym do tych kabli jednak tego się w żaden sposób sprawdzić nie da bez przetestowania w konkretnym rowerze.

ride on ma dystrybutora w Polsce? masz wersję z linerem jakiego koloru? jest sztywny czy bardziej miękki?

 

a co byłoby nienudne? :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Tobo, dystrybutorem Gore na nasz zaścianek jest Velo.

Poniekąd zgodzę się z Miecho- maszyna ładna, droga,lekka .... i tyle ( lub aż tyle). Można być napisać,że nie sztuka złożyć super rower z najlepszych , czy też najdroższych części- problem w tym,aby złożyć rower o którym można napisać- niepowtarzalny ( np. wkładając widelec Mavericka lub DT Swiss EXc 150, koła Industry Nine, Tricony lub American Classic, damper z Cane Creeka).

Ale dość czepialstwa- ładny ci on.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tobo przede wszystkim Ty powinieneś mieć procent od każdego Ibisa za rozpowszechnienie marki w Polsce:)

i dokładnie, można nawsadzać nie wiadomo czego tylko co jak się coś zes.., zdecydowanie wolę jeździć niż dumać gdzie i kto mi coś naprawi lub, że muszę czekać 2 tygodnie na części, bo nietypowe;już to przerabiałem...i tyle w tym temacie; a tak wszystko co mam teraz włożone robię sam lub mam serwis pod nosem;

co do gore - liner jest biało-przezroczysty i jest bardzo elastyczny,na razie jeden problem, pancerz jest cholernie sztywny i muszę jakoś inaczej go ułożyć pomiędzy ramą a wahaczem, bo jak pracuje zawieszenie to wali po łydzie, to samo z przewodem hamulca;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja, może nieestetycznie, spiąłem kabel od hampla i od przerzutki tuż za rurą podsiodłową - zipem. nie wyglądało to pięknie ale nie powodowało odginiania pancerza i przewodu na zewnątrz; skutkiem ubocznym było ocieranie o ramę, którą trzeba było zabezpieczyć. jak dokładnie nazywa się model kabli który kupiłeś? są tańsze i droższe przerzutkowe, zastanawiam się czym się różnią; kiedyś kosztowały 149 i 179 zł, droższy zestaw zwał się light i miał pancerze zbrojone "drutami" z włókna szklanego. pytałem o elastyczność linera, bo ten z podstawowego zestawu był chyba taki jak twój; ten z lajta był czarny i lepszej jakości; poza tym linka w zestawie zwykłym obłaziła a te z lajta nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sposrod ostatnich Ibisowych nabywcow, wreszcie ktos z gustem :)

...nie nie te kolorowe tez mi sie podobaja :icon_wink:

 

Rower prezentuje sie b.ladnie, jak juz koledzy zauwazyli komponenty z 'polki', IMO troche malo indywidualizmu i zdecydowanie za duzo xx.

 

Troche nie rozumiem koncepcji napedu w tym rowerze, bynajmniej nie jest to przeciez 'przecinak wyscigowy'.

28/42 to jak na rower o skoku 140, rozumiem z przeznaczeniem gorskim, jest mowiac delikatnie, troche twardawo.

 

Niemniej pogratulowac, jak pojezdzisz troche, daj znac jak sie sprawuje 36t na kasecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.forumrowerowe.org/topic/77783-ibis/

 

chris, taki zestaw - choćby zupełnie bez sensu - oferowany jest w specyfikacji osprzętowej ibisa. zwie się chyba wtf :)

jest oferowany bo jest najwyższą grupą srama, gdyby korba była trójrzędowa to też by była w wtf, no ale nie ma - i co z tego :icon_wink:

żeby właściciel tematu nie zrozumiał mnie źle - nie krytykuję jego wyboru, bo może spełnia potrzeby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka konfiguracja wyszła głównie z jednego powodu, graty przekładałem z przecinaka HT, zanabyłem tylko ramę z widelcem i wyszła taka hybryda:) w sumie na XX w 2 rowerach ponad 5 tys km i wiem jedno, że powrotu do 3 tarcz nie będzie, a jak się sprawdzi w rowerze ze 140 mm? czas pokaże, a 28/36 to nie aż taka przepaś pomiędzy 22/32 czego większość używa i ja używałem;

spoko, przyjmuję każdą krytykę...sensowną:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...