kunis8 Napisano 25 Września 2010 Udostępnij Napisano 25 Września 2010 Po ataku wściekłej pomarańczy daida czas na bardziej stonowaną wersję Ibisa:) a więc: Brake (Front): Sram XX 160 mm Brake (Rear): Sram XX 160 mm Brake Levers: Sram XX Cables: gore ride on Cassette: Sram XX 11-36 Chain: Sram 1090r Crankset: Sram XX 42/28 Derlr (Front): Sram xx 34,9 top pull Derlr (Rear): Sram xx średni wózek Fork: Fox RLC 140 FIT QR15 Rear Shock: Fox RP23 BV Frame: Ibis Mojo SL Grips: Ritchey WCS Handlebar: FSA Force 660 mm Headset: Cane creek IS3 Pedals: Cranki SL Seat: Fizik Arione carbon braided Seatpost: Thomson masterpiece 350 x 31,6 Shifters: Sram XX Skewers: Mavic Stem: FSA OS 115 90 mm Tire (Front): Hutchinson TL Ready 2,15 + caffelatex Tire (Rear): Hutchinson TL Ready 2,15 + caffelatex Wheel Front: Mavic ST Wheel Rear: Mavic ST waga obecnie 10,92 cel poniżej 10,5, rower jeszcze dziewica, 0 km, dzisiaj kończyłem skręcanie; http://img27.imageshack.us/g/dsc0420eh.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenjisan Napisano 25 Września 2010 Udostępnij Napisano 25 Września 2010 Jeżeli ibisy będą się pojawiać w takim tempie jak ostatnio to Author lub Merida będą unikatami Gratuluje maszynki, oczka się człowiekowi świecą z zazdrości (tej dobrzej rozumianej oczywiście) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabiel17 Napisano 25 Września 2010 Udostępnij Napisano 25 Września 2010 wariactwo z tymi ibisami ostatnio, piękny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miecho87 Napisano 25 Września 2010 Udostępnij Napisano 25 Września 2010 Ładny, drogi, lekki i... nudny moim zdaniem. Taki przecinak wyścigowy lekko podniesiony. Żadnej rewelacji, ciekawych połączeń sprzętu itd. - wygląda jak topowy firmowy model jednego z dużych producentów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 25 Września 2010 Udostępnij Napisano 25 Września 2010 musze zapytac krolika czemu sprzedal kolejnego ptoka bez mojego pozwolenia bardzo ciekawi mnie jak ride ony sprawdzą się w tym fullu, założyłem w sumie do trzech różnych ram i przy ostatniej biegi zmieniały się same, przez ugięcie odcinka pancerza między wahaczem i przednim trójkątem... chętnie wróciłbym do tych kabli jednak tego się w żaden sposób sprawdzić nie da bez przetestowania w konkretnym rowerze. ride on ma dystrybutora w Polsce? masz wersję z linerem jakiego koloru? jest sztywny czy bardziej miękki? a co byłoby nienudne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 25 Września 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 25 Września 2010 Tobo, dystrybutorem Gore na nasz zaścianek jest Velo. Poniekąd zgodzę się z Miecho- maszyna ładna, droga,lekka .... i tyle ( lub aż tyle). Można być napisać,że nie sztuka złożyć super rower z najlepszych , czy też najdroższych części- problem w tym,aby złożyć rower o którym można napisać- niepowtarzalny ( np. wkładając widelec Mavericka lub DT Swiss EXc 150, koła Industry Nine, Tricony lub American Classic, damper z Cane Creeka). Ale dość czepialstwa- ładny ci on. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 25 Września 2010 Udostępnij Napisano 25 Września 2010 pewnie że można, pytanie na ile ten nasz zachcianek pozwoli bezproblemowo takie wymysła eksploatować zestaw z roweru przypomina troszke zestaw firmowy o nazwie... WTF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kunis8 Napisano 25 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2010 Tobo przede wszystkim Ty powinieneś mieć procent od każdego Ibisa za rozpowszechnienie marki w Polsce:) i dokładnie, można nawsadzać nie wiadomo czego tylko co jak się coś zes.., zdecydowanie wolę jeździć niż dumać gdzie i kto mi coś naprawi lub, że muszę czekać 2 tygodnie na części, bo nietypowe;już to przerabiałem...i tyle w tym temacie; a tak wszystko co mam teraz włożone robię sam lub mam serwis pod nosem; co do gore - liner jest biało-przezroczysty i jest bardzo elastyczny,na razie jeden problem, pancerz jest cholernie sztywny i muszę jakoś inaczej go ułożyć pomiędzy ramą a wahaczem, bo jak pracuje zawieszenie to wali po łydzie, to samo z przewodem hamulca; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 25 Września 2010 Udostępnij Napisano 25 Września 2010 ja, może nieestetycznie, spiąłem kabel od hampla i od przerzutki tuż za rurą podsiodłową - zipem. nie wyglądało to pięknie ale nie powodowało odginiania pancerza i przewodu na zewnątrz; skutkiem ubocznym było ocieranie o ramę, którą trzeba było zabezpieczyć. jak dokładnie nazywa się model kabli który kupiłeś? są tańsze i droższe przerzutkowe, zastanawiam się czym się różnią; kiedyś kosztowały 149 i 179 zł, droższy zestaw zwał się light i miał pancerze zbrojone "drutami" z włókna szklanego. pytałem o elastyczność linera, bo ten z podstawowego zestawu był chyba taki jak twój; ten z lajta był czarny i lepszej jakości; poza tym linka w zestawie zwykłym obłaziła a te z lajta nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 25 Września 2010 Udostępnij Napisano 25 Września 2010 Sposrod ostatnich Ibisowych nabywcow, wreszcie ktos z gustem ...nie nie te kolorowe tez mi sie podobaja Rower prezentuje sie b.ladnie, jak juz koledzy zauwazyli komponenty z 'polki', IMO troche malo indywidualizmu i zdecydowanie za duzo xx. Troche nie rozumiem koncepcji napedu w tym rowerze, bynajmniej nie jest to przeciez 'przecinak wyscigowy'. 28/42 to jak na rower o skoku 140, rozumiem z przeznaczeniem gorskim, jest mowiac delikatnie, troche twardawo. Niemniej pogratulowac, jak pojezdzisz troche, daj znac jak sie sprawuje 36t na kasecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 25 Września 2010 Udostępnij Napisano 25 Września 2010 http://www.forumrowerowe.org/topic/77783-ibis/ chris, taki zestaw - choćby zupełnie bez sensu - oferowany jest w specyfikacji osprzętowej ibisa. zwie się chyba wtf jest oferowany bo jest najwyższą grupą srama, gdyby korba była trójrzędowa to też by była w wtf, no ale nie ma - i co z tego żeby właściciel tematu nie zrozumiał mnie źle - nie krytykuję jego wyboru, bo może spełnia potrzeby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kunis8 Napisano 25 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2010 taka konfiguracja wyszła głównie z jednego powodu, graty przekładałem z przecinaka HT, zanabyłem tylko ramę z widelcem i wyszła taka hybryda:) w sumie na XX w 2 rowerach ponad 5 tys km i wiem jedno, że powrotu do 3 tarcz nie będzie, a jak się sprawdzi w rowerze ze 140 mm? czas pokaże, a 28/36 to nie aż taka przepaś pomiędzy 22/32 czego większość używa i ja używałem; spoko, przyjmuję każdą krytykę...sensowną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.