dzieju Napisano 24 Września 2010 Udostępnij Napisano 24 Września 2010 Witam, jestem zwolennikiem spinningu i raczej w tych rejonach na dzień dzisiejszy zawiera się moja pasja jazdy na rowerze. Trenuję od kilku miesięcy spinning w formie jazdy razem z ćwiczeniami aerobowymi tj. oprócz zmian tempa i obciążenia roweru dochodzą też ćwiczenia górnych partii ciała, z hantlem włącznie. Taki spinning oferuje klub, do którego chodzę. Mam jednak dość częsty problem ze zmęczeniem podczas treningu po ok. 30 minucie. Po prostu opadam z sił i dalsza jazda jest b.utrudniona. Problem powtarza się dość często ale nie zawsze - zauważyłem, że po posiłku (ok. 3 godz przed treningiem) obfitym w węglowodany (np makaron) znacznie lepiej znoszę ten etap. Staram się zjadać 5 posiłków dziennie, zaczynając od śniadania - musli z mlekiem i dalej co 2-3 godz. najczesciej kurczak z ryzem/kasza i warzywami. Moje cele to spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej, wzmocnienie mięśni oraz kondycja. Mam 33 lata, 184 cm wzrostu i ok. 87kg wagi. Trenuję spinning 3 razy w tygodniu i 1x siłownia. Spinning trwa ok. 50 min, jest raczej to intensywny trening wytrzymałościowy. Zakupiłem ostatnio aminokwasy BCAA oraz odżywkę carbo aby dostarczyć niezbędne aminokwsy po treningu i zapobiec spalania mięśni podczas treningu. Mniej więcej znam zasady brania aminokwasów- przed treningiem na pusty żołądek oraz zaraz po. Chciałbym prosić o poradę co do żywienia połączonego z w/w suplemantami. W jaki sposób wyeliminować lub zminimalizować "zmęczenie materiału", które dopada mnie na treningu? Będę wdzięczny za profesjonalne odpowiedzi. Z tego co czytam jest na forum troche ludzi, którzy mają spore doświadzcenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...