kioz Napisano 23 Września 2010 Napisano 23 Września 2010 Jak w temacie. Tora 302 air seryjna z Kross A6. Najpierw przestała działać blokada, a potem w ogóle amor przestał się uginać. Jako że jest to sprzęt z drugiej ręki więc rozebrałem, wyczyściłem, zalałem nowy olej. no i działał po tym kilka chwil. włączyłem blokadę, działa. Po wyłączeniu znowu to samo. więc jeszcze raz rozebrałem. Zlałem olej. Obejrzałem wszystko, ale nie znalazłem żadnych anomalii. Złożyłem z powrotem i nie używałem blokady i tak działał przez kilkanaście kilometrów. Potem znowu przestał pracować, tzn jest 3-4 cm ugięcia ale dalej nic. Wróciłem spuściłem powietrze, wykręciłem górę z prawej lagi i zostawiłem na chwilę, a amortyzator pomału sam opadł do końca. W tej chwili jestem głupi i już nic nie wiem i nie rozumiem. Szukałem na forach ale nic nie znalazłem. Może ktoś z Was ma pomysł co to i jak to naprawić.
wikrap1 Napisano 23 Września 2010 Napisano 23 Września 2010 Mam RS j4. O ile konstrukcja tłumika w torze jest podobna/zbliżona, a tak by się można domyślić, to olej z blokady/tłumika przecieka pod tłumik i jak się nazbiera, to górna laga, będąca cylindrem tłoka tłumika, uderza w przecieknięty olej, zebrany w dolnej ladze i dla tego masz tylko trochę skoku. Leksarstwo, to zlanie oleju i pożegnanie się z tłumikiem i blokadą. Ja tak zrobiłem i dałem go do treningówki, obleci Jak chcesz to naprawić, to musisz dać nowe uszczelnienie w tłumiku, ew. wymienić tłumik.
Pacholski Napisano 23 Września 2010 Napisano 23 Września 2010 Moze nie RS Tora, ale podobny problem mialem w XC 600. Tlumik padl :/.
enduroriderPL Napisano 24 Września 2010 Napisano 24 Września 2010 Coś słabo szukałeś. Najpierw zacznij od wymiany wszystkich o-ringów. Potem sprawdzaj czy sytuacja się polepszyła.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.