Skocz do zawartości

[10 220g] BMC Fourstroke FS01


kunis8

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem,

 

poniżej rozpiska mojego obecnego bajka, nie wrzucam do projektów ponieważ nie ważyłem każdej części z osobna,rowerek zważony na elektronicznej wadze hakowej, ale być może przez okres zimowy poświęcę trochę czasu i go rozbiorę i przeważę, planem jest zejście poniżej 10, sorki za zdjęcie ale robione telefonem, w weekend wrzucę jakieś lepsze:

 

http://img815.imageshack.us/i/img00054201009211708.jpg/

 

 

Bar Plugs: Ritchey WCS

Bottle Cage: Elite jakiśtam

Brake (Front): R1 + Ti bolts

Brake (Rear): R1 + Ti bolts

Brake Levers: R1 carbon

Cables: no name w planie gore ride on

Cassette: Sram XX 11-36

Chain: Sram 1071

Crankset: Sram XX 42/28

Derlr (Front): Sram xx

Derlr (Rear): Sram xx średni wózek

Fork: Fox RL Remote FIT

Rear Shock: Fox RP23 BV HV

Frame: BMC Furstroke FS01

Grips: Ritchey WCS

Handlebar: Easton MonkeyLite XC przycięta do 635 mm

Headset: FSA ZS3

Pedals: Cranki 2 Ti

Seat: SI Carbonio Flow

Seatpost: Easton EC90 31,6 x 400

Seatpost clamp: Straitline

Shifters: Sram XX

Skewers: FRM Team

Stem: Procraft 90 mm

Tire (Front): Rocket Ron UST

Tire (Rear): Rocket Ron UST

Wheel Front: Mavic SLR

Wheel Rear: Mavic SLR

 

Czekam na podpowiedzi, gdzie urwać trochę wagi, raczej nie zamierzam rezygnować z opon UST, ewentualnie przejście na tubeless ready, na stronie schwalbe jest info iż będą/są do nabycia RoRo, RR i NN w wersji TL ready.

 

pzdr,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imo przy tej wadze i komponentach dalsze urywanie gramów to sztuka dla sztuki.

 

Zakładam, że rower dobrze jeździ (rama zbiera pozytywne recenzje), więc nie psułbym tego wstawiając np. lżejszy ale wiotki widelec albo prostą kierę, np. EC90.

 

No chyba że lubujesz się w takiej sztuce :icon_redface:.

 

P.S. Jak sprawuje się zawieszenie? Wymaga blokowania na płaskim? Usztywnia się przy hamowaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czołem,

 

zakładanie jakiś nadmiernie wylajtowanych części nie wchodzi w grę,ale na pewno da się coś jeszcze urwać, zaczynam od gripów i koszyka:)

kierownica poniżej 630 mm nie wchodzi w grę, jeździłem na 580 i nie wrócę już do czegoś tak wąskiego tak jak już nie wrócę do HT:)

co do samej ramy, niesamowicie sztywna; zawieszenie b. czułe, przerabiałem juz jednego VPP - Lapierra i zawieszenie BMC działa imo płynniej, myślę iż jest to zasługa przełożenia 2:1 i zastosowania dampera o długości 200 mm , przy skoku 57 mm jest w sumie 114 mm skoku z tyłu;kopanie w korby - niewyczuwalne, to samo z usztywnianiem przy hamowaniu, co do bujania na płaskim - ja jeżdżę na sagu ok. 30 % i widać, że jest jakieś tam ruch na damperze, ale zupełnie nie czuć bujania zresztą na asfalcie załączenie propedala załatwia sprawę;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Rower jest po prostu wisienką w rowerowym torcie :blink:.

Rurki (kiera/sztyca) to moim zdaniem najlepszy wybór. Rama super.

Możesz urwać na przerzutce przedniej zmieniajac na DURA-ACE i stosując krzywkę np.

Jedynym dla mnie "słabym" punktem są te koła. Które z moich obserwacji nie są wystarczająco sztywne jak na tą masę. Można zdecydowanie lżej, bądź zdecydowanie sztywniej. Ale to jest czepianie się z mojej strony bo te koła to marzenie senne nie jednego kolarza.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...