kunis8 Napisano 22 Września 2010 Udostępnij Napisano 22 Września 2010 Czołem, poniżej rozpiska mojego obecnego bajka, nie wrzucam do projektów ponieważ nie ważyłem każdej części z osobna,rowerek zważony na elektronicznej wadze hakowej, ale być może przez okres zimowy poświęcę trochę czasu i go rozbiorę i przeważę, planem jest zejście poniżej 10, sorki za zdjęcie ale robione telefonem, w weekend wrzucę jakieś lepsze: http://img815.imageshack.us/i/img00054201009211708.jpg/ Bar Plugs: Ritchey WCS Bottle Cage: Elite jakiśtam Brake (Front): R1 + Ti bolts Brake (Rear): R1 + Ti bolts Brake Levers: R1 carbon Cables: no name w planie gore ride on Cassette: Sram XX 11-36 Chain: Sram 1071 Crankset: Sram XX 42/28 Derlr (Front): Sram xx Derlr (Rear): Sram xx średni wózek Fork: Fox RL Remote FIT Rear Shock: Fox RP23 BV HV Frame: BMC Furstroke FS01 Grips: Ritchey WCS Handlebar: Easton MonkeyLite XC przycięta do 635 mm Headset: FSA ZS3 Pedals: Cranki 2 Ti Seat: SI Carbonio Flow Seatpost: Easton EC90 31,6 x 400 Seatpost clamp: Straitline Shifters: Sram XX Skewers: FRM Team Stem: Procraft 90 mm Tire (Front): Rocket Ron UST Tire (Rear): Rocket Ron UST Wheel Front: Mavic SLR Wheel Rear: Mavic SLR Czekam na podpowiedzi, gdzie urwać trochę wagi, raczej nie zamierzam rezygnować z opon UST, ewentualnie przejście na tubeless ready, na stronie schwalbe jest info iż będą/są do nabycia RoRo, RR i NN w wersji TL ready. pzdr, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 22 Września 2010 Udostępnij Napisano 22 Września 2010 Wypisz wagi poszczególnych komponentów, będzie łatwiej cokolwiek powiedzieć na czym można urywać. Co prawda będzie trochę ciężko, przy full'u zabierać mu jeszcze zbędne gramy. A rowerek bardzo ładnie się prezentuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 22 Września 2010 Udostępnij Napisano 22 Września 2010 Imo przy tej wadze i komponentach dalsze urywanie gramów to sztuka dla sztuki. Zakładam, że rower dobrze jeździ (rama zbiera pozytywne recenzje), więc nie psułbym tego wstawiając np. lżejszy ale wiotki widelec albo prostą kierę, np. EC90. No chyba że lubujesz się w takiej sztuce . P.S. Jak sprawuje się zawieszenie? Wymaga blokowania na płaskim? Usztywnia się przy hamowaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HTHT Napisano 22 Września 2010 Udostępnij Napisano 22 Września 2010 Piękna maszyna Zmieniając gripy na Bontrager XXX Lite lub KCNC Eva, koszyk na coś w granicach 10-15g zejdziesz poniżej 10200 gramów nie tracąc na wygodzie czy wytrzymałości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kunis8 Napisano 22 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2010 czołem, zakładanie jakiś nadmiernie wylajtowanych części nie wchodzi w grę,ale na pewno da się coś jeszcze urwać, zaczynam od gripów i koszyka:) kierownica poniżej 630 mm nie wchodzi w grę, jeździłem na 580 i nie wrócę już do czegoś tak wąskiego tak jak już nie wrócę do HT:) co do samej ramy, niesamowicie sztywna; zawieszenie b. czułe, przerabiałem juz jednego VPP - Lapierra i zawieszenie BMC działa imo płynniej, myślę iż jest to zasługa przełożenia 2:1 i zastosowania dampera o długości 200 mm , przy skoku 57 mm jest w sumie 114 mm skoku z tyłu;kopanie w korby - niewyczuwalne, to samo z usztywnianiem przy hamowaniu, co do bujania na płaskim - ja jeżdżę na sagu ok. 30 % i widać, że jest jakieś tam ruch na damperze, ale zupełnie nie czuć bujania zresztą na asfalcie załączenie propedala załatwia sprawę; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kunis8 Napisano 25 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2010 trochę lepsze zdjęcia po kąpieli: http://img3.imageshack.us/g/dsc0415d.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zawojabike Napisano 16 Października 2010 Udostępnij Napisano 16 Października 2010 Rower jest po prostu wisienką w rowerowym torcie . Rurki (kiera/sztyca) to moim zdaniem najlepszy wybór. Rama super. Możesz urwać na przerzutce przedniej zmieniajac na DURA-ACE i stosując krzywkę np. Jedynym dla mnie "słabym" punktem są te koła. Które z moich obserwacji nie są wystarczająco sztywne jak na tą masę. Można zdecydowanie lżej, bądź zdecydowanie sztywniej. Ale to jest czepianie się z mojej strony bo te koła to marzenie senne nie jednego kolarza. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.