Mendoza Napisano 22 Września 2010 Udostępnij Napisano 22 Września 2010 Składam rower na Ramie Taurine 4 2009. Rama kupiona b. okazyjnie po naprawie w LuxTech ( tylne widełki pękniete) Założenie jest takie by zmieścić się w 6 k w zbudowaniu lekkiego roweru do wyścigów. Wydałem już 3050 na rame, koła , sztyce, mostek,kasete... Miałem amor, korbę kierownice, łańcuch, opony, dętki.... Zostało mi 2 k na ( hamulce plus tarcze, manetki, przerzutki, siodło, kable,pedały...) na razie jest szkielet http://img96.imageshack.us/i/dsc4226w.jpg/ http://img163.imageshack.us/i/dsc4227.jpg/ http://img185.imageshack.us/i/dsc4234.jpg/ Nurtuje mnie tez kwestia współpracy łańcucha dyna sys z korbą fsa ze zdjęcia. Koła zamówione. Budżet troche przekroczony ( 150 PLN ) ale mysle że warto. http://www.eurobike.uk.com/Uploads/mtb%20review2.jpg Rower powinien zaważyć nie więcej niż 10 kg. Postaram sie żeby był spójne komponentami i wizualnie. Komponenty będą w dużej części używane. PS:Temat był podwieszony w innej sekcji ale pod nieaktualną nazwą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 30 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2010 Podjąłem kilka decyzji . Hample zamówione - Formula Oro (ciekawi mnie ewentualna współpraca a Ashimą...) Chwyty Botrager xxx - polubiłem tą cienką pianke. Trzeba będzie obcinac pod Sram X0 Gripshift. Z tyłu będzie najpewniej Sram X0 - Green. Przednia przerzutka to pewnie xtr bo dura ace może nie podejść ( znowu:() Pedały - Quartz. Największy dylemat to cos czego sie nie spodziewałem - siodło. Koła wyglądają przepieknie w zestawie z rama i widelcem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 Ktore oro? Bonti xxx tez leza u mnie w szafie... Jaka jest srednica rury podsiodlowej, czemu DA nie podejdzie? Jakie kola, i kto na tym bedzie jezdzil, siodlo...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 30 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2010 Oro k18 czarniuchne:) Porządny hamulec w rozsądnych pieniadzach i przyzwoitej masie. Rura podsiodłowa 34,9 ale problem to bardziej prowadzenie linek. W Taurinie idą górą a DA chyba tego nie lubi...można to obejść? Koła to jak widać w poście pierwszym American Classic Disc, świetnie komponują się z białą ramą. Ja będę na tym jeżdził bardziej płaskie trasy, i jak wypali plan treningowy na zime to może jakieś starty w końcu zalicze... Za parę dni zaczynam fajne konsultacje( mam nadzieje że fajne) .... Poza tym chce porobić trochę porównan full vs ht - pomiary czasu na różnych trasach. No a z siodłem jest problem bo szukam czegoś oryginalnego, lekkiego i w miarę wygodnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 Może temat był już poruszany ale proszę o wrażenia z jazd na regenerowanej ramie. :-) Zawsze mi się marzyła Tauryna ale niestety jest poza moimi możliwościami finansowymi jednakże na allegro pojawiały się sztuki z luxtechu za mała kasę ot choćby ta: http://allegro.pl/cannondale-taurine-gwarancja-1360g-r-48cm-bcm-i1245848619.html . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 Jezdzilem przez pewien czas na k18 jak dla mnie byly to killery, w pozytywnym znaczeniu Bierz DA, nie ma problemu z odwroceniem ciagu, krzywka speen lub patnet PLC od Pawla http://www.e-bikerzone.com/newsy/sprzet-225 Ja mam speena i jest git. Chcesz porownywac taurina do stumpiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 30 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2010 Wrażenia będą jak złożę rower. Jeszcze troche zostało... Pan Jarek z Luxtechu twierdzi że zdązy mi się ta rama znudzić zanim się posypie. Jest tak pewien swego że aż strach:) Rama jest piękna, a jeśli można ją mieć w tych pieniądzach z gwarancją na rok to łaj nat? Jak dupnie to można znów regenerować...i tak jest się lata świetlne od wydania 5 tysi za nówke. Jedyny czarny scenariusz jaki przychodzi mi do głowy to że zacznie się sypać w kilku miejscach i że po 2 sezonach będzie ważyć 1750 gram po wzmocnieniach Pana Jarosława:) Chris tak chce je porownac, teoretycznego turyste ze ścigiem. Taka zabawa... A jeśli się da spinować to DA może być. Tylko ciężko ostatnio o Da 9 speed w dobrym stanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinusz Napisano 1 Października 2010 Udostępnij Napisano 1 Października 2010 Pan Jarek z Luxtechu twierdzi że zdązy mi się ta rama znudzić zanim się posypie. Jest tak pewien swego że aż strach:) Pamiętaj, że Pan Jarek ocenia własną pracę, z której żyje. Nie ma powodu by być w ocenie szczególnie surowym. Niemniej... rowerek zapowiada się apetycznie i życzę aby służył dobrze. Nawiasem: ciekawe co się stało, że legendarna superrama nie dała rady i potrzebowała pomocy Pana Jarka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 1 Października 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Października 2010 Podjąłem kilka decyzji . Hample zamówione - Formula Oro (ciekawi mnie ewentualna współpraca a Ashimą...) Efektem współpracy są wibracje i szarpanie podczas hamowania oraz zdecydowanie mniejsza siła hamowania niz w przypadku zestawu Oro- tarcze XT. Zdecydowanie jestem na nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 1 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2010 Tauriny mają problem z tylnymi widełkami. Często sie zdarza, że pękają w tym miejscu. A za info o złej spółpracy Oro plus Ashima dzięki. Poszukam innych tarcz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 1 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2010 Aktualny etap http://img638.imageshack.us/img638/1959/dsc4342.jpg Hamulce, przerzutka tylnia i suport idą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabiel17 Napisano 1 Października 2010 Udostępnij Napisano 1 Października 2010 A co z Twoim fullem-masz zamiar się go pozbyć, czy Cannondala składasz wyłącznie na wyścigi, a Speca zostawiasz na czerpanie z jazdy przyjemności? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 1 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2010 Nie, Stump zostaje na dłużej. Ht, to ma byc lekka maszyna na wyścigi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabiel17 Napisano 1 Października 2010 Udostępnij Napisano 1 Października 2010 Twój Stump jest jak dla mnie za...isty, nie darowałbym Ci, gdyby zniknął z forum powstający HT także bardzo udany jak na razie:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2010 Obietnica komfortu wygrałą nad moją manią lekkości:) Romin zamówiony - 285 PLN http://www.bike24.com/product_pictures.html?product=12095;picture=3 Dodatkowo postanowiłem spróbowac z Foss. 128 gr na koło to akceptowalny ładunek jeśli tylko okaże się niezawodny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olek123 Napisano 3 Października 2010 Udostępnij Napisano 3 Października 2010 Nie, Stump zostaje na dłużej. Ht, to ma byc lekka maszyna na wyścigi. To w przyszłym sezonie musisz obowiązkowo być na Puchrze Tarnowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2010 Mocno zamierzam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 4 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2010 Trochę offtop... Kiedy płaciłem za siodło romin doszło do pewnego nieporozumienia zwiazaengo z kosztami przesyłki z US. Przez co poznałem sprzedającego Pana Randalla. Pan ma 53 lata i do dzis startuje w oldies i opowiedział mi o tym jak ścigał się z Lancem A. jak nie był jeszcze gwiazdą. Podobno wszyscy czuli że będzię z niego ścigant. Był w tym wyścigu tuz za nim... Fajne takie przypadkowe znajomości:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 4 Października 2010 Udostępnij Napisano 4 Października 2010 No tak w us to kazdy ma takie historie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 4 Października 2010 Udostępnij Napisano 4 Października 2010 Tja, mnie w Seattle wiózł taryfiarz, który pił z wujkiem Hendrixa i chodził do szkoły z bratem Mike'a McCready'ego. Żeby nie przesadzać z offtopem - fajne miasto na rower, ale ostre tam rządzi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 4 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2010 Trochę pomniejszyliscie moja radość ale fajnie byłoby w wieku 53 lat jeżdzić na zawody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gothic Napisano 4 Października 2010 Udostępnij Napisano 4 Października 2010 Aktualny etap http://img638.imageshack.us/img638/1959/dsc4342.jpg Hamulce, przerzutka tylnia i suport idą. Widzę że jeździsz na ekstremalnie niskim ciśnieniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 4 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2010 W moim regionie jest dużo kamieni , niskie ciśnienie gwarantuje mi super przyczepność. Polecam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 23 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2010 Hamulce wyglądają świetnie:) Gripy x0 sprawiaja bardzo solidne wrażenie. Zastanawia mnie skąd wzięły się opinie o wygodzie Romina. Wydaję się nad wyraz twardy... Dura Ace to poprostu masterpiece a Sram x0 Cash Green z ogromnym poslizgiem dotarł i zakochałem się... Do niedawna sądziłem że xtr to piękna przerzutka a x0 to taka przemysłówka. Zmieniłem zdanie. Suport to złoty accent pro na maszynowych łozyskach. Cena i waga ( 80 pln/94 gr) powalają. Ludzie testowali w ściganiu i podobno bez zarzutu ( will see) czekam na hak do przerzutki, śrubki od vincere.... Zostały jeszcze detale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 24 Października 2010 Udostępnij Napisano 24 Października 2010 Teraz to juz moze troche za pozno ale DA na hak i obejma karbonowa od smuda nie wiem tylko jak ze sztywnoscia takiego zestawu..... Czym bedziesz odwracal ciag? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.