Skocz do zawartości

[rower] Cannondale Taurine


Mendoza

Rekomendowane odpowiedzi

Składam rower na Ramie Taurine 4 2009.

Rama kupiona b. okazyjnie po naprawie w LuxTech ( tylne widełki pękniete)

Założenie jest takie by zmieścić się w 6 k w zbudowaniu lekkiego roweru do wyścigów.

Wydałem już 3050 na rame, koła , sztyce, mostek,kasete...

Miałem amor, korbę kierownice, łańcuch, opony, dętki....

Zostało mi 2 k na ( hamulce plus tarcze, manetki, przerzutki, siodło, kable,pedały...)

 

na razie jest szkielet

 

http://img96.imageshack.us/i/dsc4226w.jpg/

 

http://img163.imageshack.us/i/dsc4227.jpg/

 

http://img185.imageshack.us/i/dsc4234.jpg/

 

Nurtuje mnie tez kwestia współpracy łańcucha dyna sys z korbą fsa ze zdjęcia.

 

Koła zamówione.

Budżet troche przekroczony ( 150 PLN ) ale mysle że warto.

 

http://www.eurobike.uk.com/Uploads/mtb%20review2.jpg

 

Rower powinien zaważyć nie więcej niż 10 kg.

Postaram sie żeby był spójne komponentami i wizualnie.

Komponenty będą w dużej części używane.

PS:Temat był podwieszony w innej sekcji ale pod nieaktualną nazwą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Podjąłem kilka decyzji .

 

Hample zamówione - Formula Oro (ciekawi mnie ewentualna współpraca a Ashimą...)

 

Chwyty Botrager xxx - polubiłem tą cienką pianke.

Trzeba będzie obcinac pod Sram X0 Gripshift.

Z tyłu będzie najpewniej Sram X0 - Green.

Przednia przerzutka to pewnie xtr bo dura ace może nie podejść ( znowu:()

Pedały - Quartz.

 

 

Największy dylemat to cos czego sie nie spodziewałem - siodło.

 

Koła wyglądają przepieknie w zestawie z rama i widelcem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oro k18 czarniuchne:)

Porządny hamulec w rozsądnych pieniadzach i przyzwoitej masie.

Rura podsiodłowa 34,9 ale problem to bardziej prowadzenie linek.

W Taurinie idą górą a DA chyba tego nie lubi...można to obejść?

 

Koła to jak widać w poście pierwszym American Classic Disc, świetnie komponują się z białą ramą.

Ja będę na tym jeżdził bardziej płaskie trasy, i jak wypali plan treningowy na zime to może jakieś starty w końcu zalicze...

Za parę dni zaczynam fajne konsultacje( mam nadzieje że fajne) ....

Poza tym chce porobić trochę porównan full vs ht - pomiary czasu na różnych trasach.

 

No a z siodłem jest problem bo szukam czegoś oryginalnego, lekkiego i w miarę wygodnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może temat był już poruszany ale proszę o wrażenia z jazd na regenerowanej ramie. :-)

Zawsze mi się marzyła Tauryna ale niestety jest poza moimi możliwościami finansowymi jednakże na allegro pojawiały się sztuki z luxtechu za mała kasę ot choćby ta: http://allegro.pl/cannondale-taurine-gwarancja-1360g-r-48cm-bcm-i1245848619.html .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrażenia będą jak złożę rower.

Jeszcze troche zostało...

 

Pan Jarek z Luxtechu twierdzi że zdązy mi się ta rama znudzić zanim się posypie.

Jest tak pewien swego że aż strach:)

 

Rama jest piękna, a jeśli można ją mieć w tych pieniądzach z gwarancją na rok to łaj nat?

Jak dupnie to można znów regenerować...i tak jest się lata świetlne od wydania 5 tysi za nówke.

Jedyny czarny scenariusz jaki przychodzi mi do głowy to że zacznie się sypać w kilku miejscach i że po

2 sezonach będzie ważyć 1750 gram po wzmocnieniach Pana Jarosława:)

 

Chris tak chce je porownac, teoretycznego turyste ze ścigiem.

Taka zabawa...

A jeśli się da spinować to DA może być.

Tylko ciężko ostatnio o Da 9 speed w dobrym stanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pan Jarek z Luxtechu twierdzi że zdązy mi się ta rama znudzić zanim się posypie.

Jest tak pewien swego że aż strach:)

Pamiętaj, że Pan Jarek ocenia własną pracę, z której żyje. Nie ma powodu by być w ocenie szczególnie surowym. :036:

 

Niemniej... rowerek zapowiada się apetycznie i życzę aby służył dobrze.

 

Nawiasem: ciekawe co się stało, że legendarna superrama nie dała rady i potrzebowała pomocy Pana Jarka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Podjąłem kilka decyzji .

 

Hample zamówione - Formula Oro (ciekawi mnie ewentualna współpraca a Ashimą...)

 

Efektem współpracy są wibracje i szarpanie podczas hamowania oraz zdecydowanie mniejsza siła hamowania niz w przypadku zestawu Oro- tarcze XT. Zdecydowanie jestem na nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę offtop...

 

Kiedy płaciłem za siodło romin doszło do pewnego nieporozumienia

zwiazaengo z kosztami przesyłki z US.

Przez co poznałem sprzedającego Pana Randalla.

Pan ma 53 lata i do dzis startuje w oldies i opowiedział mi o tym jak ścigał się z Lancem A.

jak nie był jeszcze gwiazdą.

Podobno wszyscy czuli że będzię z niego ścigant.

Był w tym wyścigu tuz za nim...

Fajne takie przypadkowe znajomości:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Hamulce wyglądają świetnie:)

Gripy x0 sprawiaja bardzo solidne wrażenie.

Zastanawia mnie skąd wzięły się opinie o wygodzie Romina.

Wydaję się nad wyraz twardy...

Dura Ace to poprostu masterpiece a Sram x0 Cash Green z ogromnym poslizgiem dotarł

i zakochałem się...

Do niedawna sądziłem że xtr to piękna przerzutka a x0 to taka przemysłówka.

Zmieniłem zdanie.

Suport to złoty accent pro na maszynowych łozyskach.

Cena i waga ( 80 pln/94 gr) powalają.

Ludzie testowali w ściganiu i podobno bez zarzutu ( will see)

czekam na hak do przerzutki, śrubki od vincere....

Zostały jeszcze detale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...