Blood Napisano 21 Września 2010 Napisano 21 Września 2010 Siemka, na moim SR XCR mam raptem przejechanych 280km. Dziś zauważyłem, że z przodu goleni, ztarła mi się częściowo ta czarna 'farba'. Zauważyłem również, że starte są miejsca, które ocierają o najbardziej zasyfione części uszczelki. Czy to jest groźne dla amora? Wiem już, że na 100% muszę sobie zakupić Brunoxa, z którego kupnem nie potrzebnie zwlekałem nie wiedzieć czemu ;/
berkas97 Napisano 21 Września 2010 Napisano 21 Września 2010 Nic nie zepsułeś, w takich tanich amorach jest to akurat pewne że coś takiego prędzej czy później się wydarzy W moim XCM coś takiego się zrobiło na drugi dzień Ale to pewnie dlatego że ważę ok. 100 kg.
Blood Napisano 21 Września 2010 Autor Napisano 21 Września 2010 No ja ważę 70kg.A da się to jakoś z powrotem nałożyć? Czy po prostu trzeba psikać tym Brunoxem i tyle ...
Grand231 Napisano 21 Września 2010 Napisano 21 Września 2010 Psikać Brunoxem Deo do amorów co 50 km - to pozwoli ci zachować amor w czystości i znacznie poprawi jego czułość.
tobo Napisano 21 Września 2010 Napisano 21 Września 2010 wycieranie sie bedzie postepowac, nic na to nie jestes w stanie zaradzic, czarna anoda i stal goleni po prostu nie wspolpracuja.
Lollex Napisano 21 Września 2010 Napisano 21 Września 2010 nic nie popsules, to calkiem normalne zjawisko
Grand231 Napisano 21 Września 2010 Napisano 21 Września 2010 czarna anoda i stal goleni po prostu nie wspolpracuja. E co ty chyba nie widziałeś amorków Marzocchi tam w większości tzn model 33, 44 itd golenie są czarne i nic się nie wydziera - wszystko zależy od tego jak dba się o amorek.
DEVILEK Napisano 21 Września 2010 Napisano 21 Września 2010 Nic nie zepsules, taki urok tych amorkow, sam psikam brunoxem po prawie kazdej jezdzie, a i tak anoda lekko zeszla. Cudow nie oczekuj za taka kase, ale brunox ciut poprawi jego prace.
PoleK Napisano 21 Września 2010 Napisano 21 Września 2010 zepsules... golenie nawet jak nei miales brunoxa, sie przeciera szmatka... na uszczelkach ma nie byc syfu! zdanie: Zauważyłem również, że starte są miejsca, które ocierają o najbardziej zasyfione części uszczelki. rozwalilo mnie totalnie...
ugupu Napisano 23 Września 2010 Napisano 23 Września 2010 golenie są czarne i nic się nie wydziera - wszystko zależy od tego jak dba się o amorek. Gdzie jest tarcie tam się ściera. I jakbyś nie dbał ścierać się będzie. Kwestią pozostaje tylko kiedy się zetrze co ma związek z jakością i grubością zastosowanej powłoki.
Miecho87 Napisano 23 Września 2010 Napisano 23 Września 2010 No z grubsza tak, w praktyce zestaw czynników wpływających na schodzenie anody jest dużo dużo szerszy - zarówno czynników zewnętrznych jak i wewnętrznych. A praktyka pokazuje, że pewne zestawienia podłoże-warstwa są niemożliwe do osiągnięcia z sensownymi właściwościami w sensownych (prostych i tanich) procesach technologicznych.
enduroriderPL Napisano 24 Września 2010 Napisano 24 Września 2010 Powłoka w SR Suntour się wyciera bo jest delikatna czyli robiona tanią technologią. Należy to olać i jeździć dalej To nie jest anoda, swego czasu golenie, w drozszych widelcach, byly azotowane (OIDP) na czarny kolor.
Blood Napisano 24 Września 2010 Autor Napisano 24 Września 2010 No i tak też robię. Teraz psikam sobie tym Brunoxem po każdej jeździe i wycieram cały syf z goleni oraz okolic uszczelki Jak wytarłem to za pierwszym razem to się zdziwiłem, jakim cudem to aż tak zapuściłem :S
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.