Skocz do zawartości

[amortyzator przód] popsułem?


Blood

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siemka,

 

na moim SR XCR mam raptem przejechanych 280km. Dziś zauważyłem, że z przodu goleni, ztarła mi się częściowo ta czarna 'farba'. Zauważyłem również, że starte są miejsca, które ocierają o najbardziej zasyfione części uszczelki. Czy to jest groźne dla amora? Wiem już, że na 100% muszę sobie zakupić Brunoxa, z którego kupnem nie potrzebnie zwlekałem nie wiedzieć czemu ;/

Napisano

Nic nie zepsułeś, w takich tanich amorach jest to akurat pewne że coś takiego prędzej czy później się wydarzy :) W moim XCM coś takiego się zrobiło na drugi dzień ;) Ale to pewnie dlatego że ważę ok. 100 kg.

Napisano
czarna anoda i stal goleni po prostu nie wspolpracuja.

E co ty chyba nie widziałeś amorków Marzocchi tam w większości tzn model 33, 44 itd golenie są czarne i nic się nie wydziera - wszystko zależy od tego jak dba się o amorek.

Napisano

Nic nie zepsules, taki urok tych amorkow, sam psikam brunoxem po prawie kazdej jezdzie, a i tak anoda lekko zeszla. Cudow nie oczekuj za taka kase, ale brunox ciut poprawi jego prace.

Napisano

zepsules... golenie nawet jak nei miales brunoxa, sie przeciera szmatka...

 

na uszczelkach ma nie byc syfu!

 

zdanie: Zauważyłem również, że starte są miejsca, które ocierają o najbardziej zasyfione części uszczelki.

 

rozwalilo mnie totalnie...

Napisano

golenie są czarne i nic się nie wydziera - wszystko zależy od tego jak dba się o amorek.

 

Gdzie jest tarcie tam się ściera. I jakbyś nie dbał ścierać się będzie. Kwestią pozostaje tylko kiedy się zetrze co ma związek z jakością i grubością zastosowanej powłoki.

Napisano

No z grubsza tak, w praktyce zestaw czynników wpływających na schodzenie anody jest dużo dużo szerszy - zarówno czynników zewnętrznych jak i wewnętrznych. A praktyka pokazuje, że pewne zestawienia podłoże-warstwa są niemożliwe do osiągnięcia z sensownymi właściwościami w sensownych (prostych i tanich) procesach technologicznych.

Napisano

Powłoka w SR Suntour się wyciera bo jest delikatna czyli robiona tanią technologią. Należy to olać i jeździć dalej :) To nie jest anoda, swego czasu golenie, w drozszych widelcach,  byly azotowane (OIDP) na czarny kolor. 

Napisano

No i tak też robię. Teraz psikam sobie tym Brunoxem po każdej jeździe i wycieram cały syf z goleni oraz okolic uszczelki :) Jak wytarłem to za pierwszym razem to się zdziwiłem, jakim cudem to aż tak zapuściłem :S

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...