Skocz do zawartości

[rama] do streetu i w teren


Silver400

Rekomendowane odpowiedzi

Zacznę od tego że chciałbym zmienic ramę, obecnie posiadam rame od Krossa hexagona v4 ktora nadaje sie do eee... no wlasnie. Chcialbym zacząc swoją przygodę ze streetem, jeśli tak to mozna nazwac (mam na myśli głownie zjezdzanie przez miasto, ze skokami typu schody, murki itp. W żadnym wypadku nie wybieram sie na skate-park), ale chcialbym tez aby ta rama nadawała się do wyjazdu w teren i to ciężki ( błoto, korzenie, 30cm wody itp). Nie mam zielonego pojecia ile na ten cel powinienem przeznaczyc pieniedzy (ile bedzie trzeba tyle zarobie) ale nie chce wydawac jakies niesamowitej kasy na super rame, moje wymagania sa tylko takie zeby to sie nie rozpadło jak mi do głowy przyjdzie skoczyc z 5-6 schodów. Amortyzator w planach (xcm mi sie rozpadł) mysle o skoku 100-130mm. Obecnie waże 60kg mam 170 cm wzrostu i 18 lat jak to ma znaczenie ;)

Proszę o wyrozumiałośc bo ja sie dopiero kształce w niektórych sprawach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma takiej ramy aby pasowała i pod street i pod teren.Streetowa rama im mniejsza tym właściwie lepsza.A rama pod teren musi być dość duża.Musisz się zdecydować w czym chcesz jeździć.Ten temat był wiele razy omawiany na forum ,ludzie chcieli dirtowe ramy którymi by mogli jeździć XC i dirt.Poza tym jak się domyślam jesteś początkującym?Bo niektórzy mówiąc street mają na myśli nawalanie 360 ze schodów :).A co do wytrzymałości ramy to ja kiedyś skakałem 2 miesiące na ramie unibike mission i nic się jej nie stało.(tylko nie pisać mi że jestem debilem że ją tak użytkowałem-po prostu jedna mi pękła i nie miałem na czym jeździć dopóki nie uzbieram kasy :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiec zostaje przy xc, pytanie pozostaje co z resztą cześci ? na pewno wiem ze chcialbym miec jedne blat z przodu, z jakimiś fajnymi napinaczami, na tyl mysle ze moje deore shadow wystarczy. Hamulce BB5 p 185 t 160 tez chyba dadza rade. Nie wiem tylko jak z kołami i amortyzatorem, koła obecnie mam na obręczy Trilogy X5 piasta tez jakies Trilogy, a amortyzator to w tym momencie lekko zmasakrowany XCM ( 80-100mm ?! ) dobity miliard razy, z gigantycznymi luzami.

Co z tego się nada, a co moge odrazu wymienic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...