yarek12 Napisano 19 Września 2010 Napisano 19 Września 2010 Jestem początkującym riderem, ale przejeździłem już swoje, na northtec blade niestety teraz przy coraz wyższych skokach i cięższych trasach ten rowerek sobie nie radzi, wszyscy odradzają mi dokupywanie do jego ramy części więc postanowiłem złożyć nowy rower. Chcę teraz kupić ramę tak do 1400 zł. chodzi mi o coś między dual'em a slope'm, nie znam się na tym dokładnie więc proszę o wyrozumiałość, interesuje mnie rama na kształt dirt'owej ale dość wytrzymałej na 2m dropy i konkretne hopki w terenach zasypanymi korzeniami i kamieniami.
zwolek Napisano 21 Września 2010 Napisano 21 Września 2010 Jestem początkującym riderem, ale przejeździłem już swoje, na northtec blade niestety teraz przy coraz wyższych skokach i cięższych trasach ten rowerek sobie nie radzi, wszyscy odradzają mi dokupywanie do jego ramy części więc postanowiłem złożyć nowy rower. Chcę teraz kupić ramę tak do 1400 zł. chodzi mi o coś między dual'em a slope'm, nie znam się na tym dokładnie więc proszę o wyrozumiałość, interesuje mnie rama na kształt dirt'owej ale dość wytrzymałej na 2m dropy i konkretne hopki w terenach zasypanymi korzeniami i kamieniami. A chcesz hardtail czy fulla ??? Jak sztywnego to moze rama Ns Capital 2 ? Ns Surge ? A moze cos z scotta np voltage wytrzymałe ramy (sam mam to wiem) Moze kona ?? tylko ciezko rame kona hardtail moze rama kona stinky Chyba ze niechcesz fulla tak ci proponuje Ale jak ty tak jezdzisz to bardzie polecam fulla
Lollex Napisano 21 Września 2010 Napisano 21 Września 2010 za taka kase to i big hita by sie kupilo ale z tego co sugeruje autor to musi byc sztywniak.
zwolek Napisano 21 Września 2010 Napisano 21 Września 2010 za taka kase to i big hita by sie kupilo ale z tego co sugeruje autor to musi byc sztywniak. nom big hita by kupiłł moze jeszcze kona shred albo stuff ???