Warthog Napisano 17 Września 2010 Udostępnij Napisano 17 Września 2010 Witam serdecznie, Wygląda na to, że musiałem ostatnio nie dość mocno dokręcić pedał i zajechałem gwint korby (lewe ramię, ten w który wkręca się pedał). Nie jestem pewien jakie są moje opcje. Dodatkowym problemem jest to, że roweru potrzebuję na Skandię w Rzeszowie, a pn-pt jestem na wyjeździe. Ktoś ma pomysł co mogę zrobić ? Dzięki wielkie za wszelką pomoc. Korba to Shimano FC-M532 Deore na Hollowtech II. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 17 Września 2010 Udostępnij Napisano 17 Września 2010 Masz tylko dwie możliwości - tulejowanie lub wymiana korby, ale to drugie pewnie odpada? Czyli pozostaje tulejowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Warthog Napisano 17 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2010 Hmm.... powiem szczerze, że nie widziałem nadziei i byłem już nastawiony na wymianę korby. Nie zbyt znam się na rzeczy... tulejowanie... chodzi pewnie o rozwiercenie otworu i wspawanie tulei ? Gdzie zrobią mi coś takiego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ursusek Napisano 17 Września 2010 Udostępnij Napisano 17 Września 2010 Hmm.... powiem szczerze, że nie widziałem nadziei i byłem już nastawiony na wymianę korby. Nie zbyt znam się na rzeczy... tulejowanie... chodzi pewnie o rozwiercenie otworu i wspawanie tulei ? Gdzie zrobią mi coś takiego ? Nie trzeba nic spawać.Musisz się udać do slusarza który rozwierci większy otwór i go nagwintuje.Potem potrzebny będzie tokarz który wytoczy odpowiedni reduktor.Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Warthog Napisano 17 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2010 Jak się nad tym zastanawiam, nie wiem czy nie kupię nowej. Po pierwsze mieszkam w niewielkim mieście i nie mam pojęcia gdzie/czy tu znajdę tokarza i ślusarza, którzy podejmą się takiej roboty i to jutro. Po drugie obawiam się trochę osłabienia całej konstrukcji. Jeśli wymieniałbym korbę np. na SLXa (http://allegro.pl/korba-shimano-slx-fc-m660-44t-175mm-klucz-tl-fc16-i1228996445.html), czy jest coś konkretnego na co warto zwrócić uwagę, czy długość mufy itd. będą takie same ? A... no i jeszcze jedno, przy wymianie korby nie powinno być mam nadzieję problemu z łańcuchem (a co za tym idzie kasetą), prawda ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hetman Napisano 22 Września 2010 Udostępnij Napisano 22 Września 2010 A takie głupie pytanie: dlaczego nie wymienić samego lewego ramienia? Wstyd ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Warthog Napisano 24 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2010 A powiedz mi, gdzie kupię lewe ramię ? Byłoby to najlepsze rozwiązanie, aczkolwiek nie znalazłem nawet używanego ramienia od hollowtech... co najwyżej pare ramion na kwadrat, ale nawet długość nie ta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miecho87 Napisano 24 Września 2010 Udostępnij Napisano 24 Września 2010 Chyba powinna pasować -> link Allegro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Warthog Napisano 25 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2010 Dzięki za chęci, ale dopiero teraz wszedłem i już po sprawie, ale skoro się pojawiają to może jeszcze coś uda mi się upatrzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hetman Napisano 26 Września 2010 Udostępnij Napisano 26 Września 2010 Trzeba polować, jak widać coś się pojawia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.