Pymyn Napisano 16 Września 2010 Napisano 16 Września 2010 Jak na razie zamowilem tylne kolo w nastepujacej konfiguracji: Obrecz Mavic XC 717: http://www.cyklotur.com/x_C_Sz2__T_Obr%EAcz+XC+717.html?PT=53118843&PZTA=8&HNT=T&PD=53010898&WSZDZ=T Piasta Shimano Deore: http://www.cyklotur.com/x_C_Sz2__T_Piasta+tylna+DEORE+2010+FH-M590.html?PT=53162005&PZTA=8&HNT=T&PD=53010907&WSZDZ=T Szprychy CN Spoke: http://www.cyklotur.com/x_C_Sz2__T_Szprycha+DB454.html?PT=53143567&PZTA=8&HNT=T&PD=&WSZDZ=T Obecne tylne kolo nie jest zbyt ciekawe. Piasta Joy tech, obrecz Alexrims MX18, ktora byla centrowana juz pare razy. 99% szprych luznych ( skakalem kiedys ze schodow rowerem do XC hardtailem ). Za pare tygodni dokupie jeszcze przednie kolo w takiej samej konfiguracji. Dodatkowo mam zamiar kupic opony Schwalbe Smart Sam 26 x 2.10 tj tutaj: http://www.centrumrowerowe.pl/08710075052/Schwalbe-Smart_Sam_Sport_Performance_Opona_26x2_1_czarna_drutowa/Produkt.aspx. Jestem ciekaw jak ta obrecz sie spisuje i jaka jest roznica podczas przyspieszania itd. przy jezdzie z kolem, w ktorym szprychy sa prawidlowo napiete. Interesuje mnie rowniez czy piasty Deore z lozyskami kulkowymi tocza sie lepiej niz takie Joy techy ?
crazycode Napisano 17 Września 2010 Napisano 17 Września 2010 Nowa obręcz jest lżejsza, więc będziesz lepiej przyspieszał. Natomiast piasty Deore będą się toczyły jak maszyny, ponieważ mają polerowane kulki, konusy i bieżnie (tak twierdził sprzedawca w rowerowym). Przesiadłem się ze zwykłych Joy Techów na maszyny i różnica jest ogromna.
browar Napisano 17 Września 2010 Napisano 17 Września 2010 Do czego ma być te koło,bo chyba nie do skakania ze schodów?Lekka wyczynowa obręcz i cieniowane szprychy to raczej nie do masakry na murkach A piasty to na pewno nie będą się toczyły jak na łożyskach maszynowych,nie dość że model nie najwyższy,to jeszcze został pozbawiony w tym roku gumowych osłon przeciwkurzowych.
Pymyn Napisano 17 Września 2010 Autor Napisano 17 Września 2010 @Up Nie, nie do skakania ze schodow. Kiedys tak katowalem rower do tego nie przeznaczony, teraz juz jazda tylko glownie po miescie i lasach.
Miecho87 Napisano 17 Września 2010 Napisano 17 Września 2010 został pozbawiony w tym roku gumowych osłon przeciwkurzowych. A skąd niby ta rewelacja?
browar Napisano 17 Września 2010 Napisano 17 Września 2010 Na zdjęciu z linku wyrażnie widać brak gumowej osłony lewej strony piasty,starsze roczniki jeszcze ją miały.
Miecho87 Napisano 17 Września 2010 Napisano 17 Września 2010 Tylna ma pod metalowym kapslem (6) jeszcze jeden (7), chyba gumowy. Schemat przedniej niestety chyba nie działa, ale wersja pod tarczę ma oprócz tego metalowego dekla (7), gumowy (8) i jeszcze o-ring (4).
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.