KosteQ Napisano 16 Września 2010 Udostępnij Napisano 16 Września 2010 Witam, może Wy macie jakiś pomysł na piastę 28H pod DISC do XC/Maratony? Szukam i nic ciekawego nie mogę znaleźć Piasta nie musi być najlżejsza na świecie ale lekka miło widziana. Najlepiej jak można by ją kupić w Polsce. Jedynie znalazłem piastę Progress, ale nie wiadomo jak u niej z wytrzymałością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miecho87 Napisano 16 Września 2010 Udostępnij Napisano 16 Września 2010 Się ciesz, że w ogóle jest coś dostępne w przyzwoitej cenie. Jakiś czas temu szukałem tylnej piasty pod tarczę i 28h to nie było nic poza piastami po 1k zł i więcej. Ten Progress to niby polska marka, ale po ich stronie www widać, że Tajwan z ich napisem. Co oczywiście nie znaczy od razu, że są złe te piasty czy coś - nie wiem, nie korzystałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marsman Napisano 17 Września 2010 Udostępnij Napisano 17 Września 2010 może http://www.soul-kozak.com/sklep/series-disc-edge-p-28.html a w zeszłym roku Kozak zrobił promocje na jakieś pozostałości i kolega kupił piaste z 2006 ważącą 113g za ...99pln... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieborak Napisano 17 Września 2010 Udostępnij Napisano 17 Września 2010 Albo Rotaz? http://allegro.pl/rotaz-super-lite-piasty-xc-disc-i1198277625.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 17 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2010 Kozak trochę za drogi, chyba że zrobili by niezłą obniżkę po sezonową. A po za tym kiedyś obiło mi się o uszy, że piasty Kozaka nie słyną z super wytrzymałości, czy to prawda? za ten 1k pln albo i mniej wolał bym złożyć koło z 32 szprychami, ale to w ostateczności jeśli nic nie znajdę na 28H. Rotaz niestety mi nie wchodzi link, a nawet allegro nie chce mi działać Progress wygląda całkiem nieźle ale zawsze jest pytanie co tam w środku siedzi i ile wytrzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marsman Napisano 18 Września 2010 Udostępnij Napisano 18 Września 2010 mam kłopoty z przednią piastą i jakoś tak zapomniałem że jest jeszcze coś takiego jak tylna wg strony producenta Novatec D712 występuje w wersji pod 28h ale czy jest do dostania u nas?? tu jest dostępna piasta w wyglądzie identyczna jak D712. oczywiście jako Novatec byłaby tańsza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 18 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2010 Odezwałem się do tego sklepu, który ma tego Rotaza, czy to aukcja piast szosowych czy mtb (bo w opisie szosa a na fotach mtb) i oczywiście MTB 28H Disc, chcą mi ją sprzedać za 300pln. Czy Rotaz jest warty tej ceny, czy wytrzyma 1 lub 2 sezony tylko i wyłącznie wyścigowe, bez treningów? Hm... a wiecie kto jest dystrybutorem Novateca? może oni będą coś wiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieborak Napisano 18 Września 2010 Udostępnij Napisano 18 Września 2010 Komplet za 300? Już jakiś czas wystawia je na allegro. A dystrybutorem novateca jest Speeder Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 18 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2010 Nie, tylko za tył, bo przód mi działa bez zarzutu Ok, dzięki, jak wrócę z treningu to się odezwę do nich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marsman Napisano 18 Września 2010 Udostępnij Napisano 18 Września 2010 kiedyś rotaz stosował bardzo nietypowe łożyska lepiej sprawdź przed zakupem jak to teraz wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 30 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2010 Chyba sprawa się rozwiązała 'sama'... Na maile nikt nie odpowiada, ani ci od Rotaza w sprawie łożysk ani ci od Novateca w sprawie ew. sprowadzenia piasty pod 28 szprych. Ale do sedna sprawy, dzisiaj na treningu po glebie na zjeździe, pogiąłem przednie koło też 28 szprych. Obręcz niestety już nie do uratowania, a była to FRM XMD333 Najprawdopodobniej złożę przednie koło z piasty FRM Pro Disc, która pochodzi z tego koła które pogiąłem oraz reszty z tylnego koła czyli obręczy Mavica 717 pod v i szprych DT Revo. Szprychy powinny pasować ponieważ obydwie piasty FRMa mają takie same kołnierze. I teraz mam następne pytanie do Was. Ile bym mógł wziąć za to koło? - Piasta FRM Pro Disc pod tarcze, niestety jakiś standard FRMa (coś na wzór Centelock) ale mam adaptery na 6 śrub, na maszynach (miesiąc temu zmieniane), używana 2,5 roku głównie w wyścigach, lecz jak widać na treningach też czasami jeździła. - Obręcz Mavic 717 pod V używana na 2 wyścigach i 1 tydzień na trasie wyścigu. - Szprychy DT Revo 28 sztuk, używane tak samo jak obręcz, drugi raz zaplecione będą, nigdy nie centrowałem koła z nimi. Z góry dzięki Kostek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 A propos piast to jeszcze możesz się tym zainteresować: http://allegro.pl/ultralekka-piasta-tylna-a2z-xcri-2010-tylko-239g-i1246702464.html i przód http://allegro.pl/ultralekka-piasta-a2z-xcf-2010-119g-i1246702463.html . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 30 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2010 No tak ale potrzebowałem piasty pod 28 szprych, a te są pod 32. Teraz jak by mi się udało sprzedać to przednie koło, to bym chciał kupić Mavici Crossmaxy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 19 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2011 Odświeżam trochę temat. Po przeliczeniach wagowych i cenowych doszedłem do wniosku, że lepiej było by złożyć jakieś lekkie kółka. Z przodem nie było by problemu, bo piastę mam FRMa, która została mi z wcześniejszych kół. Z tyłem jest trochę gorzej. Bo albo muszę kupić jakąś nową piastę, ale też nie chciał bym się pakować w coś takiego jak Novatec/Rotaz/Boplight... Dlatego pomyślałem że zreanimuję tylnego FRMa. Wymienić muszę w nim zapadki i cały ten mechanizm który je trzyma (nie umiem tego nazwać). Wie ktoś od jakiej piasty mogło by to pasować? Za chwilę wstawię zdjęcia części ze środka piasty do galerii na picasie. https://picasaweb.google.com/pkostecki3 Link do albumu: https://picasaweb.google.com/pkostecki3/FRM?authkey=Gv1sRgCJrGqdijgezaygE#5631039664799520002 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 11 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2011 Może jednak ktoś miał by pomysł na jakąś piastę w celu przełożenia środka do FRMa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid Napisano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2011 za 2 tygodnie bedę miał piasty rivala na 28otworów, w polsce raczej mało znane, testujemy je od jakiegoś czasu i nie było z nimi problemów. Waga 140/280 przod/tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 12 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2011 Więcej info mógł byś podać na temat tych piast? Głównie nie chodzi mi o nową piastę pod 28 szprych, bo i tak muszę całe nowe koła złożyć. Po prostu gdybym uratował moją piastę FRM pod 28H to by to znacznie uratowało mój portfel. Jeśli zaś się nie uda, to pewnie złoże koła na komplecie nowym 240s, bo nie chcę piast typu Novatec/rotaz itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2011 Wg mnie jedynym wyjściem jest napisanie do FRM'a czy mają części zapasowe do Twojej piasty. System zapadkowy jest na tyle nietypowy, że nic normalnego nie będzie tu pasowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 12 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2011 Pisałem do nich już jakiś czas temu, odpowiedzi żadnej. Rozmawiałem nie dawno z Michałem Kucewiczem, który bawił się kiedyś w sprzedaż FRMa i powiedział że chyba raczej ciężko będzie dostać te części od FRMa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.