YgreK Napisano 14 Września 2010 Udostępnij Napisano 14 Września 2010 Posiadam taki amortyzator "RST Gila TnL (Turn&Lock), 100mm, olejowo-sprężynowy z eleastometrem, z blokadą" w moim Kelly's Quartz. Ostatnio wybrałem się w teren i zauważyłem, że w ogólnie nie pracuje. W domu jak naciskam z całej siły na kierownice ugina się max 3cm. Macie jakieś rady co mam zrobić? Czy lepiej kupić nowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 14 Września 2010 Udostępnij Napisano 14 Września 2010 Serwisowałeś go kiedykolwiek? Jak nie to masz odpowiedź. RST serwisuje się co miesiąc żeby to w ogóle się uginało, taka jest prawda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YgreK Napisano 14 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2010 Serwis był w kwietniu, od tamtego czasu przejechałem ~1200km... Chyba będę musiał sobie kupić nowy, bo chyba nie opłaca się go co chwila serwisować... ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 15 Września 2010 Udostępnij Napisano 15 Września 2010 Wystarczy jedna wyprawa w błocie i deszczu i amor przestanie dobrze pracować. Jak już będziesz kupował to nie taki sam tylko klasa minimum Raidona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.