atomic Napisano 14 Września 2010 Napisano 14 Września 2010 Witam serdecznie uczestników forum! Chciałbym zasięgnąć rady w sprawie zakupu roweru. Do jakiego sklepu na terenie Poznania lub okolic najlepiej się udać? Oczekuję przede wszystkim fachowej pomocy w doborze odpowiedniej ramy przy zachowaniu właściwej sylwetki. Nie znam się na rowerach i generalnie celować będę w markę Author ponieważ jestem zadowolony z jakości egzemplarza, który posiadam. pozdrawiam Tomek
arroyo Napisano 14 Września 2010 Napisano 14 Września 2010 Cyklotour, mają authory i znają się na rzeczy, pracują tam obeznani w temacie młode osoby.
michalbike Napisano 16 Września 2010 Napisano 16 Września 2010 Także zdecydowanie polecę Cyklotur. Zakup roweru to jedno, jednak później w razie jakiś problemów (odpukać) można liczyć na fachową pomoc. U konkurencji, albo pracują przypadkowi ludzie z ulicy, którzy z rowerami mają bardzo mało wspólnego, albo nie ma wyboru, albo też są zbyt wysokie ceny. Także z czasem można bardzo szybko zniechęcić się do pedałowania. Uważam Cyklotur za optymalny wybór
atomic Napisano 16 Września 2010 Autor Napisano 16 Września 2010 Dziękuję za odpowiedzi. Na pewno odwiedzę ten sklep wkrótce. Pozdrawiam.
nieborak Napisano 16 Września 2010 Napisano 16 Września 2010 U konkurencji, albo pracują przypadkowi ludzie z ulicy, którzy z rowerami mają bardzo mało wspólnego Co jak co ale nie spotkałem jeszcze w żadnym rowerowym kogoś przypadkowo tam pracującego.
michalbike Napisano 16 Września 2010 Napisano 16 Września 2010 Uwierz mi, że masz szczęście. Nie mówię o jednorazowym pobycie w sklepie, mam cały czas na myśli powiedzmy regularne odwiedzanie sklepu. Tylko do Cykloturu mam pewne zaufanie. Obsługa np. w serwisie Eurobike i kompetencja serwisantów woła o pomstę do nieba. Nie wiem jakie Ty masz sklepy na myśli, może być tak, że zaopatrywałeś się w tych samych co ja, jednak obsługiwali Cie inni sprzedający