Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Bar Ends: (Rogi)

Bar Plugs: (Korki do kierownicy) XLC 4

Bottle Cage: (Koszyk nab idon) Zefal Spring 25

Brake (Front): (Hamulec przedni) Avid Elixir 5 + śrubki + Shimano RT-75 413

Brake (Rear): (Hamulec tylny) Avid Elixir 5 + śrubki, adapter + Shimano RT-75 455

Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) Avid Elixir 5

Cables: (Pancerze i linki) Jagwire 87

Cassette: (Kaseta) Shimano CS-M770 11-32t 258

Chain: (łanńuch) Wipperman Connex 9sg 108og. 273

Crankset: (Korby) Shimano FC-M660 899

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano FD-M660 152

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano RD-M772-SGS 220

Fork: (Widelec) RockShox Sid Race + pushlock 1540

Rear Shock: (Damper)

Frame: (Rama) Kelly's Majestic 2009 19.5" 1996 ( rama, hak, 4 śrubki alu, miski i łożyska sterów )

Grips: (Gripy) XLC 38

Handlebar: (Kierownica) Ritchey Pro 170

Handlebar Tape: (Owijka)

Headset: (Stery) Ritchey zintegrowane - waga z ramą

Pedals: (Pedały) Shimano PD-M540 353

Seat: (Siodło) Fi'zi:k Aliante Delta XM 285

Seatpost: (Sztyca) Ritchey Comp 264

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy)No name 41

Shifters: (Manetki) Shimano SL-M660 206

Skewers: (Zaciski koł) Shimano Deore 122

pacers: (Podkładki pod mostek) Ritchey 43

Starnut: (Gwiazdka) waga z amorem

Stem: (Mostek) Ritchey Comp 177

Tire (Front): (Opona przednia) Continental Race king 2.2 606

Tire (Rear): (Opona tylna) Continental Race king 2.0 580

Top Cap: (Top cap) Ritchey 15

Tubes: (Dętki) CSC 1.5-2.3, Trax 1,25-2.25 391

Wheel Front: (Koło przednie) 1017

-Hub: (Piasta) Shimano HB-M525

-Rim: (Obręcz) Kbix WMX

-Spokes: (Szprychy) Cn spoke?

-Nipples: (Nyple) Cn spoke?

-Rim tape: (Opaska) x

Wheel Rear: (Koło tylne) 1207

-Hub: (Piasta) Shimano HB-M525

-Rim: (Obręcz) Kbix WMX

-Spokes: (Szprychy) Cn spoke?

-Nipples: (Nyple) Cn spoke?

Rim tape: (Opaska) x

Misc : (Inne)

Suma : 11775g.

Niestety ciężko...

Do wymiany koła, rama, rurki, zaciski kół i sztycy, dętki i opony

 

Zdjęcia niedługo :)

Edytowane przez Kamil515
  • 4 tygodnie później...
Napisano (edytowane)

Crankset: (Korby) Shimano FC-M660 802 ... w rozpisce wpisałem przez przypadek 899... przynajmniej 97g w dół ;)

Tubes: (Dętki) 2 x XLC Light Tube 274

całość : 11563g

Edytowane przez Kamil515
Napisano (edytowane)

Bar Plugs: (Korki do kierownicy) XLC 4

Bottle Cage: (Koszyk nab idon) Zefal Spring 25

Brake (Front): (Hamulec przedni) Avid Elixir 5 + śrubki + Shimano RT-75 413

Brake (Rear): (Hamulec tylny) Avid Elixir 5 + śrubki, adapter + Shimano RT-75 455

Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) Avid Elixir 5

Cables: (Pancerze i linki) Jagwire 87

Cassette: (Kaseta) Shimano XT CS-M770 11-32t 258

Chain: (łanńuch) Shimano XT CN-HG93 108og. 269

Crankset: (Korby) Shimano SLX FC-M660 899

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano SLX FD-M660 152

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XT RD-M772-SGS 220

Fork: (Widelec) RockShox Sid Race + pushlock 1540

Rear Shock: (Damper)

Frame: (Rama) Kelly's Majestic 2009 19.5" 1996 ( rama, hak, 4 śrubki alu, miski i łożyska sterów )

Grips: (Gripy) XLC 38

Handlebar: (Kierownica) Ritchey Pro 170

Handlebar Tape: (Owijka)

Headset: (Stery) Ritchey zintegrowane - waga z ramą

Pedals: (Pedały) Shimano PD-M540 353

Seat: (Siodło) Fi'zi:k Aliante Delta XM 285

Seatpost: (Sztyca) Ritchey Comp 264

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy)No name 41

Shifters: (Manetki) Shimano SL-M660 206

Skewers: (Zaciski koł) Shimano Deore 122

pacers: (Podkładki pod mostek) Ritchey 43

Starnut: (Gwiazdka) waga z amorem

Stem: (Mostek) Ritchey Comp 177

Tire (Front): (Opona przednia) Continental Race king 2.2 606

Tire (Rear): (Opona tylna) Continental Race king 2.0 580

Top Cap: (Top cap) Ritchey 15

Tubes: (Dętki) 2 x XLC Light Tube 274

Wheel Front: (Koło przednie) Fulcrum Red Metal 5 829

-Hub: (Piasta)

-Rim: (Obręcz)

-Spokes: (Szprychy)

-Nipples: (Nyple)

-Rim tape: (Opaska)

Wheel Rear: (Koło tylne) Fulcrum Red Metal 5 988

-Hub: (Piasta)

-Rim: (Obręcz)

-Spokes: (Szprychy)

-Nipples: (Nyple)

Rim tape: (Opaska)

Misc : (Inne)

Suma : 11251g

Edytowane przez Kamil515
Napisano

Mendoza być może trafiłem na lżejsze bo z tego co pamiętam jedna ważyła ciut powyżej 600gram a druga nawet niecałe 600-używane ale w dobrym stanie

Napisano (edytowane)

Opony są kevlarowe czy drutowe ? Szukam wagi Race king 2.2 [drut] i nigdzie nie mogę znaleźć.

 

Moje opony są kevlarowe.

koszyk na bidon oryginał. Nic z nim nie robiłem.

Edytowane przez Kamil515
  • 1 miesiąc temu...
Napisano (edytowane)

Brake (Front): (Hamulec przedni) Avid Elixir 5 + śrubki + G3CS 160 mm 385

Brake (Rear): (Hamulec tylny) Avid Elixir 5 + śrubki, adapter + G3CS 160 mm 426

Całość : 11174g

Edytowane przez Kamil515
Napisano (edytowane)

Teraz do wymiany idą:

- opony ( pewnie wezmę jakieś Rocket Rony. Zysk na wadze około 400g )

- zaciski kół ( myślę o dartmoor'ach bolt on. Zysk 60g )

- może dętki FOSS'a ( zysk 20g, a przy okazji niezawodność )

- chwyty na KCNC ( zysk 30g )

 

Także będzie 510g mniej ;). 10,6kg już mnie w miarę satysfakcjonuje. Za rok zmienię kokpit. Uważam, że jeszcze teraz nie ma sensu.

Edytowane przez Kamil515
  • Mod Team
Napisano

Ktoś musi icon_mrgreen.gif

 

Sam jestem ciekaw jak dętki FOSSa się spisują.

 

Moim zdaniem, skoro trzeba i tak później wymienić dętkę to mamy 45 zł wyrzucone w błoto.

Napisano

No można, szczególnie, że tu nie ma talku :) Ale te dętki już same w sobie są bardziej odporne, a jak wlejesz mleczko to już takie lekkie nie będą.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

To może trochę opowiem o dętkach Foss'a, mimo ze to nie temat o nich. Jeżdze na nich od pół roku to już zdanie mam wyrobione, oczywiście można powiedzieć ze to nie jest zdanie obiektywne, bo jestem ich dystrybutorem.

Hasło "nieprzebijalne" jest hasłem nietrafionym, no ale redaktor MTBnews.pl takiego hasła użył i wielu podłapało.

Dętki oczywiście da się przebić, jednak jeśli coś sie do nich wibje i pozostanie w oponie to dętka poprzez swoją elastyczność zaciśnie sie na tym przedmiocie i będzie trzymać powietrze, lub będzie schodzić dużo wolniej niż w przypadku zwykłej dętki. Testowałem na szprychach dt revolution i nawet w cieniowanym miejscu szprychy dętka dalej sie zaciskała i trzymała powietrze.

Połączenie tej dętki z mleczkiem jest świetnym rozwiązaniem, łatwo sie aplikuje (wykrecalne wentyle presta) i nawet jak przedmiot wbity zostanie usunięty, to lekko zaciśnieta dętka w miejscu przebicia dużo łatwiej sie zakleja.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...