Kamil515 Napisano 11 Września 2010 Udostępnij Napisano 11 Września 2010 (edytowane) Bar Ends: (Rogi) Bar Plugs: (Korki do kierownicy) XLC 4 Bottle Cage: (Koszyk nab idon) Zefal Spring 25 Brake (Front): (Hamulec przedni) Avid Elixir 5 + śrubki + Shimano RT-75 413 Brake (Rear): (Hamulec tylny) Avid Elixir 5 + śrubki, adapter + Shimano RT-75 455 Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) Avid Elixir 5 Cables: (Pancerze i linki) Jagwire 87 Cassette: (Kaseta) Shimano CS-M770 11-32t 258 Chain: (łanńuch) Wipperman Connex 9sg 108og. 273 Crankset: (Korby) Shimano FC-M660 899 Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano FD-M660 152 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano RD-M772-SGS 220 Fork: (Widelec) RockShox Sid Race + pushlock 1540 Rear Shock: (Damper) Frame: (Rama) Kelly's Majestic 2009 19.5" 1996 ( rama, hak, 4 śrubki alu, miski i łożyska sterów ) Grips: (Gripy) XLC 38 Handlebar: (Kierownica) Ritchey Pro 170 Handlebar Tape: (Owijka) Headset: (Stery) Ritchey zintegrowane - waga z ramą Pedals: (Pedały) Shimano PD-M540 353 Seat: (Siodło) Fi'zi:k Aliante Delta XM 285 Seatpost: (Sztyca) Ritchey Comp 264 Seatpost clamp: (Zacisk sztycy)No name 41 Shifters: (Manetki) Shimano SL-M660 206 Skewers: (Zaciski koł) Shimano Deore 122 pacers: (Podkładki pod mostek) Ritchey 43 Starnut: (Gwiazdka) waga z amorem Stem: (Mostek) Ritchey Comp 177 Tire (Front): (Opona przednia) Continental Race king 2.2 606 Tire (Rear): (Opona tylna) Continental Race king 2.0 580 Top Cap: (Top cap) Ritchey 15 Tubes: (Dętki) CSC 1.5-2.3, Trax 1,25-2.25 391 Wheel Front: (Koło przednie) 1017 -Hub: (Piasta) Shimano HB-M525 -Rim: (Obręcz) Kbix WMX -Spokes: (Szprychy) Cn spoke? -Nipples: (Nyple) Cn spoke? -Rim tape: (Opaska) x Wheel Rear: (Koło tylne) 1207 -Hub: (Piasta) Shimano HB-M525 -Rim: (Obręcz) Kbix WMX -Spokes: (Szprychy) Cn spoke? -Nipples: (Nyple) Cn spoke? Rim tape: (Opaska) x Misc : (Inne) Suma : 11775g. Niestety ciężko... Do wymiany koła, rama, rurki, zaciski kół i sztycy, dętki i opony Zdjęcia niedługo Edytowane 11 Września 2010 przez Kamil515 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamil515 Napisano 12 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2010 Uploaded with ImageShack.us Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adish Napisano 14 Września 2010 Udostępnij Napisano 14 Września 2010 (edytowane) Klocek W końcu wrzuciłeś rower Numerka nie zdjąłeś Edytowane 14 Września 2010 przez Adish Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamil515 Napisano 8 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2010 (edytowane) Crankset: (Korby) Shimano FC-M660 802 ... w rozpisce wpisałem przez przypadek 899... przynajmniej 97g w dół Tubes: (Dętki) 2 x XLC Light Tube 274 całość : 11563g Edytowane 8 Października 2010 przez Kamil515 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adish Napisano 9 Października 2010 Udostępnij Napisano 9 Października 2010 mi sie zdaje, że dobrze miałeś pytanie teraz, gdzie jest suport ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamil515 Napisano 9 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2010 Racja....a już się ucieszyłem Crankset: (Korby) Shimano FC-M660 899 Całość : 11662g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamil515 Napisano 14 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2010 (edytowane) Bar Plugs: (Korki do kierownicy) XLC 4 Bottle Cage: (Koszyk nab idon) Zefal Spring 25 Brake (Front): (Hamulec przedni) Avid Elixir 5 + śrubki + Shimano RT-75 413 Brake (Rear): (Hamulec tylny) Avid Elixir 5 + śrubki, adapter + Shimano RT-75 455 Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) Avid Elixir 5 Cables: (Pancerze i linki) Jagwire 87 Cassette: (Kaseta) Shimano XT CS-M770 11-32t 258 Chain: (łanńuch) Shimano XT CN-HG93 108og. 269 Crankset: (Korby) Shimano SLX FC-M660 899 Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano SLX FD-M660 152 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XT RD-M772-SGS 220 Fork: (Widelec) RockShox Sid Race + pushlock 1540 Rear Shock: (Damper) Frame: (Rama) Kelly's Majestic 2009 19.5" 1996 ( rama, hak, 4 śrubki alu, miski i łożyska sterów ) Grips: (Gripy) XLC 38 Handlebar: (Kierownica) Ritchey Pro 170 Handlebar Tape: (Owijka) Headset: (Stery) Ritchey zintegrowane - waga z ramą Pedals: (Pedały) Shimano PD-M540 353 Seat: (Siodło) Fi'zi:k Aliante Delta XM 285 Seatpost: (Sztyca) Ritchey Comp 264 Seatpost clamp: (Zacisk sztycy)No name 41 Shifters: (Manetki) Shimano SL-M660 206 Skewers: (Zaciski koł) Shimano Deore 122 pacers: (Podkładki pod mostek) Ritchey 43 Starnut: (Gwiazdka) waga z amorem Stem: (Mostek) Ritchey Comp 177 Tire (Front): (Opona przednia) Continental Race king 2.2 606 Tire (Rear): (Opona tylna) Continental Race king 2.0 580 Top Cap: (Top cap) Ritchey 15 Tubes: (Dętki) 2 x XLC Light Tube 274 Wheel Front: (Koło przednie) Fulcrum Red Metal 5 829 -Hub: (Piasta) -Rim: (Obręcz) -Spokes: (Szprychy) -Nipples: (Nyple) -Rim tape: (Opaska) Wheel Rear: (Koło tylne) Fulcrum Red Metal 5 988 -Hub: (Piasta) -Rim: (Obręcz) -Spokes: (Szprychy) -Nipples: (Nyple) Rim tape: (Opaska) Misc : (Inne) Suma : 11251g Edytowane 14 Października 2010 przez Kamil515 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustMe Napisano 15 Października 2010 Udostępnij Napisano 15 Października 2010 Opony są kevlarowe czy drutowe ? Szukam wagi Race king 2.2 [drut] i nigdzie nie mogę znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość JGa Napisano 15 Października 2010 Udostępnij Napisano 15 Października 2010 +/- 600gr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 15 Października 2010 Udostępnij Napisano 15 Października 2010 (edytowane) trochę więcej, min 650 gr ale pewnie pod 700 real http://allegro.pl/opona-continental-race-king-26x2-2-drutowka-i1267661038.html http://www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/bicycle/themes/mtb/cc_marathon/Race%20King/raceking_en.html Edytowane 15 Października 2010 przez Mendoza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marsman Napisano 15 Października 2010 Udostępnij Napisano 15 Października 2010 gdyby ten koszyczek na bidon tyle ważył to bym go nie zmieniał... chyba że coś z nim robileś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość JGa Napisano 16 Października 2010 Udostępnij Napisano 16 Października 2010 Mendoza być może trafiłem na lżejsze bo z tego co pamiętam jedna ważyła ciut powyżej 600gram a druga nawet niecałe 600-używane ale w dobrym stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamil515 Napisano 17 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2010 (edytowane) Opony są kevlarowe czy drutowe ? Szukam wagi Race king 2.2 [drut] i nigdzie nie mogę znaleźć. Moje opony są kevlarowe. koszyk na bidon oryginał. Nic z nim nie robiłem. Edytowane 17 Października 2010 przez Kamil515 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamil515 Napisano 21 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2010 Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Accent Slim 18g Całość : 11226g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamil515 Napisano 30 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2010 (edytowane) Brake (Front): (Hamulec przedni) Avid Elixir 5 + śrubki + G3CS 160 mm 385 Brake (Rear): (Hamulec tylny) Avid Elixir 5 + śrubki, adapter + G3CS 160 mm 426 Całość : 11174g Edytowane 30 Listopada 2010 przez Kamil515 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamil515 Napisano 2 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 (edytowane) Teraz do wymiany idą: - opony ( pewnie wezmę jakieś Rocket Rony. Zysk na wadze około 400g ) - zaciski kół ( myślę o dartmoor'ach bolt on. Zysk 60g ) - może dętki FOSS'a ( zysk 20g, a przy okazji niezawodność ) - chwyty na KCNC ( zysk 30g ) Także będzie 510g mniej . 10,6kg już mnie w miarę satysfakcjonuje. Za rok zmienię kokpit. Uważam, że jeszcze teraz nie ma sensu. Edytowane 2 Grudnia 2010 przez Kamil515 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasskulainen Napisano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2010 tez sie zastanawiam nad detkami fossa, pojawily sie w cykloturze i ich cena jest dosyc zachecajaca tylko nie chce byc krolikiem doswiadczalnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 3 Grudnia 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2010 Ktoś musi Sam jestem ciekaw jak dętki FOSSa się spisują. Moim zdaniem, skoro trzeba i tak później wymienić dętkę to mamy 45 zł wyrzucone w błoto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasskulainen Napisano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2010 z drugiej strony cena lekkich detek to tez okolice 30zl fossy podobno da sie latwo naprawic, poprzez zgrzewanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamil515 Napisano 3 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2010 A mniej więcej ile mleczka trzeba byłoby wlać do FOSS'a, żeby to cokolwiek się uszczelniło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adish Napisano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2010 Tam się chyba nie używa mleczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamil515 Napisano 3 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2010 Przecież można wlać mleczko do dętki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adish Napisano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2010 No można, szczególnie, że tu nie ma talku Ale te dętki już same w sobie są bardziej odporne, a jak wlejesz mleczko to już takie lekkie nie będą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid Napisano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2010 To może trochę opowiem o dętkach Foss'a, mimo ze to nie temat o nich. Jeżdze na nich od pół roku to już zdanie mam wyrobione, oczywiście można powiedzieć ze to nie jest zdanie obiektywne, bo jestem ich dystrybutorem. Hasło "nieprzebijalne" jest hasłem nietrafionym, no ale redaktor MTBnews.pl takiego hasła użył i wielu podłapało. Dętki oczywiście da się przebić, jednak jeśli coś sie do nich wibje i pozostanie w oponie to dętka poprzez swoją elastyczność zaciśnie sie na tym przedmiocie i będzie trzymać powietrze, lub będzie schodzić dużo wolniej niż w przypadku zwykłej dętki. Testowałem na szprychach dt revolution i nawet w cieniowanym miejscu szprychy dętka dalej sie zaciskała i trzymała powietrze. Połączenie tej dętki z mleczkiem jest świetnym rozwiązaniem, łatwo sie aplikuje (wykrecalne wentyle presta) i nawet jak przedmiot wbity zostanie usunięty, to lekko zaciśnieta dętka w miejscu przebicia dużo łatwiej sie zakleja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamil515 Napisano 11 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2010 No to już moje wątpliwości zostały rozwiane. Dzięki za udzielenie informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.