traktor90 Napisano 11 Września 2010 Napisano 11 Września 2010 Długo męcząc się z prawidłowym ustawieniem zacisku w Avid Elixir CR wkońcu udaje mi się prawidłowo ustawić. Następne dokręcam maksymalnie śruby od zacisku i mogę normalnie jechać. Ale po kilku kilometrach tarcza znowu zaczyna mi obcierać. Czemu?
Andrew Napisano 11 Września 2010 Napisano 11 Września 2010 Ależ to bardzo typowy problem dla tego chińsko-amerykańskiego badziewia. Wiele z tym nie zdziałasz. Sprawdź czy masz mocno zapięty zacisk koła.
traktor90 Napisano 11 Września 2010 Autor Napisano 11 Września 2010 Jutro dokręcę zaciski jeszcze mocniej(chyba nogą). Czy według Ciebie powinienem się spodziewać jeszcze jakichś usterek w moich hamulcach?
Andrew Napisano 12 Września 2010 Napisano 12 Września 2010 Możesz spodziewać się całej fali usterek. Na początek pękają tłoczki w klamkach, potem dźwignie latają na wszystkie strony. Oczywiście możesz mieć szczęście i wszystko będzie działać. Mocniejsze dokręcenie nic nie daje. To tłoczki w zacisku nierównomiernie się wysuwają, stąd ocieranie.
traktor90 Napisano 25 Września 2010 Autor Napisano 25 Września 2010 tzn. powinienem mocno zacisnąć ten zacisk koła? Myślałem że chodzi o zacisk hamulca.
Andrew Napisano 25 Września 2010 Napisano 25 Września 2010 Zacisk koła powinien być mocno zaciśnięty, żeby koło nie przestawiało się podczas mocnego hamowania. Mocne dokręcenie zacisków także jest niezbędne.
Cox Napisano 25 Września 2010 Napisano 25 Września 2010 Przerażasz mnie tymi opiniami o elixir cr, miałem je kupić z myślą o tm że to super hamulce, wszędzie polecane a tu taka kicha w opini srewisanta avidów, elixiry do dupy xtr się przegrzewają i ocierają o tarcze to co zostaję? żeby sie cieszyc z hamulcow? zostac przy v-kach?
ukaniex Napisano 25 Września 2010 Napisano 25 Września 2010 Kup soczki no. #5 od Andrew. ;-) w/w specjalista poleca SLX, Formule lub Magury. Z Formul najlepiej R1 a z Magury Marty.
traktor90 Napisano 26 Września 2010 Autor Napisano 26 Września 2010 żeby koło nie przestawiało się podczas mocnego hamowania. Nie za bardzo rozumiem. Jak koło może się przestawić? Ono przecież nie lata po osi piasty.
Miecho87 Napisano 26 Września 2010 Napisano 26 Września 2010 Ale jak jest słabo zapięte to może się przesuwać w haku.
traktor90 Napisano 26 Września 2010 Autor Napisano 26 Września 2010 A gdybym dał komuś żeby ustawił mi dobrze ten zacisk to później może zajść konieczność ponownego ustawienia go? Np jak wyjmę i włożę kolo albo wymienię klocki?
Miecho87 Napisano 26 Września 2010 Napisano 26 Września 2010 Nie umiesz zamykać zacisku osi? Bo jak umiesz to nie wiem w czym problem.
Czajnik Napisano 26 Września 2010 Napisano 26 Września 2010 u mnie w tekro po każdym zdjęciu koła trzeba ustawiać zacisk ponieważ zaczyna obcierać
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.