endrju771 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 Witam, przesiadłem się właśnie z v-ek na tarcze. Heble dorwałem okazyjnie, są to Shimano M486. Do tego tarcze SM-RT62 Centerlock. Dziś je zamontowałem, no i mam takie dwa problemy. Przednie koło nie kręci się wcale, a tylne szoruje o tarcze. Może wiecie jak te heble wyregulować i w ogóle? Ja pierwszy raz mam z tym do czynienia. Jeśli już, to wytłumaczcie mi to łopatologicznie, będę wdzięczny za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miecho87 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 Wyszukiwarka działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crazyk Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 Klocki są tak blisko siebie, że tarcza nie wchodzi, tak? Wyjmij koło/tarcze z zacisku i wsadzając np. płaski śrubokręt pomiędzy klocki rozepchaj je. Pamiętaj aby nie zaciskać klamki hamulca, jeżeli tarczy nie ma w zacisku (wtedy właśnie tłoczki się wysuną i efekt będzie taki jak napisałeś). Regulacja hampli: Luzujesz lekko śruby mocujące zacisk, naciskasz klamkę hamulca, ciągle trzymając klamkę hamulca dokręcasz te 2 śruby. Koniec - wyregulowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KONAT Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 Hey Odkręć zaciski hamulców, następnie wciśnij klamkę hamulca i dokręć wcześniej poluzowane śruby, jeżeli masz dość sztywne tarcze to powinno pomóc. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
endrju771 Napisano 10 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2010 Klocki są tak blisko siebie, że tarcza nie wchodzi, tak? Wyjmij koło/tarcze z zacisku i wsadzając np. płaski śrubokręt pomiędzy klocki rozepchaj je. Pamiętaj aby nie zaciskać klamki hamulca, jeżeli tarczy nie ma w zacisku (wtedy właśnie tłoczki się wysuną i efekt będzie taki jak napisałeś). Regulacja hampli: Luzujesz lekko śruby mocujące zacisk, naciskasz klamkę hamulca, ciągle trzymając klamkę hamulca dokręcasz te 2 śruby. Koniec - wyregulowane Nie nie, tarcza normalnie wchodzi, ale klocki szorują. Przedni adapter jest za szeroki, właśnie zauważyłem, że jest już porysowany, dlatego koło nie kręci. W takim stanie go już nie zwrócę, jedyna opcja to szlifować. Dziękuję bardzo wszystkim za rady, zaraz pójdę się jeszcze z tym mocować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 10 Września 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Września 2010 Też kiedyś miałem teki za szeroki adapter, na 160 przód. Kilkanaście minut z diaksem i pasowało . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
endrju771 Napisano 10 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2010 20 minut szorowania o podłogę i zrobiłem taki luz, że by druga tarcza się zmieściła Wiem czemu dodatkowo blokowało mi się przednie koło. Śruby były za długie, musiałem dać krótsze i pomogło. Tylko dalej mam mały problem. Na odkręconym zacisku przód kręci się elegancko, jak dokręcę śruby, to zaczyna mi klekotać, już nie mam siły. Tylny zrobiony elegancko, nie szoruje ani nic, ale ten nieszczęsny przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
endrju771 Napisano 11 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2010 Wybaczcie mi post pod postem, ale chciałbym się podzielić z wami moim odkryciem co było problemem. Zeszlifowałem adapter, zeszlifowałem zacisk, a przyczyną była za duża śrubka, główka zahaczała o tarczę. Dałem tylko podkładkę i jest w porządku, wszystko pracuje elegancko, zastrzeżeń brak. Dziękuję wszystkim jeszcze raz za porady, bez Was pewnie do teraz się z tym męczył i nie wiedział jak wyeliminować szorowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.