Skocz do zawartości

[odzież zima] na niskie temperatury

makrosso

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przejrzałem dziś kilkanaście tematów nie znalazłem odpowiedzi.

Szykuję się powoli do pierwszej zimy na rowerze i poszukuję rady przy wyborze stroju.

Mam bieliznę termoaktywną (góra i dół), ona + zwykły letni strój na obecną pogodę się spisuje.

Jednak mam zamiar jeździć również w zimie i to przy temperaturach poniżej 0.

Kompletnie nie znam się na odpowiednich ciuszkach a nie chciałbym utopić paręset złotych przy złym wyborze.

W sklepie rowerowym widziałem komplet góra-dół, z dość grubego materiału coś jak pianka do nurkowania miejscami dodatkowo obszyta gąbkami czy czymś takim :)

Koledzy rowerzyści na pewno macie doświadczenia z zimą - podzielcie się :devil:

Wersja dla szybkojeżdżacych miłośników lajkry:

Bluza taka. Kurtka ma wentylację pod pachami, końce rękawów zaciskane na rzepy, dół nie podjeżdża. Jest pancerna ale elastyczna i nie szeleści na mrozie. (Mam już drugą taką, bo pierwsza zdarła się ratując mój tyłek przy koszmarnej wywrotce dwie zimy temu) Jak jest -10 to pod w.w. kurtkę a na bieliznę wkładam jeszcze cienki polar. Jeśli jeździsz szybko to będziesz się pocił więc ważne by, szczególnie kurtka miała jakieś sensowne suwaki do wentylacji.