kubaszwiecLBK Napisano 9 Września 2010 Napisano 9 Września 2010 Doradźcie czy to będzie ok. Wózek-http://allegro.pl/przerzutka-tylna-shimano-deore-rd-m592-sgs-shadow-i1206950298.html Klamkomanetki-http://allegro.pl/klamkomanetki-deore-m530-dual-control-s-eurobike-i1216573608.html widzę że tu jest tylko jeden przycisk jak się tu wrzuca bieg wyżej a jak niżej? Kaseta-http://allegro.pl/kaseta-shimano-deore-cs-hg-50-9rz-centrumrowerowe-i1210875404.html Mam korbę truvativ x-flow i niemam zamiaru jej w najbliższym czasie wymieniać. Mój budżet to ok.300zł i nie więcej jak będzie ok to napiszcie jak nie to doradźcie jaki inny zestaw. Z góry dzięki i pordrawiam!(jetem świeży i nie wiem jak dodac link,skopiujcie i wklejcie do wyszukiwarki)
Qamal Napisano 9 Września 2010 Napisano 9 Września 2010 Wszystko będzie dobrze współpracowało. Co do klamko manetek to się zmienia przełóżenia za pomocą dźwigni hamulca. Oprócz tego że mozesz nim hamować to porusza się góra dół i w taki sposób zmieniasz przełożenia. Powinieneś zrozumieć o co mi chodzi
kubaszwiecLBK Napisano 9 Września 2010 Autor Napisano 9 Września 2010 tak już wiem;) dzięki za odp.a czy to jak tak lekko nacisnę na to to się zmieni?czy np.podczas hamowania przerzutka się zmieni?(mam nadzieje że jest inaczej) pozdr
Mod Team sznib Napisano 9 Września 2010 Mod Team Napisano 9 Września 2010 Klamkomanetki dualcontrol są problematyczne właśnie z tego względu że możliwe są przypadkowe zmiany przełożeń podczas hamowania. Ja bym wolał manetki i klamki osobno.
Qamal Napisano 9 Września 2010 Napisano 9 Września 2010 Wszyscy tak piszą z tą przypadkową zmianą i mi jakoś się to nie przydarzyło nawet na wyboistych zjazdach.. Widać że ktoś puścił plotkę, a teraz wszyscy powtarzają. Co do zmiany przełożeń to prawa idzie leciutko prawie żadnych oporów nie ma a lewa klamko manetka trochę ciężej jednak.
kubaszwiecLBK Napisano 9 Września 2010 Autor Napisano 9 Września 2010 to teraz mam dylemat jakie wybrać klamkomanetki te co podałem link czy osobno klamki i osobno manetki?
Welniak Napisano 15 Września 2010 Napisano 15 Września 2010 Weź klamki i manetki osobno. Jak przywalisz kierą w drzewo i coś z setu manetka i klamka uszkodzisz to kupujesz jedną część. Jeżeli rozwalisz cała klamkomanetkę to kupujesz tak jakby obie części co jest naturalnie droższe. Co do zmiany biegu podczas hamowania. Jeździłem kilka razy w terenie z manetkami DC i nie zdarzyło mi się.
bender999 Napisano 15 Września 2010 Napisano 15 Września 2010 polecałbym klamki i manetki osobno ale miałęm kiedyś przyjemność testować DC i po chwili przyzwyczajenia jakoś się na tym jeździło nie zauważyłem aby podczas hamowania zmieniał mi się bieg
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.