sempth Napisano 7 Września 2010 Napisano 7 Września 2010 Witam! Mam pytanie, po ponad 3000km łańcuch zaczął mi przeskakiwać przy mocniejszym depnięciu na pedały. W związku z tym kupiłem nowy zestaw łańcuch i kasetę. Ale czy to pójdzie bez problemu ze starą korbą? Nic nie będzie przeskakiwać? Korba to Acera FC-M361. Nowy łańcuch i kaseta z grupy Alivio.
BUBUs Napisano 7 Września 2010 Napisano 7 Września 2010 To zależy w jakim stanie jest korba. Podaj jakieś zdjęcia
Mod Team sznib Napisano 7 Września 2010 Mod Team Napisano 7 Września 2010 W Acerze będzie stalowa zębatka, więc mocniejsza. Też mam stalową, po zeszłym, sezonie, tj. ok. 2,5tys km zmieniłem kasetę i łańcuch i korba przyjęła to bez kłopotów, obecny sezon i przebieg coś ponad 2tys. km i żadnych problemów, jeszcze długo pojeździ. No ale w sumie dużo zalezy czy ktoś lubi mocno deptać .
sempth Napisano 7 Września 2010 Autor Napisano 7 Września 2010 W Acerze będzie stalowa zębatka, więc mocniejsza. Też mam stalową, po zeszłym, sezonie, tj. ok. 2,5tys km zmieniłem kasetę i łańcuch i korba przyjęła to bez kłopotów, obecny sezon i przebieg coś ponad 2tys. km i żadnych problemów, jeszcze długo pojeździ. No ale w sumie dużo zalezy czy ktoś lubi mocno deptać . I właśnie przyjrzałem się dokładnie mojej korbie... Jeżdżę przeważnie na środkowej tarczy i to co zobaczyłem mnie przeraziło Z ładnie wyprofilowanych ząbków zrobiły się niskie, bardzo ostre trójkąty;/ Także lipa, czaka mnie wymiana także tej tarczy, no i łańcucha oraz kasety. Nie wiem czemu tak zajechana ta tarcza. Lubie wprawdzie szybko i dużo jeździć (3000km od 15 czerwca). Jak czekają mnie wymiany całego napędu co trzy miesiące to zbankrutuje chyba hehe W przyszłym sezonie mam zamiar zainwestować w korbę SLX, oraz bawić się w metodę trzech łańcuchów, mam nadzieję, że będzie wtedy lepiej
nax Napisano 8 Września 2010 Napisano 8 Września 2010 a nie bedzie tak, ze ewentualnie nowy lancuch tylko dotnie korbę? Ja bym sprobowal... U mnie problemow nie bylo, gdy zalozylem inna klase lancucha (HG) do starego modelu korby. Pewien czas przejezdzilem zanim zakupilem nowa korbe i problemow nie bylo. Tylko czasem trzeba sie liczyc z gorszym wrzucaniem z przodu. A teraz tez mam 'niskie trojkaty' w korbie ale poki co poglebilem je tylko i z lancuchem nowym wspolgralo to BDB
sebeq76 Napisano 9 Września 2010 Napisano 9 Września 2010 I właśnie przyjrzałem się dokładnie mojej korbie... Jeżdżę przeważnie na środkowej tarczy i to co zobaczyłem mnie przeraziło Z ładnie wyprofilowanych ząbków zrobiły się niskie, bardzo ostre trójkąty;/ Także lipa, czaka mnie wymiana także tej tarczy, no i łańcucha oraz kasety. Nie wiem czemu tak zajechana ta tarcza. Lubie wprawdzie szybko i dużo jeździć (3000km od 15 czerwca). Jak czekają mnie wymiany całego napędu co trzy miesiące to zbankrutuje chyba hehe W przyszłym sezonie mam zamiar zainwestować w korbę SLX, oraz bawić się w metodę trzech łańcuchów, mam nadzieję, że będzie wtedy lepiej Pamiętaj, że ząbki w korbie są od nowości "poprzycinane" żeby ułatwiać zmianę biegów, na 1 rzut oka wygląda to jak zjechana korba, ale tak nie jest.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.