pkpintercity Napisano 6 Września 2010 Napisano 6 Września 2010 Witam mam do was pytanie mam jakiś zwykły badziewny tylny amor do roweru wszystko było by OK gdyby nie to że ten rower pływa , wkurzyłem się i rozebralem go zresztą cały rower jest rozebrany bo był na piaskowaniu ( ale nie ważne ) rozebralem amora tłok amortyzatora nie na stałe zamocowany to teleskopu tylko chodzi po jego całej długości i tu jest moje pytanie czy to jest dobrze czy nie wg. mnie nie bo on wogóle nie daje żadnego oporu tylko sprężyna trzymała cały tył i teraz jeśli będe musiał kupić nowy amor to jaki byście mi polecili waże 100kg i chcę żeby miał regulację oraz był w miare dobry nie musi to być jakiś ekstra bajer i odrazu przedni chce wymienić gdyż jak wjade w dziure do przedni dobija do samego końca a on nie ma regulacji twardości porsze was o pomoc i administratora żeby nie usuwał posta to ęde bardzo wdzięczny za waszą pomoc a i jeszcze jedna sprawa jakieś fajne naklejki to wiecie gdzie mogę dorwać ??
Mod Team sznib Napisano 7 Września 2010 Mod Team Napisano 7 Września 2010 Jak safian napisał napisz co masz za sprzęt, najlepiej daj fotę. Jaka jest długość montażowa dampera? Jaki skok amortyzatora, czy jest na stery 1' czy 1 i 1/8'>? Bez tych danych trudno cokolwiek doradzić.
pkpintercity Napisano 7 Września 2010 Autor Napisano 7 Września 2010 Rower to jakis z hipermarketu ale robie mu generalke. Plan jest taki zmienic zwykłego górala z marketu na taki żeby miał lepszy wygląd i wymienic większość częsci na razie mam opony z maxisa 26' szer. 235 teraz chce amory wymienic rama aktulanie jest po piaskowaniu i ma nałożony podkład teraz przymierzam sie do malowania planuje coś na czarno taki agresywny wyglad przerzutki wymienic kasete żeby szybciej smigac itp. http://img715.imageshack.us/i/dscn0439r.jpg/[/media]"]rower
MonoVan Napisano 7 Września 2010 Napisano 7 Września 2010 nie lepiej kupić nowy rower? ramy marketowe to syfy
pkpintercity Napisano 7 Września 2010 Autor Napisano 7 Września 2010 Ale ja nim nie bede skakac czy cos w tym stylu tylko ze fajnie wygladal i zebym czerpal przyjemnosc z jazdy Przepraszam że zle wstawilem foto ale mam jakis z tym maly problem dlatego tylko podaje linka do zjecia : http://img715.imageshack.us/i/dscn0439r.jpg/
Lbx Napisano 7 Września 2010 Napisano 7 Września 2010 IMHO nie warto. Rama na 1", z amortyzatorów Sountur XCM tylko chyba? tył - to jest pseudodamper, ot - sprężyna nawinięta. Ogólnie rower do wymiany, (jeśli chciałbyś go 'unowocześnić' to miałbyś do wymiany ramę, zawieszenie przód + tył, pedały, przerzutkę przynajmniej tylną (widzę czerwone kółko Tourney`a), do tego hamulce, korbę, kierownicę (taką na 1,125"), kół się nie czepiam...)
Artro Napisano 7 Września 2010 Napisano 7 Września 2010 Tu nie chodzi o skakanie... W tych pieniądzach co wydasz na całkowitą modernizacje tego roweru, kupisz nowy lepszy i bardziej niezawodny. Na tej ramie nigdy nie będzie Ci się dobrze jeździło, bo konstrukcja ramy jest taka, że ZAWSZE będzie bujało, nawet jak dasz najwyższy model dampera Fox'a RP23
pkpintercity Napisano 7 Września 2010 Autor Napisano 7 Września 2010 Aha nie rower do wymiany to odpada taka opcja pedala juz wymienione manetki tez teraz chce przerzutki i ta zawieche . Uwiescie mi ten rower bedzie tylko sluzył do jazdy zadnych tam trików czy cos w tym stylu zwykły góral nic poza tym tylko ta zawiecha mnie wnerwia i przełozeinie chce wymienic zeby szybciej mozna bylo smigac to jest rower tak zeby gdzies pojezdzic czy dojechac do pracy naprawde mi sie to wogole nie oplaci zmiana roweru tylko chce mu zrobic maly Facelift i troche zwiekszyc komfort jazdy
Schwefel Napisano 7 Września 2010 Napisano 7 Września 2010 A ty uwierz nam, że na tym się nie da jeździć. Właśnie wymieniłeś jego główne wady - zawieszenie i wolna jazda. Jeździ się wolno bo część energii idzie w zawieszenie, część energii idzie w ogromne opory, część energii idzie w rozruszanie tych 20kg złomu i na samą jazdę niewiele zostaje.
tobo Napisano 7 Września 2010 Napisano 7 Września 2010 na allegro są dostępne ramy amortyzowane kellysa, bez dampera, cena bodajże 399 zł. nie jest to szczyt techniki ale i tak będzie lepsza od markeciaka. kellys jest aluminiowy, sądzę że conajmniej kilogram lżejszy od tej stalówki, prawdopodobnie nawet ze dwa kilo, może więcej... nie zamontujesz do twojej ramy żadnego sensownego widelca amortyzowanego. zostaną ci widelce o pseudopracy, z kiepskim wykonaniem i o ołowianej wadze.
Mod Team sznib Napisano 8 Września 2010 Mod Team Napisano 8 Września 2010 Jest jeszcze opcja zmiany ramy na sztywną jakąś ze sterami 1 i 1/8, do tego jakiś XCR i będzie tanio i dobrze . Np: http://allegro.pl/okazja-rama-leader-fox-amortyzator-rst-gratis-i1218140382.html http://allegro.pl/marin-nail-trail-limited-17-19-1-8kg-i1221128745.html Ed/ Tutaj 2 ramy do sprzedania: http://www.forumrowerowe.org/topic/76601-czesci-amorramykolo/
pkpintercity Napisano 8 Września 2010 Autor Napisano 8 Września 2010 dlaczego nie zamontuje ?? to naprawde redukcja wagi na miare złota 1 lub 2kg cóż bede sobie radził sam bo wszyscy piszecie zebym kupił rame ale własnie nie bede kupować ramy i nie musze miec jakiego dobrego amora moze byc jakis zwykly tylko zeby mial regulacje twardosci nie musza byc olejowe czy bóg wie jakie
Timon92 Napisano 8 Września 2010 Napisano 8 Września 2010 Skoro jesteś mądrzejszy niż wszyscy to po co w ogóle z nami rozmawiasz?
Schwefel Napisano 8 Września 2010 Napisano 8 Września 2010 Wiadomość wygenerowana automatycznie Ten temat został zamknięty przez moderatora/administratora. Powód: Nie ma sensu ciągnąć dalej tego tematu. Jeżeli nie zgadasz się z zamknięciem tego tematu, prosimy użyć przycisku RAPORT dla tego tematu. Ekipa moderująca rozważy Twoją propozycję.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.