Gość szymons10 Napisano 6 Września 2010 Napisano 6 Września 2010 Witam mam zamiar zakupić rower głównie na miasto i jakieś 5 maratonów w roku . Myślałem o Garym Fisherze Wahoo Disc 2010 lub bez tarczówek lecz z czasem chce zainwestować w rower czyli i tak bym zmienił tarczówki na lepsze . Czy później można ewentualnie zmienić hamulce na tarcze w wersji roweru z V-b ? Chcę ZAZNACZYĆ że zależy mi głównie na ramie, a GF ma chyba dożywocie na ramy o ile się nie mylę .Proszę o opinię na temat roweru i proszę również o obiekcje co powinienem zmienić w rowerze. LINK http://www.bikekatalog.pl/2010/rowery/1403/foto:1/
Pytko Napisano 6 Września 2010 Napisano 6 Września 2010 Rama ma dożywotnią gwarancję. Jeśli chcesz mieć najpierw v-brakei a później tarczówki, to licz się z tym, że będzie musiał wymieniać piasty.(czyli najlepiej całe koła) Wymienić na pewno amortyzator.
Gość szymons10 Napisano 6 Września 2010 Napisano 6 Września 2010 Jak myślicie czy napęd będzie się dobrze sprawował bo wiem że połączenie SRAMA i Shimano nie zawsze dobrze działa czy ksaeta SRAMA nie będzie przeszkadzać ?
tomke1 Napisano 6 Września 2010 Napisano 6 Września 2010 Mam GF Wahoo Disc tyle że z 2006 roku, i jedno Ci powiem musisz być pewny geometrii Genesis, mi się jeździ idealnie i na dziś na nic innego bym jej nie zamienił. Ale inna kwestia to osprzęt jaki jest w Garym w tej cenie, niestety nic nadzwyczajnego przy czym w 2006 roku było lepiej niż to co jest w 2010. Przynajmniej był RS Judy a nie XCM przecież to tragedia, żeby chociaż XCR dali. Co do kasety Srama to nie ma tragedii, działa z resztą od Shimano chociaż ja już Srama nie chcę widzieć. Ogólnie Wahoo to fajna podstawa pod rozbudowę i to nie tylko moje zdanie.. a sam już zmieniłem w kolejności : - stery na Accent Airplane (bo stare były fabrycznie walnięte) - oponę tylną (normalne zużycie) - amor na RS Tora Slite Coil - manetki, klamki, przerzutka tył, kaseta 9, łańcuch (wszystko z Deore 2010) - i już nie chcę Srama - koła na Mavic CrossRide I jeszcze parę planów mam, także widzisz co można z tą ramą zrobić, zwłaszcza jak się polubi Genesis I popatrz ile Gary sobie życzy za podobna konfigurację, i prawie wszystkie HT G2 (poza chyba dwoma najdroższymi) to te same ramy tylko osprzęt inny. A gwarancja dożywotnia to dobra rzecz, bo firmom lubią się trafiać buble za które potem płacić nie trzeba. Na przykład mój Wahoo ma wadliwie zaprojektowaną rurę podsiodłową, która lubi pękać, już parę takich widziałem ale odpukać moja się trzyma bo staram się dbać o nią Szybka na asfalcie, wygodna na dłuższych trasach, łatwiejsze podjazdy i pewniejsze zjazdy. I polecam jednak wersję Disc, nie wiem jak teraz ale w 2006 rama do vki nie miała mocowania na tarcze, zwróc na to uwagę, a tarcze mechaniczne Shimano w wersji 2010 Disc podobno wcale nie są takie złe.
Gość szymons10 Napisano 6 Września 2010 Napisano 6 Września 2010 Więc ponawiam pytanie czy GF na v-b ma mocowanie na tarcze ?
tomke1 Napisano 7 Września 2010 Napisano 7 Września 2010 Więc ponawiam pytanie czy GF na v-b ma mocowanie na tarcze ? Trochę poszperałem po googlach i wygląda na to że mocowanie na tarcze jest, także w przypadku gdybyś chciał zmieniać v-ki na tarcze to musisz się liczyć z wymianą conajmniej piast, jak nie całych kół. Moim skromnym zdaniem warto dopłacić do wersji Disc, jak będziesz miał kaprys zmiany na hydrauliki to tylko manetki będziesz musiał wymienić, a nie dodatkowo piasty/koła. Po wersji vbrake zostaną Ci także piwoty które będą tylko szpecić ramę
Gość szymons10 Napisano 7 Września 2010 Napisano 7 Września 2010 Dobra dzięki za informacje w ciągu miesiąca go zamówie a jeszcze jedno czy można liczyć w sklepach internetowych lub stacjonarnych na jakies znizki na jesien ??
Pytko Napisano 10 Września 2010 Napisano 10 Września 2010 Nie tylko można... Ja bym powiedział, że trzeba
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.