jasskulainen Napisano 6 Września 2010 Udostępnij Napisano 6 Września 2010 witam posiadam krossa a4 z hamplami tektro auriga comp 160/160 zastanawiam sie nad zalozeniem na przod wiekszej tarczy - 180mm co potrzebuje ? jakis adapter ? i czy zyskam cos na sile hamowania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ugupu Napisano 6 Września 2010 Udostępnij Napisano 6 Września 2010 Potrzebujesz adaptera do tarczy 180mm no i oczywiście tarczy o tym wymiarze. Zyskasz większą siłę hamowania, większą odporność na przegrzewanie ale okupisz to gorszą modulacją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasskulainen Napisano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2010 jak mozecie to dajcie konkretny link do adaptera z przodu zacisk jest zamontowany bez adaptera z tylu jest adapter z napisem tyl 160mm, przod 180mm identyczny jak dolny na tym zdjeciu http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal/12/13/75/11/1213751119 wiec chyba potrzebowalbym drugi taki sam adapter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zorek94 Napisano 6 Września 2010 Udostępnij Napisano 6 Września 2010 Jeżeli z przodu nie musiałeś używać adaptera to masz mocowanie PM więc potrzebujesz adaptera PM->PM. ( http://allegro.pl/adapter-przedni-shimano-pm-pm-180-cyklomania-i1211129312.html ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasskulainen Napisano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2010 dzieki , wydaje sie ze masz racje potrzebuje cos w rodzaju dystansu ,zeby oddalic zacisk i zrobic miejsce na wieksza tarcze sruby nie musza byc dluzsze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zorek94 Napisano 6 Września 2010 Udostępnij Napisano 6 Września 2010 Nie Śruby mogą zostać te które masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasskulainen Napisano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2010 chodzi mi o sruby do montazu zacisku a nie do mocowania samej tarczy do piasty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zorek94 Napisano 6 Września 2010 Udostępnij Napisano 6 Września 2010 No właśnie o nie mi chodzi Wszystkie śruby zostają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czajnik Napisano 6 Września 2010 Udostępnij Napisano 6 Września 2010 tylko zobacz w instrukcji amora czy wchodzi ci na niego większa tarcza bo np na darta 3 nie da się założyć tarczy większej niż 160 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miecho87 Napisano 6 Września 2010 Udostępnij Napisano 6 Września 2010 Się da, ale się nie powinno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasskulainen Napisano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2010 wlasnie przeczytalem specyfikacje darta... wiec chyba poczekam z ulepszeniem hamulcow do zimy kiedy wleci nowy amorek i kola do roweru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andi333 Napisano 6 Września 2010 Udostępnij Napisano 6 Września 2010 Dziwne ja w darcie 3 miałem tarcze 185 i nic się nie działo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blair7 Napisano 6 Września 2010 Udostępnij Napisano 6 Września 2010 bo niektorzy nie wiedza ze maja lluzy na amorze, albo im to nie przeszkadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NuBreed Napisano 8 Września 2010 Udostępnij Napisano 8 Września 2010 Jaki masz z przodu amorek? 180tka na przedzie może go zajechać i szybko złapie luzy.. Ja mam 160 z tyłu i z przodu właśnie Auriga Comp od Tektro i nie narzekam.. fakt siła hamowania mogłaby być ciut większa, ale wspomagając się niekiedy tyłem wychodzę cało z każdej opresji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.