Krasiak Napisano 6 Września 2010 Udostępnij Napisano 6 Września 2010 Witam chiał bym sie zapytaj jao iz jestem zielony w pojęciach który osprzęt lepszy który gorysz więc tak 50% po lestie 20% asfalt 10% inne drogi mam budżet w wysokości 1300zł nie ma więcej co byście poradzili ?? Mój wzrost 161 waga 58 : rama 17" zgóry thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grand231 Napisano 6 Września 2010 Udostępnij Napisano 6 Września 2010 Za tą kasę chyba najlepszy będzie Kross Hexagon V4 kosztuje coś bodajże 1150 zł. W sumie za 1300 nie ma co liczyć na jakiś wysokiej klasy osprzęt, za tą cenę dostaniemy rower zwykle na Acerze 7 biegów klamkomanetki itd. - ogólne średniej klasy rower. Oczywiście można też kupić Gianta ale rowery o podobnej klasie co V4 zaczynają się u niego za 1400,1500 zł. Ogólnie jak masz do wydania max 1300 zł lepszego roweru niż V4 ew V6 - która ma zwykłe mechaniczne tarczówki nie znajdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemian Napisano 6 Września 2010 Udostępnij Napisano 6 Września 2010 Witam Lepie dozbieraj te 200zł i kup rower naprawdę jak za tą kasę bardzo dobry, na osprzęcie którego nie dostaniesz w innym nowym rowerze w tej cenie. http://allegro.pl/kross-level-a2-17-deore-xt-suntour-wawa-i1211352176.html pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krasiak Napisano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2010 też się przyglądałem a2 a co powiecie o mbike Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemian Napisano 6 Września 2010 Udostępnij Napisano 6 Września 2010 To powiemy że osprzętowo nie dorównuje w Kross A2 XT w tej cenie. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...