Rychlapl Napisano 5 Września 2010 Napisano 5 Września 2010 Witam! Jakieś dwa tygodnie temu zakupiłem siodełko Selle Italia SLR Fibra. Zrobiłem na nim od tego czasu jakieś 200km i ku mojemu zdziwieniu na 70% powierzchni rantów siodełka zeszło białe lico, odkrywając "właściwą" wyściółkę skórzaną. Ta nie została naruszona. Zaznaczę, że defekt powstał wskutek normalnej jazdy, a nie jakiegoś wypadku. Tutaj moje pytanie, czy warto próbować oddawać to na gwarancję? Chodzi mi o to, czy jest szansa na uznanie tej aplikacji. Siodło kupione w "sklepie stacjonarnym", posiada nawet nalepkę "Satysfakcja lub zwrot gotówki BDC". Domyślam się, że chodzi tutaj tylko o produkty nie używane... Pozdr.
daid Napisano 5 Września 2010 Napisano 5 Września 2010 ostatnio była podobna sprawa na forum, ale nie mogę znaleźć. Z tego co pamiętam sprzedający z allegro nie chciał wymienić bo niby uszkodzenie mechaniczne edit: znalazłem http://www.forumrowerowe.org/topic/74614-siodelko-slr-tt-biale-bubel/page__p__751369__fromsearch__1entry751369
Rychlapl Napisano 5 Września 2010 Autor Napisano 5 Września 2010 Szkoda, że użytkownik nie napisał, jak ta sprawa się zakończyła. Napisałem na priv. Poza tym przejadę się jutro do sklepu, zobaczymy co mi powiedzą. Na moim siodle, zdecydowanie więcej tego lica zeszło..
nieborak Napisano 6 Września 2010 Napisano 6 Września 2010 Wystawiał je na allegro ale nie wiem czy sprzedał.
pomirot Napisano 6 Września 2010 Napisano 6 Września 2010 Miałem ten sam problem ze swoim Selle Italia. Kupione było co prawda razem z rowerem, ale od strony gwarancji nie ma to znaczenia. Oddałem do Ski Teamu i wymienili na nowe. Dystrybutor czy producent wymieni bez problemu, problem jedynie, żeby sprzedawca przyjął. W razie problemów ze strony sprzedawcy (mimo, że to jego zas..ny obowiązek) można postraszyć Urzędem Ochrony Praw Konsumenta. Miałem okazję przerabiać przy okazji innego wyrobu- to działa
PiPoLiNiO Napisano 8 Września 2010 Napisano 8 Września 2010 Tamto siodło z tematu było moje. Poszło na allegro. Z Formickim który sprzedaje produkty bez hologramu (więc takie które nie powinny być sprzedawane) nie dogadałem się.
Rychlapl Napisano 9 Września 2010 Autor Napisano 9 Września 2010 Ja w poniedziałek wieczorem oddałem siodło do Orange Bike w Chorzowie, bo tam je kupiłem, a dzisiaj odebrałem nowe. Więc jak najbardziej pozytywnie się sprawa zakończyła:)
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.