Cox Napisano 4 Września 2010 Udostępnij Napisano 4 Września 2010 Chce kupic takie opony na zawody xc, oczekuje od nich ze bedą się dobrze zachowywaly w blocie jak i na ostrych kamieniach, na sliskich skałach i bedą miale małe opory toczenia, wszystko fajnie sie zapowiada tylko czy waga 700 gram dla 2.0 to nie jest za duzo? to tej pory jezdzilem na racing ralph 2,1 po 420 gram sztuka i czy przejscie na takie opony bedzie niekorzystne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 5 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2010 prosze napiszcie cos bo jutro musze jakies opony kupic! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 5 Września 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Września 2010 Używam tych opon na co dzień i powiem że bardzo fajnie się sprawują. W błocie są niemal genialne, choć w nim poruszam się bardzo rzadko. Oporów toczenia dużych też nie mają, w ciągu dwóch sezonów złapałem 2 - 3 kapcie. Co w porównaniu z poprzednimi oponami Maxxisa jest nie lada wyczynem, bo wtedy miałem po kilkanaście flaków w sezonie. Fakt, że lekkie one nie są dlatego jak zużyją się zmieniam je na coś lżejszego. Jednak mimo tak dużej masy nie odczuwa się tego zbytnio. Ogólnie polecam, choć waga nieco zniechęca. Najniższa wersja niestety ma to do siebie że waży sporo, wyższe mają już lepszy wynik na wadze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 5 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2010 no wiem, zwijane kosztują po 199 za sztuke, tyle kasy nie mam, czy opłaca sie kupic za 80zł drutowane po 700gram rozmiar 2,0, mając do wyboru Geax Gato ,1,9 zwiajne, po 100zł za sztuke? opony tak jak mówilem mają byc uniwersalne, na zawody xc we wszelakich warunkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 5 Września 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Września 2010 Uniwersalne to one na pewno są, z tym że nie wiem jak na ich tle wypadłyby na przykład Kendy Karmy. Na pewno są sporo lżejsze, a ludzie je zachwalają. Jedno mogę powiedzieć z całą pewnością, że są mega odporne na przebicia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 5 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2010 brał bym je, ale ta waga .... czy odczuje dużą róznice przechodząc z racing ralphów? jak kenda karma zachowuje sie w błocie? i na mokrej trawie? jest porównywalna do rocket rona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 30 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2010 hej! znalazłem najwyższą wersje w rozmiarze 2,0, waga 550 gram, cena akceptowalna, brac czy decywoac sie na cos innego? opona bedzie na przod, jakies konkurencyjne propozycje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 2 Października 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Października 2010 Jeśli masz okazję to bierz, ja bym tak zrobił. Za ile znalazłeś tą oponkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 2 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2010 80 zł, znalazłem wersje" s-works the captain i "the captain control", którą brać na przod? wersja z s-works to bezdetkowa, a control to nie wiem , chyba normalna, opona wedruje na przod w sumie to mam tak jak juz pisalem( nie wiem czy w tym temacie) jeszcze tioge red phoenix, dac ja moze na przod a captain'a na tyl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 2 Października 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Października 2010 Wybrałbym lżejszą Nie wiem gdzie lepiej dać Kapitana, u mnie bardzo dobrze sprawuje się i na tyle i na przodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 10 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2010 The captain S-works - cholernie cienka ścianka, tak cienka, że po małym przebiciu mleczko nie uszczelnia, opona w teren z małym prawdopodobieństwem przebicia, wersja control zdecydowanie bardziej uniwersalna, mniej podatna na przebicia. Używam The Captain jako opony napędowej , i jako taka spisuje sie bardzo dobrze, dobra trakcja, stosunkowo niskie opory toczenia, dobra przyczepność w różnym terenie. Obydwie wersje : s-works i control mogą byś używane jako UST (mają zawulkanizowane ranty) po zalaniu mleczkiem. Typowa opona UST od Speca to wersja Grid. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 19 Listopada 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 19 Listopada 2010 Nowe uwagi odnośnie The Captain'ów: - podczas hamowania na mokrym asfalcie przy jeździe na wprost jest słabo, nawet przy lekkim naciśnięciu na klamkę koło blokuje się. - na asfaltowych zakrętach jest w miarę ok, ale bałem się wchodzić ostro w zakręty i trochę się asekurowałem przed glebą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 19 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2010 Chyba jesteś przewrażliwiony , a może na asfalcie rozlany był olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 19 Listopada 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 19 Listopada 2010 Chyba nie . Ale fakt, że to nie są opony na asfalt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 19 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2010 Fakt, nie są na asfalt, na asfalt semislicki Generalnie rowery MTB (z wyjątkiem dirt/street) nie są na asfalt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 20 Listopada 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Listopada 2010 No zgadza się, ale napisałem tylko moje spostrzeżenia w temacie, bo jakoś do terenu trzeba dojechać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.