Skocz do zawartości

[opony] Specialized The Captain


Cox

Rekomendowane odpowiedzi

Chce kupic takie opony na zawody xc, oczekuje od nich ze bedą się dobrze zachowywaly w blocie jak i na ostrych kamieniach, na sliskich skałach i bedą miale małe opory toczenia,

 

wszystko fajnie sie zapowiada tylko czy waga 700 gram dla 2.0 to nie jest za duzo?

to tej pory jezdzilem na racing ralph 2,1 po 420 gram sztuka i czy przejscie na takie opony bedzie niekorzystne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Używam tych opon na co dzień i powiem że bardzo fajnie się sprawują.

W błocie są niemal genialne, choć w nim poruszam się bardzo rzadko.

Oporów toczenia dużych też nie mają, w ciągu dwóch sezonów złapałem 2 - 3 kapcie.

Co w porównaniu z poprzednimi oponami Maxxisa jest nie lada wyczynem, bo wtedy miałem po kilkanaście flaków w sezonie.

 

Fakt, że lekkie one nie są dlatego jak zużyją się zmieniam je na coś lżejszego.

Jednak mimo tak dużej masy nie odczuwa się tego zbytnio.

 

Ogólnie polecam, choć waga nieco zniechęca.

 

Najniższa wersja niestety ma to do siebie że waży sporo, wyższe mają już lepszy wynik na wadze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiem, zwijane kosztują po 199 za sztuke, tyle kasy nie mam, czy opłaca sie kupic za 80zł drutowane po 700gram rozmiar 2,0, mając do wyboru Geax Gato ,1,9 zwiajne, po 100zł za sztuke?

 

opony tak jak mówilem mają byc uniwersalne, na zawody xc we wszelakich warunkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

80 zł, znalazłem wersje" s-works the captain i "the captain control", którą brać na przod?

wersja z s-works to bezdetkowa, a control to nie wiem , chyba normalna, opona wedruje na przod

 

w sumie to mam tak jak juz pisalem( nie wiem czy w tym temacie) jeszcze tioge red phoenix, dac ja moze na przod a captain'a na tyl?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

The captain S-works - cholernie cienka ścianka, tak cienka, że po małym przebiciu mleczko nie uszczelnia, opona w teren z małym prawdopodobieństwem przebicia, wersja control zdecydowanie bardziej uniwersalna, mniej podatna na przebicia.

Używam The Captain jako opony napędowej , i jako taka spisuje sie bardzo dobrze, dobra trakcja, stosunkowo niskie opory toczenia, dobra przyczepność w różnym terenie.

Obydwie wersje : s-works i control mogą byś używane jako UST (mają zawulkanizowane ranty) po zalaniu mleczkiem.

Typowa opona UST od Speca to wersja Grid.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Mod Team

Nowe uwagi odnośnie The Captain'ów:

- podczas hamowania na mokrym asfalcie przy jeździe na wprost jest słabo, nawet przy lekkim naciśnięciu na klamkę koło blokuje się.

- na asfaltowych zakrętach jest w miarę ok, ale bałem się wchodzić ostro w zakręty i trochę się asekurowałem przed glebą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...