abt1 Napisano 3 Września 2010 Udostępnij Napisano 3 Września 2010 Jako że to mój pierwszy post witam wszystkich. Po dzisiejszej jeździe stwierdziłem że muszę coś zrobić ze swoimi hamulcami. Posiadam hamulce Tekro 839AL z oryginalnymi klockami oraz klamkomanetki Alivio. Dodatkowo dodam że ważę 105kg. Co zrobić aby zwiększyć siłę hamowania? Nie chcę zbytnio inwestować bo jeżdżę raczej mało, ale jak usiądę to lubię odreagować stres (70%szosa, 30% ścieżki i jakiś teren dlatego mam semi-slick). Myślę o zmianie klocków na chwalone Author ABS-3CC lub dołożę do Accent 3-Function Pro (jeśli warto). Dodatkowo rozważam wymianę linek i pancerzy bo już trochę maja (co polecacie). Czy dodatkowo warto zmieniać hamulec na inny czy ten zostawić ? Jeśli tak to na jaki (dobry stosunek ceny do wydajności)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
honor Napisano 3 Września 2010 Udostępnij Napisano 3 Września 2010 Na początek wymień klocki na authory i daj im się trochę dotrzeć z obręczą. Osobiście odczułem kolosalną różnicę między seryjnymi klockami tektro, a 3CC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martinw Napisano 3 Września 2010 Udostępnij Napisano 3 Września 2010 Jak hamulce nie sprawiają jakiś większych problemów i można je jeszcze w miarę wyregulować to nie musisz ich od razu wymieniać. Zmiana linek, pancerzy oraz przeczyszczenie fajek zdecydowanie poprawi modulację, klamki będą chodziły znacznie lżej. Do tego jakieś przyzwoite klocki (grunt, żeby nie z tych najtańszych) i powinieneś być zadowolony. Zmiany odczujesz na pewno, a nie walnie cię tak po kieszeni. Gdybyś jednak w przyszłości zdecydował się na zakup nowych v-b to osobiście polecam znane i cenione avidy sd7. Niby to v-brake i to a jednak różnica w stosunku do tych które posiadałem wcześniej - kolosalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.