Stricker Napisano 2 Września 2010 Napisano 2 Września 2010 Witam, Dopiero od tego sezonu zacząłem intensywniej jeździć na rowerze, dlatego też wiele rzeczy w moim starym (rocznik 95) rowerze górskim zaczęło mi przeszkadzać. Studiuję, auto mi nie jest i nie będzie potrzebne zapewne przez kolejne minimum 3 lata. Postanowiłem więc kupić rower który uprzyjemni mi jazdę. Rower ma być do codziennego użytku (dojazd na uczelnie,market itp; zmiana MPK na ROWER innymi słowy). Spodobały mi się rowery Crossowe. Jak dla mnie to taka hybryda roweru miejskiego i górala (może się i mylę; nie mniej jednak w moim mniemaniu tak to wygląda w dużym stopniu dzięki kołom 28 ) Wpadłem do rowerowego i rzucił mi się w oczy właśnie Unbike Viper GTS. Mimo iż nie znam się na osprzęcie to Shimano jakoś wywoływało u mnie zaufanie. Przejdę może do meritum. Chodzi o to że rower ten kosztuje 1700 zł (bez złotówki) i jest to spora kwota; boję się że ktoś mi go najzwyczajniej buchnie spod uczelni. Wyprzedzam niektórych myśli i od razu zaznaczam, że mam zamiar zakupić łańcuch w przedziale 100-200zł z kłódką. Ludzie mówią "na uczelnie gratem jeździj, a tamten zostaw do wyższych celów", ale właśnie chce rower kupić żeby przyjemnie mi się jeździło na uczelnie (i nie tylko) Nie chce kupić roweru aby go trzymać tylko z niego korzystać jak najczęściej. Chciałbym się dowiedzieć czy ten sprzęt jak na tą cenę jest opcjonalny i warto zainwestować i trząść portkami, czy może lepiej zakupić rower za 1000zł mieć spokój i może jakąś wygodę ? Rowerem nie mam zamiaru wybierać się w góry. Rowery miejskie męskie też mi jakoś nie przypadły do gustu(ale jak ktoś ma jakąś propozycje to chętnie ją rozważę ) Jeśli ktoś ma do zaproponowania jakiś rower to proszę śmiało Tak 'by the way' czy te łańcuchy łatwo jest rozłupać ? Rower może stać przy uczelni czasem i 6h , niby straż uczelniana, kamery czy woźny ale wiadomo jak to bywa z ludźmi.. Pozdrawiam