piotrr Napisano 2 Września 2010 Napisano 2 Września 2010 Witam, przymierzam się do kupna roweru, chcę na to przeznaczyć ~4000zł. Rower ma być do amatorskiej dość szybkiej jazdy po leśnych ścieżkach, asfalcie, szutrach. W ski team zaproponowali mi cube'a ltd team, a przeglądając neta wpadły mi jeszcze w oko 2010 Giant XTC2 i Scott Scale 60. Niestety jestem nowicjuszem jeśli chodzi o ocenę części, proszę więc o pomoc co sami byście wybrali Przytoczę tutaj specyfikację tych 3 rowerów: Czy może żaden z nich ?
KONAT Napisano 2 Września 2010 Napisano 2 Września 2010 Witam Z tych trzech wydaje mi się, że najlepszy osprzęt ma Cube począwszy od amortyzatora, hamulce też bardzo dobre i mocne za to nie widzę nic o obręczach. Polecam Cuba choć wybór należy oczywiście do Ciebie. Pozdrawiam.
Lextalionis Napisano 2 Września 2010 Napisano 2 Września 2010 Jeżeli planujesz wymianę osprzętu z czasem na bardziej zaawansowany i do tego myślisz o startach w różnego rodzaju zawodach to XTC (IMO) wydaje się najlepszym rozwiązaniem - poprzez wzgląd na ramę. Jeżeli jednak rower ma cieszyć od razu po zakupie i "amatorska dość szybka jazda po leśnych ścieżkach, asfalcie, szutrach" to maksimum czego oczekujesz od sprzętu to Cube będzie najlepszy. Świetnej klasy osprzęt i bardzo dobre hamulce sprawiają że jest to jeden z lepszych rowerów, właśnie do takiej jazdy, na naszym rynku. Decyzja należy do Ciebie.
ziemian Napisano 2 Września 2010 Napisano 2 Września 2010 Cube zdecydowanie najlepszy- pokazuje to choćby Rock Shox Reba ;] pozdrawiam