Skocz do zawartości

[sprzet] Na czym jezdzi Maja Wloszczowska


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

"Najbardziej przejmuje się amortyzatorami - kiedy się zapowietrzą, nie zadziałają na trasie jak potrzeba."

 

Mało wiem o świecie, ale jak amor może się zapowietrzyć?

Napisano

moze te dt swiss przy wadze 1100g są takie delikatne? no raczej.. moze chodzilo im o to ze powietrze z komory ucieka albo cos i trzeba dopompowac

Napisano

"- Jestem zadowolony, choć i tak można by go jeszcze bardziej dopieścić - mówi Dziadowiec."

 

I to chyba podsumowywuje temat:) Rower OK ale z uwagi na związanie kontraktami m.in z Shimano to cudu nie będzie. Cieszy, że wzieli się za customizację ale nie ma wzmianki o najwazniejszym komponencie - kołach. Na małym zdjęciu profil wygląda jak jedna z obręczy NoTubes ale trudno mieć pewność.

 

Amor wydawał się interesujący ale szereg negatywnych recenzji zniechęciły mnie do zakupu. Kto wie może przeszedł jakiś zaawansowany wewnętrzny tuning aby poprawić jego pracę, a luzy na goleniach po kilku/nastu jazdach nie mają znaczenie w profesjonalnym MTB gdzie sprzęt wymienia się czasem co wyścig:) Mimo to nie wiem czy do fulla Maja nie wolalaby np.nowego Fox'a.

 

P.S. Amortyzatory w art. to chyba jednak hamulce :) Zapowietrzyć amortyzator ze sprężyną powietrzną jest chyba równie niepokojący jak zalana studnia :)

Napisano

"- Jestem zadowolony, choć i tak można by go jeszcze bardziej dopieścić - mówi Dziadowiec."

 

I to chyba podsumowywuje temat:) Rower OK ale z uwagi na związanie kontraktami m.in z Shimano to cudu nie będzie. Cieszy, że wzieli się za customizację ale nie ma wzmianki o najwazniejszym komponencie - kołach. Na małym zdjęciu profil wygląda jak jedna z obręczy NoTubes ale trudno mieć pewność.

 

Amor wydawał się interesujący ale szereg negatywnych recenzji zniechęciły mnie do zakupu. Kto wie może przeszedł jakiś zaawansowany wewnętrzny tuning aby poprawić jego pracę, a luzy na goleniach po kilku/nastu jazdach nie mają znaczenie w profesjonalnym MTB gdzie sprzęt wymienia się czasem co wyścig:) Mimo to nie wiem czy do fulla Maja nie wolalaby np.nowego Fox'a.

 

P.S. Amortyzatory w art. to chyba jednak hamulce :wallbash: Zapowietrzyć amortyzator ze sprężyną powietrzną jest chyba równie niepokojący jak zalana studnia :P

Bo zapowietrza sie nie komora powietrzna, tylko tlumik. Zreszta sprawa zapowietrzania amorow jest powrzechna przy damperach, a w zasadzie przy ich serwisie

  • Mod Team
Napisano

Jak dla mnie marketingowy bełkot :P Korba ~625g Podawanie jej wagi bez łożysk suportu ma taki sam sens jak podawanie masy samochodu bez silnika. Asystent siedział przez 3 tygodnie by odchudzić rower Mai o 2,19kg ... Czyli co w zeszłym sezonie jeździła HT 10,69kg ?

 

Najlżejszy na świecie widelec :] Są lżejsze :) A niesamowita nowość jaką są hamulce z tarczami wewnątrz alu zewnątrz stal są na runku od kilku lat. Nad ceramicznymi łożyskami w mtb też nie ma nad czym się zachwycać.

 

"Karbonowa, w standardzie waży 1,576 kg, po ściągnięciu lakieru (trwa to około tygodnia) i pokryciu nową grafiką - 1,456 kg." Jak się robi u Jarka to trwa koło tygodnia :) Ach te reklamy ;)

Napisano

Swoją drogą, widziałem ostatnio jakiegoś MTB na forum, również z węgla i hydraulikami ważącego mniej niż 8600g. Najlżejszy full w Polsce waży w okolicach 7500g (i to z Al, a nie carbonu). Tak więc sądzę, że gdyby chcieli to zeszliby jeszcze z wagą, no może nie przy współpracy z Shimano...

Napisano
Swoją drogą, widziałem ostatnio jakiegoś MTB na forum, również z węgla i hydraulikami ważącego mniej niż 8600g. Najlżejszy full w Polsce waży w okolicach 7500g (i to z Al, a nie carbonu). Tak więc sądzę, że gdyby chcieli to zeszliby jeszcze z wagą, no może nie przy współpracy z Shimano...

Tak z ciekawosic o jakim to rowerze mowisz, cos z underground?

 

Co do tekstu sport.pl to kompletna tandeta i odpustowy jarmark!

 

Mam nadzieje ze ktos kto ma choc troche pojecia o rowerach nie bierze tych bzdur powaznie, a tak poza tym to dla kogo ten artykul zostal napisany... no chyba nie dla braci rowerowej.

 

A juz teksty typu 'rower byl skladany przez najlepszych specjalistow na swiecie' (waga 8,5kg i 35k pln dobre zarty) i te polskie mercedesowe zakompleksienie przyprawiaja mnie o bole zoladka...... porazka

 

i dziwie sie Majce ze udziela sie takimi tekstami, dobrze ze nie wspomniala ze rowery maja dwa kola

Napisano
Tak z ciekawosic o jakim to rowerze mowisz, cos z underground?

 

Który rower miałeś na myśli?

 

Oczywiście, że nie traktuje tego tekstu poważnie. Gdzie tam jest tylne zawieszenia? Od kiedy do złożenia roweru potrzeba specjalisty na skale światową (większość ludzi z forum by sobie z tym poradziła)? Od kiedy amor może się zapowietrzyć (uwierzę, że może ale chyba nie po jednym/kilku zjazdach)? Czy ja już się pogubiłem w liczbach, czy faktycznie 8,863kg to mniej niż 8,5kg?

Napisano

 

 

Oczywiście, że nie traktuje tego tekstu poważnie. Gdzie tam jest tylne zawieszenia?

 

Przeczytaj jeszcze raz tekst albo ten wątek odnośnie full suspension ;p

 

A przy okazji właśnie na TVP Sport rozpoczęła się relacja prawie na żywo :)

Napisano

heh, widzieliscie moze

, jedna z zawodniczek zjezdrzajac hamuje a z tarcz rozbrzmiewa ten przepiekny odglos o ktorym na naszym forum ostatnio glosno w dziale hamulce :))
Napisano

"Rower to 5 proc. sukcesu" w sumie jeśli od roweru który tyle kosztuje i w którym każda śrubka jest pieszczona zależy taki znikomy procent to równie dobrze mistrzyni może na makrokeszu szaleć. Szkoda że w tekście nie ma jeszcze wzmianki o znanej nonsensopedii "technologii NASA" :) Mi taki styl dziennikarski nie pasuje a co więcej wkurza, niestety nie wiem jak działa na osobę która na co dzień nie ma styczności z rowerami... I komenty pod spodem:

"Skoro tyle pracy poświęcają na zdarcie farby z ramy, to dlaczego nie mogą

zamówić wersji niepomalowanej? Jakiś problem? "

Napisano

Ale czego się spodziewacie po takim artykule? Raz, że dziennikarstwo sportowe kuleje w naszym kraju bo specjalistów jak na lekarstwo a dwa, że artykuł nie jest pisany dla znawców tematu. Więc to normalne, że trzeba podkolorować tak, by zwykły Kowalski zainteresował się tematem. Jak by artykuł brzmiał "Maja pojedzie na rowerze Scott z dwoma albo jednym amortyzatorem. To dobre rowery są." to ktoś by się zainteresował? Zapewne nikt. A tak jest artykuł, znawcy wytkną głupoty, amatorzy poczytają z wypiekami o kosmicznej technologii... i fajnie :)

Napisano

rama...?

Felga :wallbash:

 

Co do wywiadu ; specjalista nie jestem, ale w temacie sponsorowanych wywiadow, testow sprzetu mam rozeznanie, poniewaz oprocz rowerowania zajmuje sie takze komputerami i tutaj mam duze wsparcie producentow, ktorzy bez problemu dostarcza dany produkt, czesto sprowadzany na zycznie, ale mile widziana jest przychylna opinia o nim. Mozna wytknac pare minusow, ale musi byc ogolnie ok. Takze caly wywiad to ogolnie dobra forma reklamy. Niestety, ale bez dobrego slowa w dzisiejszych czasach daleko sie nie zajedzie.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...