mdepesz Napisano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 Maja opowiada o swoich rowerach: http://tinyurl.com/36ao2w9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zlyjogurt Napisano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 "Najbardziej przejmuje się amortyzatorami - kiedy się zapowietrzą, nie zadziałają na trasie jak potrzeba." Mało wiem o świecie, ale jak amor może się zapowietrzyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artursx1 Napisano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 Może , 55 TST2 się zapowietrzały . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 moze te dt swiss przy wadze 1100g są takie delikatne? no raczej.. moze chodzilo im o to ze powietrze z komory ucieka albo cos i trzeba dopompowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaroS Napisano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 Fajnie wygląda zintegrowana sztyca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bikorexia Napisano 1 Września 2010 Udostępnij Napisano 1 Września 2010 "- Jestem zadowolony, choć i tak można by go jeszcze bardziej dopieścić - mówi Dziadowiec." I to chyba podsumowywuje temat:) Rower OK ale z uwagi na związanie kontraktami m.in z Shimano to cudu nie będzie. Cieszy, że wzieli się za customizację ale nie ma wzmianki o najwazniejszym komponencie - kołach. Na małym zdjęciu profil wygląda jak jedna z obręczy NoTubes ale trudno mieć pewność. Amor wydawał się interesujący ale szereg negatywnych recenzji zniechęciły mnie do zakupu. Kto wie może przeszedł jakiś zaawansowany wewnętrzny tuning aby poprawić jego pracę, a luzy na goleniach po kilku/nastu jazdach nie mają znaczenie w profesjonalnym MTB gdzie sprzęt wymienia się czasem co wyścig:) Mimo to nie wiem czy do fulla Maja nie wolalaby np.nowego Fox'a. P.S. Amortyzatory w art. to chyba jednak hamulce Zapowietrzyć amortyzator ze sprężyną powietrzną jest chyba równie niepokojący jak zalana studnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xanagaz Napisano 1 Września 2010 Udostępnij Napisano 1 Września 2010 Mnie się podoba rower ze sztywnym zawieszeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blair7 Napisano 1 Września 2010 Udostępnij Napisano 1 Września 2010 "- Jestem zadowolony, choć i tak można by go jeszcze bardziej dopieścić - mówi Dziadowiec." I to chyba podsumowywuje temat:) Rower OK ale z uwagi na związanie kontraktami m.in z Shimano to cudu nie będzie. Cieszy, że wzieli się za customizację ale nie ma wzmianki o najwazniejszym komponencie - kołach. Na małym zdjęciu profil wygląda jak jedna z obręczy NoTubes ale trudno mieć pewność. Amor wydawał się interesujący ale szereg negatywnych recenzji zniechęciły mnie do zakupu. Kto wie może przeszedł jakiś zaawansowany wewnętrzny tuning aby poprawić jego pracę, a luzy na goleniach po kilku/nastu jazdach nie mają znaczenie w profesjonalnym MTB gdzie sprzęt wymienia się czasem co wyścig:) Mimo to nie wiem czy do fulla Maja nie wolalaby np.nowego Fox'a. P.S. Amortyzatory w art. to chyba jednak hamulce Zapowietrzyć amortyzator ze sprężyną powietrzną jest chyba równie niepokojący jak zalana studnia Bo zapowietrza sie nie komora powietrzna, tylko tlumik. Zreszta sprawa zapowietrzania amorow jest powrzechna przy damperach, a w zasadzie przy ich serwisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 2 Września 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Września 2010 Jak dla mnie marketingowy bełkot Korba ~625g Podawanie jej wagi bez łożysk suportu ma taki sam sens jak podawanie masy samochodu bez silnika. Asystent siedział przez 3 tygodnie by odchudzić rower Mai o 2,19kg ... Czyli co w zeszłym sezonie jeździła HT 10,69kg ? Najlżejszy na świecie widelec :] Są lżejsze A niesamowita nowość jaką są hamulce z tarczami wewnątrz alu zewnątrz stal są na runku od kilku lat. Nad ceramicznymi łożyskami w mtb też nie ma nad czym się zachwycać. "Karbonowa, w standardzie waży 1,576 kg, po ściągnięciu lakieru (trwa to około tygodnia) i pokryciu nową grafiką - 1,456 kg." Jak się robi u Jarka to trwa koło tygodnia Ach te reklamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saovine Napisano 4 Września 2010 Udostępnij Napisano 4 Września 2010 Niestety kolarze są związani kontraktami z firmami i wyżej tego ie podskoczą niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hetman Napisano 4 Września 2010 Udostępnij Napisano 4 Września 2010 Za to ciekawostką jest, że już przeszła na napęd 2x10 i sobie go chwali... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MonoVan Napisano 4 Września 2010 Udostępnij Napisano 4 Września 2010 heheheh a co ma powiedzieć? Bubel? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hetman Napisano 4 Września 2010 Udostępnij Napisano 4 Września 2010 Nie wiem , a co mówią inni? Nie widziałem tematu takiego na forum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GozDD Napisano 4 Września 2010 Udostępnij Napisano 4 Września 2010 Swoją drogą, widziałem ostatnio jakiegoś MTB na forum, również z węgla i hydraulikami ważącego mniej niż 8600g. Najlżejszy full w Polsce waży w okolicach 7500g (i to z Al, a nie carbonu). Tak więc sądzę, że gdyby chcieli to zeszliby jeszcze z wagą, no może nie przy współpracy z Shimano... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cichy66 Napisano 4 Września 2010 Udostępnij Napisano 4 Września 2010 Dobry sprzęt to jeszcze nie wszystko,trzeba mieć jeszcze to coś-Majka udowodniła to zdobywając tytuł mistrzyni świata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 4 Września 2010 Udostępnij Napisano 4 Września 2010 Swoją drogą, widziałem ostatnio jakiegoś MTB na forum, również z węgla i hydraulikami ważącego mniej niż 8600g. Najlżejszy full w Polsce waży w okolicach 7500g (i to z Al, a nie carbonu). Tak więc sądzę, że gdyby chcieli to zeszliby jeszcze z wagą, no może nie przy współpracy z Shimano... Tak z ciekawosic o jakim to rowerze mowisz, cos z underground? Co do tekstu sport.pl to kompletna tandeta i odpustowy jarmark! Mam nadzieje ze ktos kto ma choc troche pojecia o rowerach nie bierze tych bzdur powaznie, a tak poza tym to dla kogo ten artykul zostal napisany... no chyba nie dla braci rowerowej. A juz teksty typu 'rower byl skladany przez najlepszych specjalistow na swiecie' (waga 8,5kg i 35k pln dobre zarty) i te polskie mercedesowe zakompleksienie przyprawiaja mnie o bole zoladka...... porazka i dziwie sie Majce ze udziela sie takimi tekstami, dobrze ze nie wspomniala ze rowery maja dwa kola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GozDD Napisano 4 Września 2010 Udostępnij Napisano 4 Września 2010 Tak z ciekawosic o jakim to rowerze mowisz, cos z underground? Który rower miałeś na myśli? Oczywiście, że nie traktuje tego tekstu poważnie. Gdzie tam jest tylne zawieszenia? Od kiedy do złożenia roweru potrzeba specjalisty na skale światową (większość ludzi z forum by sobie z tym poradziła)? Od kiedy amor może się zapowietrzyć (uwierzę, że może ale chyba nie po jednym/kilku zjazdach)? Czy ja już się pogubiłem w liczbach, czy faktycznie 8,863kg to mniej niż 8,5kg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 4 Września 2010 Udostępnij Napisano 4 Września 2010 Pytalem o ten 'najlzejszy full w pl i to z alu'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yuurei Napisano 4 Września 2010 Udostępnij Napisano 4 Września 2010 Oczywiście, że nie traktuje tego tekstu poważnie. Gdzie tam jest tylne zawieszenia? Przeczytaj jeszcze raz tekst albo ten wątek odnośnie full suspension ;p A przy okazji właśnie na TVP Sport rozpoczęła się relacja prawie na żywo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javman Napisano 4 Września 2010 Udostępnij Napisano 4 Września 2010 heh, widzieliscie moze , jedna z zawodniczek zjezdrzajac hamuje a z tarcz rozbrzmiewa ten przepiekny odglos o ktorym na naszym forum ostatnio glosno w dziale hamulce ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 4 Września 2010 Udostępnij Napisano 4 Września 2010 "Rower to 5 proc. sukcesu" w sumie jeśli od roweru który tyle kosztuje i w którym każda śrubka jest pieszczona zależy taki znikomy procent to równie dobrze mistrzyni może na makrokeszu szaleć. Szkoda że w tekście nie ma jeszcze wzmianki o znanej nonsensopedii "technologii NASA" Mi taki styl dziennikarski nie pasuje a co więcej wkurza, niestety nie wiem jak działa na osobę która na co dzień nie ma styczności z rowerami... I komenty pod spodem: "Skoro tyle pracy poświęcają na zdarcie farby z ramy, to dlaczego nie mogą zamówić wersji niepomalowanej? Jakiś problem? " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yuurei Napisano 4 Września 2010 Udostępnij Napisano 4 Września 2010 Ale czego się spodziewacie po takim artykule? Raz, że dziennikarstwo sportowe kuleje w naszym kraju bo specjalistów jak na lekarstwo a dwa, że artykuł nie jest pisany dla znawców tematu. Więc to normalne, że trzeba podkolorować tak, by zwykły Kowalski zainteresował się tematem. Jak by artykuł brzmiał "Maja pojedzie na rowerze Scott z dwoma albo jednym amortyzatorem. To dobre rowery są." to ktoś by się zainteresował? Zapewne nikt. A tak jest artykuł, znawcy wytkną głupoty, amatorzy poczytają z wypiekami o kosmicznej technologii... i fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klafit Napisano 4 Września 2010 Udostępnij Napisano 4 Września 2010 Jaka ona ładnaaaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 4 Września 2010 Udostępnij Napisano 4 Września 2010 rama...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEVILEK Napisano 4 Września 2010 Udostępnij Napisano 4 Września 2010 rama...? Felga Co do wywiadu ; specjalista nie jestem, ale w temacie sponsorowanych wywiadow, testow sprzetu mam rozeznanie, poniewaz oprocz rowerowania zajmuje sie takze komputerami i tutaj mam duze wsparcie producentow, ktorzy bez problemu dostarcza dany produkt, czesto sprowadzany na zycznie, ale mile widziana jest przychylna opinia o nim. Mozna wytknac pare minusow, ale musi byc ogolnie ok. Takze caly wywiad to ogolnie dobra forma reklamy. Niestety, ale bez dobrego slowa w dzisiejszych czasach daleko sie nie zajedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.